Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Η Αμφίπολη έγινε … επιτραπέζιο
Η Αμφίπολη έγινε … επιτραπέζιο
Οι παίχτες καλούνται να διασώσουν τα πολύτιμα ευρήματα που απειλούνται από κατολισθήσεις στο μνημείο
Ο τύμβος Καστά της Αμφίπολης έγινε… επιτραπέζιο παιχνίδι που οι παίκτες του –σε ρόλο Κατερίνας Περιστέρη- καλούνται να διασώσουν τα πολύτιμα ευρήματα που απειλούνται από κατολισθήσεις στο μνημείο.
Η Αμφίπολη –όπως ονομάζεται το νέο παιχνίδι- βασίστηκε σε μια ιδέα της γνωστής εταιρείας παιχνιδιών Δεσύλλας, ενώ ο σχεδιασμός των μηχανισμών ανήκει στον γκουρού του είδους Ράϊνερ Κνίζια, ο οποίο σχεδίασε και την επιτραπέζια εκδοχή του «Αρχοντα των δαχτυλιδιών». Η γραφιστική επιμέλεια και η παραγωγή του παιχνιδιού έγινε από την εταιρεία Δεσύλλας, που στην 35χρονη πορεία της πρώτη φορά επιλέγει να κάνει … επιτραπέζιο, ένα σημαντικό αρχαιολογικό μνημείο της χώρας. «Αποφασίσαμε να κάνουμε παιχνίδι την Αμφίπολη, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας της ανασκαφής, με στόχο ένα παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο παιχνίδι που εκτός από τη διασκέδαση θα έχει εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές μας» λέει στο protothema.gr ο διευθυντής της εταιρεία κ.Αναστάσιος Δεσύλλας, σημειώνοντας πως η απήχηση που έχει ήδη το παιχνίδι από το κοινό, είναι θετική.
Ο διευθυντής της εταιρείας κ.Αναστάσιος Δεσύλας κρατώντας στα χέρια του την … Αμφίπολη
Το παιχνίδι κυκλοφορεί και σε … international version στις αγορές της Γερμανίας, Μεγάλης Βρετανίας, Η.Π.Α. κ.α και τα σχόλια είναι θετικά, όπως τον περασμένο Οκτώβριο στην παγκόσμια έκθεση επιτραπέζιων παιχνιδιών στο Έσσεν της Γερμανίας. «Οι Γερμανοί γνωρίζουν από αρχαία ελληνική ιστορία και από την Αμφίπολη. Σε σχέση με τους Αμερικάνους που δεν ασχολούνται και πολύ με την ιστορία. Στο Έσσεν η «Αμφίπολη» συζητήθηκε έντονα και λόγω του δημιουργού της, που θεωρείται ο κορυφαίος του είδους και έχει φανατικό κοινό. Ήρθε κόσμος στο περίπτερο μας, για να παίξει αποκλειστικά την «Αμφίπολη» λόγω Κνίζια» λέει από την πλευρά του ο υπεύθυνος Μarketing & Εμπορίου της εταιρείας κ.Χρήστος Τζαφόλιας.
Η Αμφίπολη –όπως ονομάζεται το νέο παιχνίδι- βασίστηκε σε μια ιδέα της γνωστής εταιρείας παιχνιδιών Δεσύλλας, ενώ ο σχεδιασμός των μηχανισμών ανήκει στον γκουρού του είδους Ράϊνερ Κνίζια, ο οποίο σχεδίασε και την επιτραπέζια εκδοχή του «Αρχοντα των δαχτυλιδιών». Η γραφιστική επιμέλεια και η παραγωγή του παιχνιδιού έγινε από την εταιρεία Δεσύλλας, που στην 35χρονη πορεία της πρώτη φορά επιλέγει να κάνει … επιτραπέζιο, ένα σημαντικό αρχαιολογικό μνημείο της χώρας. «Αποφασίσαμε να κάνουμε παιχνίδι την Αμφίπολη, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας της ανασκαφής, με στόχο ένα παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο παιχνίδι που εκτός από τη διασκέδαση θα έχει εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές μας» λέει στο protothema.gr ο διευθυντής της εταιρεία κ.Αναστάσιος Δεσύλλας, σημειώνοντας πως η απήχηση που έχει ήδη το παιχνίδι από το κοινό, είναι θετική.
Ο διευθυντής της εταιρείας κ.Αναστάσιος Δεσύλας κρατώντας στα χέρια του την … Αμφίπολη
Το παιχνίδι κυκλοφορεί και σε … international version στις αγορές της Γερμανίας, Μεγάλης Βρετανίας, Η.Π.Α. κ.α και τα σχόλια είναι θετικά, όπως τον περασμένο Οκτώβριο στην παγκόσμια έκθεση επιτραπέζιων παιχνιδιών στο Έσσεν της Γερμανίας. «Οι Γερμανοί γνωρίζουν από αρχαία ελληνική ιστορία και από την Αμφίπολη. Σε σχέση με τους Αμερικάνους που δεν ασχολούνται και πολύ με την ιστορία. Στο Έσσεν η «Αμφίπολη» συζητήθηκε έντονα και λόγω του δημιουργού της, που θεωρείται ο κορυφαίος του είδους και έχει φανατικό κοινό. Ήρθε κόσμος στο περίπτερο μας, για να παίξει αποκλειστικά την «Αμφίπολη» λόγω Κνίζια» λέει από την πλευρά του ο υπεύθυνος Μarketing & Εμπορίου της εταιρείας κ.Χρήστος Τζαφόλιας.
Πληροφοριακά η «Αμφίπολη» παίζεται από έναν έως τέσσερις παίκτες άνω των 10 ετών, που σκοπός τους είναι να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «ευρήματα»-πόντους, όπως αμφορείς, ψηφιδωτά και αγάλματα πριν καταστραφεί η πύλη του Τύμβου. Στο παιχνίδι δεν υπάρχει ζάρι ούτε χρονομετρητής και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Κερδίζει ο παίκτης που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα «ευρήματα»-πόντους, κάτι που στη διεθνή ορολογία ονομάζεται set collection.
Η Αμφίπολη κυκλοφορεί ήδη και στο εξωτερικό, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις
Η εταιρεία επιτραπέζιων παιχνιδιών Δεσύλλας είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα και η μοναδική που παρέχει καθετοποιημένη παραγωγή ενός παιχνιδιού. Από την ιδέα και τον σχεδιασμό έως την τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι. «Έχουμε απόλυτο έλεγχο της ποιότητας και της παραγωγής. Είναι 100% ελληνικά παιχνίδια και όχι ελληνικά που κατασκευάζονται στην Κίνα» επισημαίνει ο κ.Δεσύλλας, που το διάστημα αυτό με τους συνεργάτες του τεστάρουν ένα νέο επιτραπέζιο παιχνίδι, που είναι εμπνευσμένο από την ελληνική επικαιρότητα. Όπως λέει ο ίδιος, βασική στρατηγική της εταιρείας είναι η επιλογή ελληνοκεντρικών θεμάτων για τα επιτραπέζια παιχνίδια που παράγει, που εκτός από διασκέδαση παρέχουν και γνώση σε μικρούς και μεγάλους. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται το επόμενο διάστημα να επανακυκλοφορήσει ανανεωμένο το παιχνίδι «Μιλάτε Ελληνικά» που παραπέμπει στο πετυχημένο τηλεπαιχνίδι της δεκαετίας του 1980 «Ομιλείται Ελληνικά» με την Λιάνα Κανέλλη.
Ο μηχανισμός της Αμφίπολης, βασίστηκε σε ιδέα της εταιρείας Δεσύλλας, ενώ ο σχεδιασμός των μηχανισμών ανήκει στον γκουρού του είδους Γερμανο Ράϊνερ Κνίζια
Η εταιρεία ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως τυπογραφείο από τους γονείς του κ.Δεσύλλα. Το πρώτο επιτραπέζιο παιχνίδι που κυκλοφόρησε η εταιρεία ήταν ένα μικρό επιτραπέζιο εκπαιδευτικό πάζλ, που πήγε πολύ καλά στην αγορά. «Τότε ήταν που οι γονείς μου αποφάσισαν να στραφούν στην παραγωγή επιτραπέζιων παιχνιδιών, ένα πρωτόγνωρο γενικά εγχείρημα, επεκτείνοντας τη γκάμα και το είδος των παιχνιδιών. Εκτός από εκπαιδευτικά παζλ, επιτραπέζια ερωτήσεων και γνώσεων, τα κλασικά όπως ο γκρινιάρης και το φιδάκι κ.α» λέει ο κ.Δεσύλλας, συμπληρώνοντας πως σήμερα η εταιρεία αριθμεί περισσότερους από 100 τίτλους παιχνιδιών. Διαχρονικά στις πρώτες θέσεις, φιγουράρουν το «Πως. Πότε. Γιατί», το πρώτο trivial games στη χώρα μας, το «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα» και ο κλασικός «Γκρινιάρης».
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες επιτραπέζιων παιχνιδιών, όπως : εκπαιδευτικά, γνώσεων, στρατηγικής, με κάρτες, με ζάρια, party games που είναι και τα δημοφιλέστερα.
Ο υπεύθυνος Μarketing & Εμπορίου της εταιρείας κ.Χρήστος Τζαφόλιας, με επιτραπέζια παιχνίδια Ελλήνων δημιουργών
Λένε πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και στην προκειμένη περίπτωση αρχή είναι μια πολύ καλή ιδέα για τη δημιουργία ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, Υπάρχουν επαγγελματίες και ερασιτέχνες σχεδιαστές που κάνουν την ιδέα τους… παιχνίδι, που το προτείνουν στην εταιρεία που αναλαμβάνει να το «ρετουσάρει» και να το κυκλοφορήσει στην αγορά. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και τα γραφικά, που είναι και η «βιτρίνα» ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία Δεσύλλας συνεργάζεται και με Έλληνες δημιουργούς και σχεδιαστές παιχνιδιών. «Στηρίζουμε συνειδητά και προωθούμε τα ελληνικά μυαλά. Υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες games designers με ιδέες που τις κάνουμε παιχνίδι. Όπως το Sing it του Βαγγέλη Μπαγιαρτάκη που έχει κάνει αίσθηση» λέει ο κ.Τζαφόλιας. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που μπορεί να φέρει κοντά ανθρώπους τελείως διαφορετικούς μεταξύ τους, βοηθάει στο δέσιμο της παρέας και προσφέρει πολλές ώρες διασκέδασης.
Δύο φορές το χρόνο, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς κάθε Σεπτέμβριο και πριν τις γιορτές του Πάσχα, η εταιρεία κυκλοφορεί είτε νέους τίτλους, είτε παιχνίδια που επικαιροποιούνται όπως τα επιτραπέζια γνώσεων ή τα εκπαιδευτικά που υπάρχει ειδικό επιτελείο από επιστημονικούς συνεργάτες που τα επιβλέπουν. Πάντως πριν κυκλοφορήσει ένα νέο παιχνίδι στην αγορά, περνάει από συνεχή test drive προκειμένου να βελτιωθεί και να λάβει το «ΟΚ» για την παραγωγή του.
Η παραγωγή επιτραπέζιων παιχνιδιών της εταιρείας Δεσύλλας, είναι΄πλήτως καθετοποιημένη. Από την ιδέα και τον σχεδιασμό έως την τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι
Σύμφωνα με τον κ.Δεσσύλα η κρίση των τελευταίων χρόνων δεν φαίνεται να επηρέασε –όπως αρχικά περίμεναν- την αγορά του επιτραπέζιου παιχνιδιού, αλλά απεναντίας ευνόησε την αγορά του καλού ποιοτικού παιχνιδιού, αφού ο κόσμος δίνει λιγότερα χρήματα για να αγοράσει ένα παιχνίδι αξίας, που θα μπορεί να το έχει στην κατοχή του για πολύ καιρό. Όσον αφορά τα διαδικτυακά παιχνίδια και τις εφαρμογές, μπορεί να κάνουν αισθητή την παρουσία τους ωστόσο δεν μπορούν να δώσουν στον παίκτη τη μαγεία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον που βγάζει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. «Επιτραπέζιο παιχνίδι είναι η οικογένεια που μαζεύεται όλη μαζί, οι παρέες η κοινωνικότητα που αναπτύσσεται. Όλη μέρα η ζωή μας περιστρέφεται μπροστά από μια οθόνη. Είτε υπολογιστή, είτε tablet είτε Smartphone. O κόσμος θέλει να αφιερώσει χρόνο στο επιτραπέζιο παιχνίδι, για να βρεθεί με την οικογένεια, τους φίλους και την παρέα. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά και δεν θα επιτρέψει να σβήσει το επιτραπέζιο παιχνίδι» καταλήγει ο κ.Δεσύλλας.
Η Αμφίπολη κυκλοφορεί ήδη και στο εξωτερικό, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις
35 χρόνια 100 και πλέον τίτλοι
Η εταιρεία επιτραπέζιων παιχνιδιών Δεσύλλας είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα και η μοναδική που παρέχει καθετοποιημένη παραγωγή ενός παιχνιδιού. Από την ιδέα και τον σχεδιασμό έως την τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι. «Έχουμε απόλυτο έλεγχο της ποιότητας και της παραγωγής. Είναι 100% ελληνικά παιχνίδια και όχι ελληνικά που κατασκευάζονται στην Κίνα» επισημαίνει ο κ.Δεσύλλας, που το διάστημα αυτό με τους συνεργάτες του τεστάρουν ένα νέο επιτραπέζιο παιχνίδι, που είναι εμπνευσμένο από την ελληνική επικαιρότητα. Όπως λέει ο ίδιος, βασική στρατηγική της εταιρείας είναι η επιλογή ελληνοκεντρικών θεμάτων για τα επιτραπέζια παιχνίδια που παράγει, που εκτός από διασκέδαση παρέχουν και γνώση σε μικρούς και μεγάλους. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται το επόμενο διάστημα να επανακυκλοφορήσει ανανεωμένο το παιχνίδι «Μιλάτε Ελληνικά» που παραπέμπει στο πετυχημένο τηλεπαιχνίδι της δεκαετίας του 1980 «Ομιλείται Ελληνικά» με την Λιάνα Κανέλλη.
Ο μηχανισμός της Αμφίπολης, βασίστηκε σε ιδέα της εταιρείας Δεσύλλας, ενώ ο σχεδιασμός των μηχανισμών ανήκει στον γκουρού του είδους Γερμανο Ράϊνερ Κνίζια
Η εταιρεία ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως τυπογραφείο από τους γονείς του κ.Δεσύλλα. Το πρώτο επιτραπέζιο παιχνίδι που κυκλοφόρησε η εταιρεία ήταν ένα μικρό επιτραπέζιο εκπαιδευτικό πάζλ, που πήγε πολύ καλά στην αγορά. «Τότε ήταν που οι γονείς μου αποφάσισαν να στραφούν στην παραγωγή επιτραπέζιων παιχνιδιών, ένα πρωτόγνωρο γενικά εγχείρημα, επεκτείνοντας τη γκάμα και το είδος των παιχνιδιών. Εκτός από εκπαιδευτικά παζλ, επιτραπέζια ερωτήσεων και γνώσεων, τα κλασικά όπως ο γκρινιάρης και το φιδάκι κ.α» λέει ο κ.Δεσύλλας, συμπληρώνοντας πως σήμερα η εταιρεία αριθμεί περισσότερους από 100 τίτλους παιχνιδιών. Διαχρονικά στις πρώτες θέσεις, φιγουράρουν το «Πως. Πότε. Γιατί», το πρώτο trivial games στη χώρα μας, το «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα» και ο κλασικός «Γκρινιάρης».
Υπάρχουν πολλές κατηγορίες επιτραπέζιων παιχνιδιών, όπως : εκπαιδευτικά, γνώσεων, στρατηγικής, με κάρτες, με ζάρια, party games που είναι και τα δημοφιλέστερα.
Ο υπεύθυνος Μarketing & Εμπορίου της εταιρείας κ.Χρήστος Τζαφόλιας, με επιτραπέζια παιχνίδια Ελλήνων δημιουργών
Η αρχή μια καλή ιδέα
Λένε πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και στην προκειμένη περίπτωση αρχή είναι μια πολύ καλή ιδέα για τη δημιουργία ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, Υπάρχουν επαγγελματίες και ερασιτέχνες σχεδιαστές που κάνουν την ιδέα τους… παιχνίδι, που το προτείνουν στην εταιρεία που αναλαμβάνει να το «ρετουσάρει» και να το κυκλοφορήσει στην αγορά. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και τα γραφικά, που είναι και η «βιτρίνα» ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία Δεσύλλας συνεργάζεται και με Έλληνες δημιουργούς και σχεδιαστές παιχνιδιών. «Στηρίζουμε συνειδητά και προωθούμε τα ελληνικά μυαλά. Υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες games designers με ιδέες που τις κάνουμε παιχνίδι. Όπως το Sing it του Βαγγέλη Μπαγιαρτάκη που έχει κάνει αίσθηση» λέει ο κ.Τζαφόλιας. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που μπορεί να φέρει κοντά ανθρώπους τελείως διαφορετικούς μεταξύ τους, βοηθάει στο δέσιμο της παρέας και προσφέρει πολλές ώρες διασκέδασης.
Δύο φορές το χρόνο, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς κάθε Σεπτέμβριο και πριν τις γιορτές του Πάσχα, η εταιρεία κυκλοφορεί είτε νέους τίτλους, είτε παιχνίδια που επικαιροποιούνται όπως τα επιτραπέζια γνώσεων ή τα εκπαιδευτικά που υπάρχει ειδικό επιτελείο από επιστημονικούς συνεργάτες που τα επιβλέπουν. Πάντως πριν κυκλοφορήσει ένα νέο παιχνίδι στην αγορά, περνάει από συνεχή test drive προκειμένου να βελτιωθεί και να λάβει το «ΟΚ» για την παραγωγή του.
Η παραγωγή επιτραπέζιων παιχνιδιών της εταιρείας Δεσύλλας, είναι΄πλήτως καθετοποιημένη. Από την ιδέα και τον σχεδιασμό έως την τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι
Σύμφωνα με τον κ.Δεσσύλα η κρίση των τελευταίων χρόνων δεν φαίνεται να επηρέασε –όπως αρχικά περίμεναν- την αγορά του επιτραπέζιου παιχνιδιού, αλλά απεναντίας ευνόησε την αγορά του καλού ποιοτικού παιχνιδιού, αφού ο κόσμος δίνει λιγότερα χρήματα για να αγοράσει ένα παιχνίδι αξίας, που θα μπορεί να το έχει στην κατοχή του για πολύ καιρό. Όσον αφορά τα διαδικτυακά παιχνίδια και τις εφαρμογές, μπορεί να κάνουν αισθητή την παρουσία τους ωστόσο δεν μπορούν να δώσουν στον παίκτη τη μαγεία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον που βγάζει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. «Επιτραπέζιο παιχνίδι είναι η οικογένεια που μαζεύεται όλη μαζί, οι παρέες η κοινωνικότητα που αναπτύσσεται. Όλη μέρα η ζωή μας περιστρέφεται μπροστά από μια οθόνη. Είτε υπολογιστή, είτε tablet είτε Smartphone. O κόσμος θέλει να αφιερώσει χρόνο στο επιτραπέζιο παιχνίδι, για να βρεθεί με την οικογένεια, τους φίλους και την παρέα. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά και δεν θα επιτρέψει να σβήσει το επιτραπέζιο παιχνίδι» καταλήγει ο κ.Δεσύλλας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα