Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Ταλαιπωρία για χιλιάδες τουρίστες σε κρουαζιερόπλοια από την έλλειψη πλοηγών
Ταλαιπωρία για χιλιάδες τουρίστες σε κρουαζιερόπλοια από την έλλειψη πλοηγών
Ορισμένες φορές περιμένουν έως και τέσσερις ώρες μέχρι να δέσουν σε προβλήτα
Μια απροσδόκητη ταλαιπωρία περιμένει τους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα με κρουαζιερόπλοια καθώς υποχρεώνονται να μένουν έως και τέσσερις ώρες μέσα στα πλοία περιμένοντας έναν πλοηγό να οδηγήσει το πλοίο στο λιμάνι.
Τελευταίο παράδειγμα η ταλαιπωρία που περίμενε τους 3.055 επιβάτες κρουαζιερόπλοιου μεγάλης ξένης εταιρείας που, όπως γράφει η Καθημερινή, έφτασαν στον Πειραιά το πρωί της Κυριακής και χρειάστηκε να περιμένουν δύο ώρες αρόδου μέχρι να έρθει οδηγός για να οδηγήσει το πλοίο τους σε προβλήτα.
Η ατυχία τους αυτή δεν είναι σπάνια. Πολλά από τα κρουαζιερόπλοια που επιλέγουν να έλθουν στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πολύωρες καθυστερήσεις, μένοντας έξω από λιμάνια όπως της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και μέσων της πλοηγικής υπηρεσίας. Της υπηρεσίας εκείνης που είναι απαραίτητη και υποχρεωτική για να τους επιτραπεί να μπουν και να δέσουν.
«Μία και δύο ώρες καθυστέρηση δεν είναι τίποτα», εξηγεί στην εφημερίδα πράκτορας. Υπάρχουν και χειρότερα. Οταν οι λιγοστές και απαρχαιωμένες πλοηγίδες χαλούν ή όταν αρρωστήσει κάποιος από τους καπετάνιους που στελεχώνουν την υπηρεσία, μπορεί να χρειαστούν και δύο και τρεις και παραπάνω ώρες. Το θέμα δεν είναι άσχετο με την επιφυλακτικότητα των εταιρειών να έλθουν στην Ελλάδα.
Τα διαβήματα στο υπουργείο Ναυτιλίας είναι πολλά και συνεχή καθώς ενίοτε γίνεται ακόμα και άτυπος έρανος μεταξύ χρηστών για να συγκεντρωθούν χρήματα για τα καύσιμα των πλοηγίδων...
Ο σημερινός υπουργός Ναυτιλίας επιρρίπτει τις ευθύνες στους προκατόχους του και προσπαθεί να προσλάβει τέσσερις πλοηγούς και να εφοδιάσει με επτά πλοηγίδες την πανελλαδική υπηρεσία με παράγοντες του λιμανιού να χαρακτηρίζουν τις κινήσεις αυτές «σταγόνα στον ωκεανό».
Τελευταίο παράδειγμα η ταλαιπωρία που περίμενε τους 3.055 επιβάτες κρουαζιερόπλοιου μεγάλης ξένης εταιρείας που, όπως γράφει η Καθημερινή, έφτασαν στον Πειραιά το πρωί της Κυριακής και χρειάστηκε να περιμένουν δύο ώρες αρόδου μέχρι να έρθει οδηγός για να οδηγήσει το πλοίο τους σε προβλήτα.
Η ατυχία τους αυτή δεν είναι σπάνια. Πολλά από τα κρουαζιερόπλοια που επιλέγουν να έλθουν στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πολύωρες καθυστερήσεις, μένοντας έξω από λιμάνια όπως της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά, εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού και μέσων της πλοηγικής υπηρεσίας. Της υπηρεσίας εκείνης που είναι απαραίτητη και υποχρεωτική για να τους επιτραπεί να μπουν και να δέσουν.
«Μία και δύο ώρες καθυστέρηση δεν είναι τίποτα», εξηγεί στην εφημερίδα πράκτορας. Υπάρχουν και χειρότερα. Οταν οι λιγοστές και απαρχαιωμένες πλοηγίδες χαλούν ή όταν αρρωστήσει κάποιος από τους καπετάνιους που στελεχώνουν την υπηρεσία, μπορεί να χρειαστούν και δύο και τρεις και παραπάνω ώρες. Το θέμα δεν είναι άσχετο με την επιφυλακτικότητα των εταιρειών να έλθουν στην Ελλάδα.
Τα διαβήματα στο υπουργείο Ναυτιλίας είναι πολλά και συνεχή καθώς ενίοτε γίνεται ακόμα και άτυπος έρανος μεταξύ χρηστών για να συγκεντρωθούν χρήματα για τα καύσιμα των πλοηγίδων...
Ο σημερινός υπουργός Ναυτιλίας επιρρίπτει τις ευθύνες στους προκατόχους του και προσπαθεί να προσλάβει τέσσερις πλοηγούς και να εφοδιάσει με επτά πλοηγίδες την πανελλαδική υπηρεσία με παράγοντες του λιμανιού να χαρακτηρίζουν τις κινήσεις αυτές «σταγόνα στον ωκεανό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα