Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Αγγελική Παππά: Η Ελληνίδα που διεκδικεί το «νόμπελ» των εκπαιδευτικών
Αγγελική Παππά: Η Ελληνίδα που διεκδικεί το «νόμπελ» των εκπαιδευτικών
Μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο από Πανεπιστήμιο της Σουηδίας ήταν η αιτία για να ανακαλύψουν οι Σουηδοί το έργο της
«Είμαι περήφανη που σηκώνεται τόσο ψηλά η ελληνική σημαία για ένα σπουδαίο αγαθό, την Παιδεία. Είναι ένα βαρύ φορτίο όλων των Ελλήνων. Εγώ έχω απλώς την ευλογία να φέρω εις πέρας αυτό το φορτίο».
Τα παραπάνω ανέφερε στο protothema.gr η Αγγελική Παππά, η ελληνίδα που είναι υποψήφια για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλου.
Σε ηλικία δέκα ετών αποφάσισε να γίνει καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας γιατί, όπως υποστηρίζει, «με τη γλώσσα χτίζουμε γέφυρες επικοινωνίας με τους άλλους λαούς» και «γινόμαστε μια οικογένεια».
Ο δρόμος προς την δημιουργία ενός συστήματος διδασκαλίας σε παιδιά με δυσλεξία -το οποίο ονόμασε «I Love Dyslexia» (Αγαπώ τη δυσλεξία)- ξεκίνησε πριν από εφτά χρόνια όταν ήταν καθηγήτρια Αγγλική Γλώσσας σε ιδιωτικό σχολείο.
Τα παραπάνω ανέφερε στο protothema.gr η Αγγελική Παππά, η ελληνίδα που είναι υποψήφια για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλου.
Σε ηλικία δέκα ετών αποφάσισε να γίνει καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας γιατί, όπως υποστηρίζει, «με τη γλώσσα χτίζουμε γέφυρες επικοινωνίας με τους άλλους λαούς» και «γινόμαστε μια οικογένεια».
Ο δρόμος προς την δημιουργία ενός συστήματος διδασκαλίας σε παιδιά με δυσλεξία -το οποίο ονόμασε «I Love Dyslexia» (Αγαπώ τη δυσλεξία)- ξεκίνησε πριν από εφτά χρόνια όταν ήταν καθηγήτρια Αγγλική Γλώσσας σε ιδιωτικό σχολείο.
«Είχα απέναντι μου έξυπνους μαθητές, ταλαντούχους, που παρουσίαζαν προβλήματα δυσλεξίας. Ένιωθα αδύναμη μπροστά σε αυτό το πρόβλημα και έψαχνα να βρω μια λύση για να βοηθήσω τους μαθητές μου. Πίστευα ότι το πρόβλημα το είχα εγώ που δεν ήμουν άξια να εκπαιδεύσω τους μαθητές μου. Έπρεπε να προστατεύσω αυτά τα παιδιά από ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπορούσε να τα βοηθήσει», τονίζει η κυρία Παππά.
Τότε ήρθε αντιμέτωπη με την ελληνική πραγματικότητα αφού διέκρινε ότι η ελληνική πολιτεία δεν επενδύει σε προγράμματα σχετικά με αδύναμους μαθητές και αποφάσισε να ειδικευτεί στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία και μαθησιακές ιδιαιτερότητες.
«Εάν ένα παιδί δυσκολεύεται να γράψει στη μητρική του γλώσσα, τότε ποιες είναι οι πιθανότητες να τα καταφέρει στα αγγλικά;», της έλεγαν από το οικείο της περιβάλλον.
Η ίδια, όμως, ήταν αποφασισμένη να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αναπτύσσοντας ένα ολόκληρο σύστημα διδασκαλίας σε παιδιά με δυσλεξία. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή σύνθεση έξυπνων οπτικών βοηθημάτων, νοητικών χαρτών, διασκεδαστικών τεχνικών απομνημόνευσης και παιχνιδιών για την εκμάθηση δεξιοτήτων με νέους και πρωτότυπους τρόπους. Μέρος του συστήματος αυτού είναι η κοινωνική συναναστροφή, καθώς και η συζήτηση για θέματα της επικαιρότητας.
Ο Αλί Ρασίντι, πρόεδρος του τμήματος Folk University της Σουηδίας ήταν ο άνθρωπος που εκτίμησε το έργο της και επιδίωξε μια συνεργασία μαζί της.
«Ταξίδεψε από τη Σουηδία στην Ελλάδα, για να δει από κοντά τα εργαλεία της δουλειάς μου και μου είπε: Τι κάνεις εσύ εδώ; Γιατί δεν είσαι στην Ευρώπη να σε "ξεζουμίσουν" οι εκπαιδευτικοί, μέχρι να μάθουν από σένα για τη μέθοδο αυτή;», για να πάρει την απάντηση από την κυρία Παππά: «Θέλω να προσφέρω στην πατρίδα μου. Θέλω να συμβάλλω αρχικά στη βελτίωση της παιδείας στη χώρα μου».
Το ελληνικό κράτος, ακόμα κι αν δεχτούμε ότι δεν γνώριζε το έργο της Ελληνίδας καθηγήτριας, πλέον έμαθε την ύπαρξη της χάρη στο Πανεπιστήμιο της Σουηδίας, που διαρκώς «σερφάρει» σε επαγγελματικούς ιστότοπους για να ανακαλύπτει ταλέντα.
Θα αξιοποιήσει άραγε τις γνώσεις της προς όφελος των δικών μας παιδιών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία και αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσλεξίας;
Η ίδια παραδέχεται ότι η μοναδική υπουργός Παιδείας που έδειξε ενδιαφέρον για την καινοτόμο αυτή μέθοδο ήταν η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου.
Οι 50 κορυφαίοι υποψήφιοι διακρίθηκαν ανάμεσα σε 8.000 συμμετοχές και αιτήσεις που υπεβλήθησαν από 148 χώρες από ολόκληρο τον κόσμο. Ο κατάλογος των 50 κορυφαίων υποψηφίων περιλαμβάνει εκπροσώπους από 29 χώρες και, προβάλλοντας τις ιστορίες τους, το Ίδρυμα Varkey ελπίζει ότι το κοινό θα είναι σε θέση να συμμετάσχει σε έναν έντονο διάλογο για τη σημασία των εκπαιδευτικών. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στο Παγκόσμιο Φόρουμ Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων που θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2016 στο Ντουμπάι και θα κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια.
Στόχος του Παγκόσμιου Βραβείου Δασκάλου είναι η αναγνώριση της εξαιρετικής αρωγής ενός δασκάλου στο εν λόγω επάγγελμα, καθώς και η ανάδειξη του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην κοινωνία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον Παγκόσμιο Δείκτη Κύρους των Εκπαιδευτικών του Ιδρύματος Varkey για το 2013, οι Έλληνες είχαν την πιο αρνητική άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας, σε σύγκριση με κάθε μία από τις άλλες 21 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, με εξαίρεση την Αίγυπτο.
Τότε ήρθε αντιμέτωπη με την ελληνική πραγματικότητα αφού διέκρινε ότι η ελληνική πολιτεία δεν επενδύει σε προγράμματα σχετικά με αδύναμους μαθητές και αποφάσισε να ειδικευτεί στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία και μαθησιακές ιδιαιτερότητες.
«Εάν ένα παιδί δυσκολεύεται να γράψει στη μητρική του γλώσσα, τότε ποιες είναι οι πιθανότητες να τα καταφέρει στα αγγλικά;», της έλεγαν από το οικείο της περιβάλλον.
Η ίδια, όμως, ήταν αποφασισμένη να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αναπτύσσοντας ένα ολόκληρο σύστημα διδασκαλίας σε παιδιά με δυσλεξία. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή σύνθεση έξυπνων οπτικών βοηθημάτων, νοητικών χαρτών, διασκεδαστικών τεχνικών απομνημόνευσης και παιχνιδιών για την εκμάθηση δεξιοτήτων με νέους και πρωτότυπους τρόπους. Μέρος του συστήματος αυτού είναι η κοινωνική συναναστροφή, καθώς και η συζήτηση για θέματα της επικαιρότητας.
Πώς έφτασε στην υποψηφιότητα
Μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο από Πανεπιστήμιο της Σουηδίας σχετικά με ταλαντούχους εκπαιδευτικούς ήταν η αιτία για να ανακαλύψουν οι Σουηδοί το έργο της κυρίας Αγγελικής Παππάς και να την προτείνουν σήμερα για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλου.Ο Αλί Ρασίντι, πρόεδρος του τμήματος Folk University της Σουηδίας ήταν ο άνθρωπος που εκτίμησε το έργο της και επιδίωξε μια συνεργασία μαζί της.
«Ταξίδεψε από τη Σουηδία στην Ελλάδα, για να δει από κοντά τα εργαλεία της δουλειάς μου και μου είπε: Τι κάνεις εσύ εδώ; Γιατί δεν είσαι στην Ευρώπη να σε "ξεζουμίσουν" οι εκπαιδευτικοί, μέχρι να μάθουν από σένα για τη μέθοδο αυτή;», για να πάρει την απάντηση από την κυρία Παππά: «Θέλω να προσφέρω στην πατρίδα μου. Θέλω να συμβάλλω αρχικά στη βελτίωση της παιδείας στη χώρα μου».
Το ελληνικό κράτος, ακόμα κι αν δεχτούμε ότι δεν γνώριζε το έργο της Ελληνίδας καθηγήτριας, πλέον έμαθε την ύπαρξη της χάρη στο Πανεπιστήμιο της Σουηδίας, που διαρκώς «σερφάρει» σε επαγγελματικούς ιστότοπους για να ανακαλύπτει ταλέντα.
Θα αξιοποιήσει άραγε τις γνώσεις της προς όφελος των δικών μας παιδιών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία και αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσλεξίας;
Η ίδια παραδέχεται ότι η μοναδική υπουργός Παιδείας που έδειξε ενδιαφέρον για την καινοτόμο αυτή μέθοδο ήταν η κυρία Άννα Διαμαντοπούλου.
Ανάμεσα στα 50 κορυφαία «μυαλά»
Η Αγγελική Παππά είναι Καινοτόμος Παιδαγωγός και Ερευνήτρια Εκπαιδεύτρια Καθηγητών σε διεθνή πρότζεκτ για την Κιανοτομία στην Παιδεία. Μέχρι στιγμής έχει διδάξει περίπου 800 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και επιμόρφωσε περίπου 1.500 εκπαιδευτικούς στις δικές της μεθόδους. Οι βαθμοί των μαθητών της στις εξετάσεις IELTS και EFL είναι υψηλοί, με το 80% των μαθητών να επιτυγχάνουν βαθμολογία άνω του 80%.Οι 50 κορυφαίοι υποψήφιοι διακρίθηκαν ανάμεσα σε 8.000 συμμετοχές και αιτήσεις που υπεβλήθησαν από 148 χώρες από ολόκληρο τον κόσμο. Ο κατάλογος των 50 κορυφαίων υποψηφίων περιλαμβάνει εκπροσώπους από 29 χώρες και, προβάλλοντας τις ιστορίες τους, το Ίδρυμα Varkey ελπίζει ότι το κοινό θα είναι σε θέση να συμμετάσχει σε έναν έντονο διάλογο για τη σημασία των εκπαιδευτικών. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στο Παγκόσμιο Φόρουμ Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων που θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2016 στο Ντουμπάι και θα κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια.
Στόχος του Παγκόσμιου Βραβείου Δασκάλου είναι η αναγνώριση της εξαιρετικής αρωγής ενός δασκάλου στο εν λόγω επάγγελμα, καθώς και η ανάδειξη του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην κοινωνία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον Παγκόσμιο Δείκτη Κύρους των Εκπαιδευτικών του Ιδρύματος Varkey για το 2013, οι Έλληνες είχαν την πιο αρνητική άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας, σε σύγκριση με κάθε μία από τις άλλες 21 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, με εξαίρεση την Αίγυπτο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα