Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Δείτε τις πιθανές απαντήσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας
Δείτε τις πιθανές απαντήσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας
Οι μαθητές εξετάστηκαν στην Έκθεση σε δοκίμιο του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου για τον ανθρωπισμό - «Εύκολο» το θέμα για τους μαθητές, «κατανοητό» για τους καθηγητές - Όλα τα θέματα και οι λύσεις τους στο protothema.gr με σχολιασμό από τους εκπαιδευτικούς
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Χωρίς απρόοπτα έγινε σήμερα η πρεμιέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων, με το μάθημα των Νέων Ελληνικών, το οποίο περιλαμβάνει και την Έκθεση. Το κουδούνι χτύπησε στην ώρα του (08:30 π.μ.) και οι μαθητές ήταν στις
θέσεις τους από τις 08:00 το πρωί.
Η παράδοση των θεμάτων έγινε κανονικά στις 9 το πρωί, ενώ οι 105 χιλιάδες μαθητές που διεκδικούν μία από τις περίπου 72 χιλιάδες θέσεις σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, κλήθηκαν να αναπτύξουν τις σκέψεις τους, γύρω από το δοκίμιο του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου: «Ο σύγχρονος άνθρωπος», που αναφέρεται στον ανθρωπισμό.
Οι υποψήφιοι έπρεπε να γράψουν άρθρο σε εφημερίδα, όπου θα σχολιάζουν το φαινόμενο της έλλειψης του ανθρωπισμού.
Η παράδοση των θεμάτων έγινε κανονικά στις 9 το πρωί, ενώ οι 105 χιλιάδες μαθητές που διεκδικούν μία από τις περίπου 72 χιλιάδες θέσεις σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, κλήθηκαν να αναπτύξουν τις σκέψεις τους, γύρω από το δοκίμιο του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου: «Ο σύγχρονος άνθρωπος», που αναφέρεται στον ανθρωπισμό.
Οι υποψήφιοι έπρεπε να γράψουν άρθρο σε εφημερίδα, όπου θα σχολιάζουν το φαινόμενο της έλλειψης του ανθρωπισμού.
Δείτε εδώ όλες τις απαντήσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας
Το κείμενο που κλήθηκαν να αναλύσουν οι μαθητές:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Γ ́ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ Δ ́ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β ́) ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΜΑΪΟΥ 2014 - ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΡΕΙΣ (3)
ΚΕΙΜΕΝΟ
Η «ανθρωπιά» είναι μια λέξη του καιρού μας, ένας όρος κοινόχρηστος, ένα νόμισμα που κυκλοφορεί σ’ όλα τα χέρια, γιατί συμβαίνει η ανταλλακτική του αξία να είναι πολύ μεγάλη. Και με την «ανθρωπιά» εννοούμε, φυσικά, τη συμπόνια, τη συμμετοχή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο πάθος του γείτονα. Και όχι μόνο του γείτονα. Του κάθε ανθρώπου. Άλλοτε χρησιμοποιούσαν τον όρο «ανθρωπισμός». Έλεγαν: «αυτός είναι μεγάλος ανθρωπιστής» και με τούτο εσήμαιναν μια προσωπικότητα που ξοδευόταν ολόκληρη για να κάμει το καλό. Ο Ντυνάν, για παράδειγμα, ο ιδρυτής του «Ερυθρού Σταυρού», υπήρξε ένας τέτοιος ανθρωπιστής. Πέρα απ’ ό,τι θα μπορούσε να ενδιαφέρει αποκλειστικά το άτομό του, εσυλλογίσθηκε τους ανθρώπους που έπασχαν, έξω από διάκριση φυλής και θρησκείας, «εν πολέμω και εν ειρήνη».
Ο «ανθρωπιστής», ένας άνθρωπος με σπουδαίες ικανότητες, που αναλίσκεται με ειλικρίνεια, χωρίς υστεροβουλία, ακόμη και χωρίς τη θεμιτή, επιτέλους, από πολλές απόψεις, επιθυμία της υστεροφημίας, υπήρξε, για πολλούς αιώνες, ένα θαυμάσιο ιδανικό, που οι προγενέστεροι το επρόβαλλαν στους μεταγενέστερους. Ακόμη τότε η «ανθρωπιά», μολονότι δεν έπαυε να είναι κοινή απαίτηση, δεν είχε καταντήσει κοινόχρηστος όρος. Ήταν η σπάνια, η υψηλή παρουσία, όπου μόνο μερικές εκλεκτές φύσεις κατόρθωναν να φτάσουν. Και ακόμη, μια καθημερινή άσκηση που ο καθένας την επιθυμούσε για τον εαυτό του, θεωρώντας την αυτονόητο χρέος του, χωρίς να συλλογίζεται ότι θα μπορούσε και διαφορετικά να την αξιοποιήσει.
Το γεγονός ότι η απαίτηση της «ανθρωπιάς» έχει γίνει κοινός τόπος σήμερα δεν είναι χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Δείχνει πως η οικουμενική ψυχή αισθάνεται βαθύτερα την ταλαιπωρία του ανθρώπου και αναζητεί διέξοδο.
Περιττό να προστεθεί πως και η ανθρωπιά, καθώς κι ένα σωρό άλλοι όροι, έχει υποστεί τρομακτικές διαστρεβλώσεις. Όποιος είπε πως οι ιδέες είναι καθώς τα υγρά, που παίρνουν το σχήμα του μπουκαλιού τους, είχε, βέβαια, πολύ δίκιο. Και με τους όρους το ίδιο συμβαίνει. Αλλάζουν νόημα, αλλάζουν απόχρωση, κατά τον τρόπο που τους μεταχειρίζεται κανείς και κατά τον σκοπό που επιδιώκει χρησιμοποιώντας τους. Έτσι, μπορούμε να μιλούμε όλοι για ανθρωπιά, αλλά να εννοούμε ολωσδιόλου διαφορετικό πράγμα ο καθένας.
Έπειτα, ένας όρος, μια λέξη, μια έκφραση, που βρίσκεται ολοένα στο στόμα μας, σιγά σιγά φτωχαίνει, αδειάζει, αποστεώνεται, αυτοακυρώνεται. Φοβούμαι πως ίσια ίσια αυτό έχει συμβεί με την ανθρωπιά. Αρκεί μια ματιά ολόγυρά μας, για να το νιώσουμε καλύτερα τούτο. Η καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερο χάνει τη θαλπωρή, τη γλυκιά ζεστασιά της. Είναι ένας χειμώνας χωρίς αλκυονίδες. Η «καλημέρα», αυτό το χαρούμενο άνοιγμα παραθύρου προς τον αίθριο ουρανό, μεταβάλλεται σιγά σιγά σε μορφασμό. Η ανθρώπινη λαιμαργία, η δίψα της ευζωίας δεν αφήνει τόπο για ευγενικά αισθήματα. Κάτι περισσότερο: τα ευγενικά αισθήματα θεωρούνται ξεπερασμένα.
Λησμονούμε, ωστόσο, πως η ανθρωπιά είναι κυριότατα βούληση, δεν είναι γνώση, δεν είναι μόνο γνώση. Και δεν είναι λόγος, είναι πράξη. Είναι ένας ολόκληρος εσωτερικός κόσμος, στην τελείωσή του, που ακτινοβολεί παντού. Η ανθρωπιά αποκλείει τη μισαλλοδοξία, την καταφρόνηση του άλλου ανθρώπου· είναι επιεικής και ήπια. Περιέχει πολλή συγκατάβαση και πολλή κατανόηση. Η ανθρωπιά είναι κυκλική παρουσία. Δεν βρίσκεται στραμμένη προς ένα μονάχα σημείο του ορίζοντα. Εκείνος που είναι αληθινά ανθρώπινος δεν μπορεί παρά να είναι, σε κάθε περίσταση, ανθρώπινος. Η ανθρωπιά δεν είναι επάγγελμα, δεν είναι όργανο αυτοπροβολής και επιτυχίας. Είναι απάρνηση. Πρέπει πολλά ν’ αρνηθείς, για να κερδίσεις τα ουσιωδέστερα. Αλλά δεν είναι και παθητική κατάσταση. Ολωσδιόλου αντίθετα, αποτελεί μορφή αδιάκοπης ενέργειας. Είναι πολύ ευκολότερο να γίνεις «μέγας ανήρ» παρά να γίνεις «μεγάλος άνθρωπος». Η Ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα μεγάλων ανδρών. Αλλά έχει πολύ λίγους «ανθρώπους» να παρουσιάσει.
Σύμφωνα με δήλωση μαθήτριας στο protothema.gr το θέμα ήταν επίκαιρο. Η υποψήφια χαρακτήρισε το θέμα «εύκολο» ενώ όπως είπε «ήταν μέσα στη διδακτέα ύλη». Από την πλευρά τους οι καθηγητές έκαναν λόγο για «κατανοητό θέμα».
Εύκολα και διδαγμένα θέματα στη Νεολληνική γλώσσα, λέει ο γενικός γραμματέας της ΟΕΦΕ Γ. Βαφειαδάκης
Όπως δήλωσε στο protothema.gr ο γενικός γραμματέας της ΟΕΦΕ Γ. Βαφειαδάκης σχολιάζοντας το θέμα που κλήθηκαν να σχολιάσουν οι μαθητές ο ανθρωπισμός είχε διδαχθεί στα σχολεία, όπως επίσης και στα φροντιστήρια και ήταν από τα θέματα που αναμένονταν να εξετασθούν οι υποψήφιοι. Σχολίασε ακόμη ότι η πλειονότητα των υποψηφίων δε δυσκολεύτηκε στην κατανόηση των κειμένων ενώ χωρίς δυσκολίες και κατανοητά ήταν όλα τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Και φέτος το prototothema.gr βρίσκεται κοντά στους υποψηφίους των εξετάσεων, δημοσιεύοντας τις απαντήσεις σε όλα τα μαθήματα με το κύρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ).
Οι πανελλαδικές Εξετάσεις άρχισαν σήμερα με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τους υποψηφίους των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄). Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄) θα αρχίσουν την Πέμπτη 29 Μαΐου.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες, εκτός από τα μαθήματα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Γραφιστικές Εφαρμογές, για τα οποία η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις ώρες.
Οι απολυτήριες εξετάσεις για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τη Γ' τάξη των ημερήσιων και τη Δ' τάξη των εσπερινών Γενικών Λυκείων θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 13-6-2014 για όσους θα έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε Λύκειο χωριστά.
Οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α' και Β') σε επίπεδο σχολικής μονάδας θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 20-6-2014 και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε λύκειο χωριστά.
Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τους υποψήφιους:
- Να γνωρίζουν ακριβώς το εξεταστικό κέντρο στο οποίο εξετάζονται και να γνωρίζουν την ακριβή διεύθυνση, ώστε να είναι έγκαιρα παρόντες, για να μην χάσουν την εξέτασή τους.
- Να έχουν οπωσδήποτε μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου που έχουν πάρει από το Λύκειό τους.
- Κατά την ώρα εξέτασης να ακολουθούν τις οδηγίες των εκπαιδευτικών, για να μην διαταράσσεται η εξεταστική διαδικασία.
Καλή επιτυχία στους μαθητές από τον Συμεών Κεδίκογλου
Καλή επιτυχία στους μαθητές και καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς ευχήθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου. Η δήλω΄ση του έχει ως εξής: «Σήμερα αρχίζουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία, δύναμη, και νηφαλιότητα στις μαθήτριες και τους μαθητές. Βρίσκεστε μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση και ευκαιρία στη ζωή σας, από τις πολλές που εύχομαι να συναντήσετε στο δρόμο σας. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι επίσης και μια δοκιμασία για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, χάρη στις προσπάθειες των οποίων διανύσαμε φέτος μια καλή σχολική χρονιά που φτάνει στο τέλος της. Νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω και να ευχηθώ καλή δύναμη στην επιτυχή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων και καλά αποτελέσματα στους μαθητές».
Το protothema.gr βρέθηκεστο 2ο Ενιαίο Πειραματικό Λύκειο Αμπελοκήπων
ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β ́) ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΜΑΪΟΥ 2014 - ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΡΕΙΣ (3)
ΚΕΙΜΕΝΟ
Η «ανθρωπιά» είναι μια λέξη του καιρού μας, ένας όρος κοινόχρηστος, ένα νόμισμα που κυκλοφορεί σ’ όλα τα χέρια, γιατί συμβαίνει η ανταλλακτική του αξία να είναι πολύ μεγάλη. Και με την «ανθρωπιά» εννοούμε, φυσικά, τη συμπόνια, τη συμμετοχή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο πάθος του γείτονα. Και όχι μόνο του γείτονα. Του κάθε ανθρώπου. Άλλοτε χρησιμοποιούσαν τον όρο «ανθρωπισμός». Έλεγαν: «αυτός είναι μεγάλος ανθρωπιστής» και με τούτο εσήμαιναν μια προσωπικότητα που ξοδευόταν ολόκληρη για να κάμει το καλό. Ο Ντυνάν, για παράδειγμα, ο ιδρυτής του «Ερυθρού Σταυρού», υπήρξε ένας τέτοιος ανθρωπιστής. Πέρα απ’ ό,τι θα μπορούσε να ενδιαφέρει αποκλειστικά το άτομό του, εσυλλογίσθηκε τους ανθρώπους που έπασχαν, έξω από διάκριση φυλής και θρησκείας, «εν πολέμω και εν ειρήνη».
Ο «ανθρωπιστής», ένας άνθρωπος με σπουδαίες ικανότητες, που αναλίσκεται με ειλικρίνεια, χωρίς υστεροβουλία, ακόμη και χωρίς τη θεμιτή, επιτέλους, από πολλές απόψεις, επιθυμία της υστεροφημίας, υπήρξε, για πολλούς αιώνες, ένα θαυμάσιο ιδανικό, που οι προγενέστεροι το επρόβαλλαν στους μεταγενέστερους. Ακόμη τότε η «ανθρωπιά», μολονότι δεν έπαυε να είναι κοινή απαίτηση, δεν είχε καταντήσει κοινόχρηστος όρος. Ήταν η σπάνια, η υψηλή παρουσία, όπου μόνο μερικές εκλεκτές φύσεις κατόρθωναν να φτάσουν. Και ακόμη, μια καθημερινή άσκηση που ο καθένας την επιθυμούσε για τον εαυτό του, θεωρώντας την αυτονόητο χρέος του, χωρίς να συλλογίζεται ότι θα μπορούσε και διαφορετικά να την αξιοποιήσει.
Το γεγονός ότι η απαίτηση της «ανθρωπιάς» έχει γίνει κοινός τόπος σήμερα δεν είναι χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Δείχνει πως η οικουμενική ψυχή αισθάνεται βαθύτερα την ταλαιπωρία του ανθρώπου και αναζητεί διέξοδο.
Περιττό να προστεθεί πως και η ανθρωπιά, καθώς κι ένα σωρό άλλοι όροι, έχει υποστεί τρομακτικές διαστρεβλώσεις. Όποιος είπε πως οι ιδέες είναι καθώς τα υγρά, που παίρνουν το σχήμα του μπουκαλιού τους, είχε, βέβαια, πολύ δίκιο. Και με τους όρους το ίδιο συμβαίνει. Αλλάζουν νόημα, αλλάζουν απόχρωση, κατά τον τρόπο που τους μεταχειρίζεται κανείς και κατά τον σκοπό που επιδιώκει χρησιμοποιώντας τους. Έτσι, μπορούμε να μιλούμε όλοι για ανθρωπιά, αλλά να εννοούμε ολωσδιόλου διαφορετικό πράγμα ο καθένας.
Έπειτα, ένας όρος, μια λέξη, μια έκφραση, που βρίσκεται ολοένα στο στόμα μας, σιγά σιγά φτωχαίνει, αδειάζει, αποστεώνεται, αυτοακυρώνεται. Φοβούμαι πως ίσια ίσια αυτό έχει συμβεί με την ανθρωπιά. Αρκεί μια ματιά ολόγυρά μας, για να το νιώσουμε καλύτερα τούτο. Η καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερο χάνει τη θαλπωρή, τη γλυκιά ζεστασιά της. Είναι ένας χειμώνας χωρίς αλκυονίδες. Η «καλημέρα», αυτό το χαρούμενο άνοιγμα παραθύρου προς τον αίθριο ουρανό, μεταβάλλεται σιγά σιγά σε μορφασμό. Η ανθρώπινη λαιμαργία, η δίψα της ευζωίας δεν αφήνει τόπο για ευγενικά αισθήματα. Κάτι περισσότερο: τα ευγενικά αισθήματα θεωρούνται ξεπερασμένα.
Λησμονούμε, ωστόσο, πως η ανθρωπιά είναι κυριότατα βούληση, δεν είναι γνώση, δεν είναι μόνο γνώση. Και δεν είναι λόγος, είναι πράξη. Είναι ένας ολόκληρος εσωτερικός κόσμος, στην τελείωσή του, που ακτινοβολεί παντού. Η ανθρωπιά αποκλείει τη μισαλλοδοξία, την καταφρόνηση του άλλου ανθρώπου· είναι επιεικής και ήπια. Περιέχει πολλή συγκατάβαση και πολλή κατανόηση. Η ανθρωπιά είναι κυκλική παρουσία. Δεν βρίσκεται στραμμένη προς ένα μονάχα σημείο του ορίζοντα. Εκείνος που είναι αληθινά ανθρώπινος δεν μπορεί παρά να είναι, σε κάθε περίσταση, ανθρώπινος. Η ανθρωπιά δεν είναι επάγγελμα, δεν είναι όργανο αυτοπροβολής και επιτυχίας. Είναι απάρνηση. Πρέπει πολλά ν’ αρνηθείς, για να κερδίσεις τα ουσιωδέστερα. Αλλά δεν είναι και παθητική κατάσταση. Ολωσδιόλου αντίθετα, αποτελεί μορφή αδιάκοπης ενέργειας. Είναι πολύ ευκολότερο να γίνεις «μέγας ανήρ» παρά να γίνεις «μεγάλος άνθρωπος». Η Ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα μεγάλων ανδρών. Αλλά έχει πολύ λίγους «ανθρώπους» να παρουσιάσει.
Σύμφωνα με δήλωση μαθήτριας στο protothema.gr το θέμα ήταν επίκαιρο. Η υποψήφια χαρακτήρισε το θέμα «εύκολο» ενώ όπως είπε «ήταν μέσα στη διδακτέα ύλη». Από την πλευρά τους οι καθηγητές έκαναν λόγο για «κατανοητό θέμα».
Εύκολα και διδαγμένα θέματα στη Νεολληνική γλώσσα, λέει ο γενικός γραμματέας της ΟΕΦΕ Γ. Βαφειαδάκης
Όπως δήλωσε στο protothema.gr ο γενικός γραμματέας της ΟΕΦΕ Γ. Βαφειαδάκης σχολιάζοντας το θέμα που κλήθηκαν να σχολιάσουν οι μαθητές ο ανθρωπισμός είχε διδαχθεί στα σχολεία, όπως επίσης και στα φροντιστήρια και ήταν από τα θέματα που αναμένονταν να εξετασθούν οι υποψήφιοι. Σχολίασε ακόμη ότι η πλειονότητα των υποψηφίων δε δυσκολεύτηκε στην κατανόηση των κειμένων ενώ χωρίς δυσκολίες και κατανοητά ήταν όλα τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Και φέτος το prototothema.gr βρίσκεται κοντά στους υποψηφίους των εξετάσεων, δημοσιεύοντας τις απαντήσεις σε όλα τα μαθήματα με το κύρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ).
Οι πανελλαδικές Εξετάσεις άρχισαν σήμερα με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τους υποψηφίους των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄). Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των υποψηφίων των ημερήσιων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄) θα αρχίσουν την Πέμπτη 29 Μαΐου.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες, εκτός από τα μαθήματα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Γραφιστικές Εφαρμογές, για τα οποία η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις ώρες.
Οι απολυτήριες εξετάσεις για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τη Γ' τάξη των ημερήσιων και τη Δ' τάξη των εσπερινών Γενικών Λυκείων θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 13-6-2014 για όσους θα έχουν συμμετάσχει στις πανελλαδικές και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε Λύκειο χωριστά.
Οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α' και Β') σε επίπεδο σχολικής μονάδας θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 20-6-2014 και θα διενεργηθούν με βάση το πρόγραμμα που καταρτίζει το κάθε λύκειο χωριστά.
Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τους υποψήφιους:
- Να γνωρίζουν ακριβώς το εξεταστικό κέντρο στο οποίο εξετάζονται και να γνωρίζουν την ακριβή διεύθυνση, ώστε να είναι έγκαιρα παρόντες, για να μην χάσουν την εξέτασή τους.
- Να έχουν οπωσδήποτε μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου που έχουν πάρει από το Λύκειό τους.
- Κατά την ώρα εξέτασης να ακολουθούν τις οδηγίες των εκπαιδευτικών, για να μην διαταράσσεται η εξεταστική διαδικασία.
Καλή επιτυχία στους μαθητές από τον Συμεών Κεδίκογλου
Καλή επιτυχία στους μαθητές και καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς ευχήθηκε ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου. Η δήλω΄ση του έχει ως εξής: «Σήμερα αρχίζουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία, δύναμη, και νηφαλιότητα στις μαθήτριες και τους μαθητές. Βρίσκεστε μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση και ευκαιρία στη ζωή σας, από τις πολλές που εύχομαι να συναντήσετε στο δρόμο σας. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι επίσης και μια δοκιμασία για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, χάρη στις προσπάθειες των οποίων διανύσαμε φέτος μια καλή σχολική χρονιά που φτάνει στο τέλος της. Νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω και να ευχηθώ καλή δύναμη στην επιτυχή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων και καλά αποτελέσματα στους μαθητές».
Το protothema.gr βρέθηκεστο 2ο Ενιαίο Πειραματικό Λύκειο Αμπελοκήπων
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα