Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Οι εταιρείες κρουαζιέρας ετοιμάζονται να πάρουν τα πλοία τους από την Ελλάδα
Οι εταιρείες κρουαζιέρας ετοιμάζονται να πάρουν τα πλοία τους από την Ελλάδα
Η ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στη χώρα είναι καθημερινή. Από τις εξελίξεις θα κριθούν και οι αποφάσεις που θα ληφθούν
Οι πολιτικο-οικονομικές εξελίξεις στην Ελλάδα έχουν προβληματίσει τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας οι οποίες ζητούν να ενημερώνονται σχεδόν καθημερινά για τα τεκταινόμενα προκειμένου ανά πάσα στιγμή να αναπροσαρμόσουν τα δρομολόγια τους, γεγονός που θα πλήξει τον κλάδο στην Ελλάδα και τον τουρισμό ο οποίος στηρίζεται πλέον μόνο στους ξένους.
Ο τομέας της κρουαζιέρας είναι ευαίσθητος κλάδος ο οποίος ανά πάσα στιγμή μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους αστάθμητους παράγοντες με αρνητικά αποτελέσματα όπως η μείωση των προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων στα ελληνικά νησιά και γενικότερα στα ελληνικά λιμάνια.
«Πολύ φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί μετά τις τελευταίες εξελίξεις που φέρνουν την Ελλάδα στο κατώφλι της αποχωρήσεως από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ευρώ. Όλοι γνωρίζουμε ότι η περσινή χρονιά ήταν πολύ κατώτερη σε προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και σε αριθμό επιβατών σε σύγκριση με το έτος 2013, και όλοι ευελπιστούσαμε ότι το έτος 2015 θα ήταν ένα έτος για ένα νέο ελπιδοφόρο ξεκίνημα ανοδικής πορείας της Κρουαζιέρας στα Ελληνικά λιμάνια, ιδιαίτερα μετά την προσθήκη στα δρομολόγια νέων προορισμών. Οι ασταθείς πολιτικές καταστάσεις των γειτονικών μας Αφρικανικών χωρών και της Συρίας, αποτέλεσαν αρνητικό παράγοντα για την πορεία της Κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, με αποτέλεσμα να αλλάξουν οι μεγάλες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων δρομολόγια και να μεταφερθούν στις περιοχές της Ασίας και της Αυστραλίας.
Η Ελλάδα μέχρι σήμερα θεωρείτο κατ’ εξοχήν ασφαλής προορισμός γι’ αυτό και οι προσεγγίσεις πλοίων και επιβατών περιλαμβάνουν σε όλα τα δρομολόγια τα Ελληνικά νησιά» επισημαίνει o Μιχάλης Λάμπρος (Γενικός Διευθυντής MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC) και προσθέτει:
«Δυστυχώς οι τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας αποδυναμώνουν την κρουαζιέρα και αποθαρρύνουν τους επιβάτες αλλά και τις εταιρείες και επιδεινώνουν την ήδη οριακή κατάσταση που ζήσαμε όλοι μας στο ξεκίνημα της φετινής τουριστικής περιόδου. Ήδη κυκλοφορεί ευρύτατα στο χώρο της Κρουαζιέρας ότι οι εκπρόσωποι -πράκτορες των φορέων ενημερώνονται από τις διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με την ανησυχία τους για την κατάσταση στη χώρα μας.
Οι διαχειρίστριες εταιρείες διατυπώνουν τον έντονο προβληματισμό τους όσον αφορά τις φετινές αλλά και τις μελλοντικές προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στα Ελληνικά λιμάνια, και είναι έτοιμες να συρρικνώσουν ακόμα περισσότερο τις κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο, μειώνοντας αισθητά την παρουσία τους στα Ελληνικά νησιά.
Ο τομέας της κρουαζιέρας είναι ευαίσθητος κλάδος ο οποίος ανά πάσα στιγμή μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους αστάθμητους παράγοντες με αρνητικά αποτελέσματα όπως η μείωση των προσεγγίσεων κρουαζιεροπλοίων στα ελληνικά νησιά και γενικότερα στα ελληνικά λιμάνια.
«Πολύ φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί μετά τις τελευταίες εξελίξεις που φέρνουν την Ελλάδα στο κατώφλι της αποχωρήσεως από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ευρώ. Όλοι γνωρίζουμε ότι η περσινή χρονιά ήταν πολύ κατώτερη σε προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και σε αριθμό επιβατών σε σύγκριση με το έτος 2013, και όλοι ευελπιστούσαμε ότι το έτος 2015 θα ήταν ένα έτος για ένα νέο ελπιδοφόρο ξεκίνημα ανοδικής πορείας της Κρουαζιέρας στα Ελληνικά λιμάνια, ιδιαίτερα μετά την προσθήκη στα δρομολόγια νέων προορισμών. Οι ασταθείς πολιτικές καταστάσεις των γειτονικών μας Αφρικανικών χωρών και της Συρίας, αποτέλεσαν αρνητικό παράγοντα για την πορεία της Κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, με αποτέλεσμα να αλλάξουν οι μεγάλες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων δρομολόγια και να μεταφερθούν στις περιοχές της Ασίας και της Αυστραλίας.
Η Ελλάδα μέχρι σήμερα θεωρείτο κατ’ εξοχήν ασφαλής προορισμός γι’ αυτό και οι προσεγγίσεις πλοίων και επιβατών περιλαμβάνουν σε όλα τα δρομολόγια τα Ελληνικά νησιά» επισημαίνει o Μιχάλης Λάμπρος (Γενικός Διευθυντής MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES INC) και προσθέτει:
«Δυστυχώς οι τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας αποδυναμώνουν την κρουαζιέρα και αποθαρρύνουν τους επιβάτες αλλά και τις εταιρείες και επιδεινώνουν την ήδη οριακή κατάσταση που ζήσαμε όλοι μας στο ξεκίνημα της φετινής τουριστικής περιόδου. Ήδη κυκλοφορεί ευρύτατα στο χώρο της Κρουαζιέρας ότι οι εκπρόσωποι -πράκτορες των φορέων ενημερώνονται από τις διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με την ανησυχία τους για την κατάσταση στη χώρα μας.
Οι διαχειρίστριες εταιρείες διατυπώνουν τον έντονο προβληματισμό τους όσον αφορά τις φετινές αλλά και τις μελλοντικές προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στα Ελληνικά λιμάνια, και είναι έτοιμες να συρρικνώσουν ακόμα περισσότερο τις κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο, μειώνοντας αισθητά την παρουσία τους στα Ελληνικά νησιά.
Εάν συνεχιστεί η αστάθεια δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι αλλαγής των προορισμών των κρουαζιερόπλοιων σε λιμάνια άλλων γειτονικών χωρών, κυρίως της Τουρκίας, με τις γνωστές συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες και κυρίως για την εθνική μας οικονομία».
Υπέρ της παραμονής στην Ε.Ε.
Στη συνέχεια ο Μιχάλης Λάμπρος επισημαίνει ότι
«η θέση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, όπως έχει επανειλημμένα επισημάνει ο Πρόεδρός της Θεόδωρος Κόντες, είναι υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ευρώ. Όσο πιο γρήγορα λυθεί το θέμα και υπογραφεί η συμφωνία, έστω με τις γνωστές συνθήκες συνέχισης των θυσιών του ελληνικού λαού, τόσο πιο γρήγορα θα ομαλοποιηθεί ο χρυσοφόρος για τη χώρα μας τομέας της κρουαζιέρας στον ελλαδικό χώρο. Ευχή όλων μας να αφυπνιστούν οι κυβερνώντες και να κρατήσουν αντί πάσης θυσίας την Ελλάδα στη σωστή θέση της που δεν είναι άλλη από την ενωμένη Ευρώπη και το ευρώ».
Για τα μελλούμενα στον κλάδο της κρουαζιέρας το στέλεχος της ΧRTC, Δημήτρης Δημητριάδης υπογραμμίζει:
«Ο κλάδος της κρουαζιέρας για τον οποίο ενώ όλες οι κυβερνήσεις θέτουν σχέδια προς ενίσχυσή του εντούτοις οι αυξήσεις στα στατιστικά που σημειώνονται είναι πολύ μικρές και σε καμία περίπτωση οι μεγάλες εταιρείες δεν καθιστούν τα ελληνικά λιμάνια ως βάσεις τους. Οι επιπτώσεις που έχει υποστεί και ο κλάδος αυτός δεν είναι αμελητέες αφού παρατηρείται μείωση των επιβατών που βγαίνουν στην στεριά αφού πρωτίστως δεν θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τα ATM για να προμηθευτούν χρήματα, αλλά και εξαιτίας του φόβου που καλλιεργείται γενικότερα, επιφέροντας έτσι και απώλεια εσόδων και σε άλλους κλάδους της οικονομίας» και συμπληρώνει: «Επίσης έχει γίνει αντιληπτό ότι η συνέχιση μιας τέτοιας κατάστασης θα δημιουργήσει συνθήκες αποκλεισμού όλων των Ελληνικών λιμένων από τις προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων».
Υπέρ της παραμονής στην Ε.Ε.
Στη συνέχεια ο Μιχάλης Λάμπρος επισημαίνει ότι
«η θέση της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, όπως έχει επανειλημμένα επισημάνει ο Πρόεδρός της Θεόδωρος Κόντες, είναι υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ευρώ. Όσο πιο γρήγορα λυθεί το θέμα και υπογραφεί η συμφωνία, έστω με τις γνωστές συνθήκες συνέχισης των θυσιών του ελληνικού λαού, τόσο πιο γρήγορα θα ομαλοποιηθεί ο χρυσοφόρος για τη χώρα μας τομέας της κρουαζιέρας στον ελλαδικό χώρο. Ευχή όλων μας να αφυπνιστούν οι κυβερνώντες και να κρατήσουν αντί πάσης θυσίας την Ελλάδα στη σωστή θέση της που δεν είναι άλλη από την ενωμένη Ευρώπη και το ευρώ».
Για τα μελλούμενα στον κλάδο της κρουαζιέρας το στέλεχος της ΧRTC, Δημήτρης Δημητριάδης υπογραμμίζει:
«Ο κλάδος της κρουαζιέρας για τον οποίο ενώ όλες οι κυβερνήσεις θέτουν σχέδια προς ενίσχυσή του εντούτοις οι αυξήσεις στα στατιστικά που σημειώνονται είναι πολύ μικρές και σε καμία περίπτωση οι μεγάλες εταιρείες δεν καθιστούν τα ελληνικά λιμάνια ως βάσεις τους. Οι επιπτώσεις που έχει υποστεί και ο κλάδος αυτός δεν είναι αμελητέες αφού παρατηρείται μείωση των επιβατών που βγαίνουν στην στεριά αφού πρωτίστως δεν θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τα ATM για να προμηθευτούν χρήματα, αλλά και εξαιτίας του φόβου που καλλιεργείται γενικότερα, επιφέροντας έτσι και απώλεια εσόδων και σε άλλους κλάδους της οικονομίας» και συμπληρώνει: «Επίσης έχει γίνει αντιληπτό ότι η συνέχιση μιας τέτοιας κατάστασης θα δημιουργήσει συνθήκες αποκλεισμού όλων των Ελληνικών λιμένων από τις προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα