Όλοι θα βρουν αυτό που θα ικανοποιήσει τις προσωπικές τους ανάγκες και θα ανταποκρίνεται στο budget τους
Διευκρινίσεις της ΔΕΗ για τις ρυθμίσεις οφειλών
Διευκρινίσεις της ΔΕΗ για τις ρυθμίσεις οφειλών
Ως τώρα 290.000 πελάτες έχουν κάνει χρήση του προγράμματος – Σε ποια περίπτωση δεν θα ισχύσει η ρύθμιση
Οι ρυθμίσεις των οφειλών προς τη ΔΕΗ χωρίς προκαταβολή δεν θα ισχύουν για τις περιπτώσεις που γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω χρέους, διευκρινίζει η ΔΕΗ σε αποψινή ανακοίνωση. Το πρόγραμμα ρυθμίσεων σε 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή που ξεκίνησε την 1η Απριλίου παρατάθηκε ήδη ως τις 30 Σεπτεμβρίου. Η ΔΕΗ ανακοίνωσε επίσης ότι ως τώρα 290.000 πελάτες ρύθμισαν τις οφειλές τους με το συγκεκριμένο πρόγραμμα και καλεί τους υπόλοιπους 1,5 εκατ. πελάτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές να σπεύσουν να τις ρυθμίσουν.
Η ΔΕΗ διαψεύδει εξάλλου δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία
«πήρε πίσω πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή». Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνει:
«Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος της Επιχείρησης από τρίτους».
Επισημαίνεται ότι η διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του γενικού διευθυντή Εμπορίας μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (...) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση:
-του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά
-εγγράφου του προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται.
Η ΔΕΗ διαψεύδει εξάλλου δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία
«πήρε πίσω πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή». Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνει:
«Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος της Επιχείρησης από τρίτους».
Επισημαίνεται ότι η διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του γενικού διευθυντή Εμπορίας μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (...) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση:
-του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά
-εγγράφου του προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται.
«Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον κώδικα προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».
Όπως είναι γνωστό με πρόσφατη ρύθμιση, δεν επιτρέπεται η αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας αν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον προηγούμενο ή αν υπάρχουν θα πρέπει να έχουν ρυθμιστεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα