Η Εγνατία Οδός έπρεπε να είχε κλείσει 50 λεπτά πριν το δυστύχημα!
Η Εγνατία Οδός έπρεπε να είχε κλείσει 50 λεπτά πριν το δυστύχημα!
Η άδεια της τροχαίας προέβλεπε ότι το συγκεκριμένο σημείο θα έπρεπε να κλείσει για 10 λεπτά από τις 9:30 - Η νταλίκα έπεσε πάνω στα οχήματα στις 10:20 - Διαβάστε την απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας
Αλλάζουν εντελώς τα δεδομένα για την πολύνεκρη καραμπόλα που σημειώθηκε στις 10:30 το πρωί της Κυριακής και στην οποία έχασαν τη ζωή τους πέντε άνθρωποι.
Κι αυτό γιατί όπως προκύπτει από την απόφαση της αστυνομική διεύθυνσης Ημαθίας με την οποία έδινε την άδεια για τη διεξαγωγή εργασιών από τον ΔΕΔΔΗΕ το πρωί της Κυριακής, αυτά θα έπρεπε να πραγματοποιηθούν στις 09:30 το πρωί.
Συγκεκριμένα η άδεια προέβλεπε ότι δίνεται άδεια για 10 λεπτά - από τις 09:30 έως τις 09:40 - για την διακοπή κυκλοφορίας στο ύψος της Μέσης στην Εγνατία οδό και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Η νταλίκα όμως θέρισε τα περισσότερα από 30 ακινητοποιημένα οχήματα 50 λεπτά αργότερα! Το ρολόι έδειχνε 10:20 όταν το μεγάλο όχημα έκανε σμπαράλια τα οχήματα προκαλώντας πέντε θανάτους και 30 τραυματισμούς.
Πώς και γιατί ενώ η άδεια είχε δοθεί για να διακοπεί η κυκλοφορία στις 09:30 αυτό συνέβη μετά τις 10; Πώς και γιατί ενώ η απόφαση προέβλεπε κάτι διαφορετικό η τροχαία επέτρεψε τα έργα να ξεκινήσουν με καθυστέρηση;
Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά θα κληθεί να δώσει ο 42χρονος υπεύθυνος επί των εργασιών ο οποίος έχει επίσης συλληφθεί και αναμένεται σήμερα να οδηγηθεί στον ανακριτή.
Κι αυτό γιατί όπως προκύπτει από την απόφαση της αστυνομική διεύθυνσης Ημαθίας με την οποία έδινε την άδεια για τη διεξαγωγή εργασιών από τον ΔΕΔΔΗΕ το πρωί της Κυριακής, αυτά θα έπρεπε να πραγματοποιηθούν στις 09:30 το πρωί.
Συγκεκριμένα η άδεια προέβλεπε ότι δίνεται άδεια για 10 λεπτά - από τις 09:30 έως τις 09:40 - για την διακοπή κυκλοφορίας στο ύψος της Μέσης στην Εγνατία οδό και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Η νταλίκα όμως θέρισε τα περισσότερα από 30 ακινητοποιημένα οχήματα 50 λεπτά αργότερα! Το ρολόι έδειχνε 10:20 όταν το μεγάλο όχημα έκανε σμπαράλια τα οχήματα προκαλώντας πέντε θανάτους και 30 τραυματισμούς.
Πώς και γιατί ενώ η άδεια είχε δοθεί για να διακοπεί η κυκλοφορία στις 09:30 αυτό συνέβη μετά τις 10; Πώς και γιατί ενώ η απόφαση προέβλεπε κάτι διαφορετικό η τροχαία επέτρεψε τα έργα να ξεκινήσουν με καθυστέρηση;
Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά θα κληθεί να δώσει ο 42χρονος υπεύθυνος επί των εργασιών ο οποίος έχει επίσης συλληφθεί και αναμένεται σήμερα να οδηγηθεί στον ανακριτή.
Διαβάστε εδώ την απόφαση της Τροχαίας Ημαθίας
Η σημερινή αποκάλυψη έρχεται να αποδυναμώσει τους ισχυρισμούς της Εγνατία Οδός ΑΕ, η οποία σε μια προσπάθεια να αποσείσει από πάνω της τις όποιες ευθύνες, είχε ρίξει όλες τις ευθύνες στον ΔΕΔΔΗΕ επικαλούμενη την απόφαση της Τροχαίας Ημαθίας. Όπως όμως φαίνεται από το έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια η Εγνατία Οδός ήταν ενημερωμένη ότι ο δρόμος έπρεπε να κλείσει στις 09:30 και όχι αργότερα - όπως συνέβη στην πραγματικότητα - και άρα γεννώνται ερωτήματα για το γιατί επέτρεψε οι εργασίες να ξεκινήσουν με καθυστέρηση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα