Πώς θα δώσουν έργα 252 εκατ. ευρώ στον χορτολιβαδικό;
Πώς θα δώσουν έργα 252 εκατ. ευρώ στον χορτολιβαδικό;
Τεράστια ερωτηματικά για τις μεθοδεύσεις των εκπτώσεων και της κατάτμησης των έργων στο δρόμο Πατρών-Πύργου - Πώς πέταξαν «εκτός μάχης» αξιόλογους ανταγωνιστές - Παίρνει έργα την ώρα που ελέγχεται για φοροδιαφυγή 73 εκατ. και χρωστά σε τράπεζες και εργαζόμενους
Την ρητορική της διάχυσης των έργων στον κατασκευαστικό κλάδο καταρρίπτει με εκκωφαντικό τρόπο, η επέλαση Καλογρίτσαστις δημοπρασίες του Πάτρα-Πύργος, ενισχύοντας πλέον την πεποίθηση ότι το έργο μετά την σαλαμοποίησή του οδηγεί στα τυφλά και την κατασκευή του.
Την ώρα που ο τεχνικός κόσμος της χώρας ετοιμάζεται να βιώσει μία από τις μεγαλύτερες απώλειες ανθρώπινου δυναμικού λόγω της ολοκλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων και της έλλειψης ωρίμανσης καινούριων έργων, μπαίνουν στη ρουλέτα και οι λιγοστές εργολαβίες που θα έδιναν δουλειά σε δεκάδες μηχανικούς και τεχνίτες.
Η πλήρης αποδοκιμασία μεγάλων τεχνικών εταιρειών στον τελευταίο διαγωνισμό για το τμήμα Βάρδα-Κυλλήνη που οι εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα χτύπησαν για πολλοστή φορά με έκπτωση πάνω από το 50%, όχι μόνο θέτει εκτός παιχνιδιού τους αξιόμαχους παίκτες τη αγοράς, αλλά οδηγεί και σε στρέβλωση του ανταγωνισμού.
Ο προφανής λόγος είναι ότι οι εταιρείες του κλάδου για να παρακολουθήσουν την επιθετική πολιτική εκπτώσεων Καλογρίτσα, αναγκάζονται να παίξουν επί ίσοις όροις, προσφέροντας τιμές, με τις οποίες τα έργα είναι αδύνατο να κατασκευαστούν. Στην πρόσφατη δημοπρασία ο δεύτερος υποψήφιος προσέφερε έκπτωση 49,5% και ο τρίτος 47%! Στην αγορά των κατασκευών, μετά την επικράτηση Καλογρίτσα και στην τελευταία μεγάλη δημοπρασία συνολικού ύψους 74 εκατ. ευρώ, υπάρχει η πεποίθηση ότι τα έργα δεν θα τελειώσουν ποτέ και ότι θα επαναληφθεί το σήριαλ με τα δεκάδες εγκαταλελημένα κουφάρια έργων που κόστισαν στο τέλος, χρυσάφι στο δημόσιο και για να τελειώσουν χρειάστηκε να δημοπρατηθούν συμπληρωματικές συμβάσεις και εργολαβίες «σκούπα».
Την ώρα που ο τεχνικός κόσμος της χώρας ετοιμάζεται να βιώσει μία από τις μεγαλύτερες απώλειες ανθρώπινου δυναμικού λόγω της ολοκλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων και της έλλειψης ωρίμανσης καινούριων έργων, μπαίνουν στη ρουλέτα και οι λιγοστές εργολαβίες που θα έδιναν δουλειά σε δεκάδες μηχανικούς και τεχνίτες.
Η πλήρης αποδοκιμασία μεγάλων τεχνικών εταιρειών στον τελευταίο διαγωνισμό για το τμήμα Βάρδα-Κυλλήνη που οι εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα χτύπησαν για πολλοστή φορά με έκπτωση πάνω από το 50%, όχι μόνο θέτει εκτός παιχνιδιού τους αξιόμαχους παίκτες τη αγοράς, αλλά οδηγεί και σε στρέβλωση του ανταγωνισμού.
Ο προφανής λόγος είναι ότι οι εταιρείες του κλάδου για να παρακολουθήσουν την επιθετική πολιτική εκπτώσεων Καλογρίτσα, αναγκάζονται να παίξουν επί ίσοις όροις, προσφέροντας τιμές, με τις οποίες τα έργα είναι αδύνατο να κατασκευαστούν. Στην πρόσφατη δημοπρασία ο δεύτερος υποψήφιος προσέφερε έκπτωση 49,5% και ο τρίτος 47%! Στην αγορά των κατασκευών, μετά την επικράτηση Καλογρίτσα και στην τελευταία μεγάλη δημοπρασία συνολικού ύψους 74 εκατ. ευρώ, υπάρχει η πεποίθηση ότι τα έργα δεν θα τελειώσουν ποτέ και ότι θα επαναληφθεί το σήριαλ με τα δεκάδες εγκαταλελημένα κουφάρια έργων που κόστισαν στο τέλος, χρυσάφι στο δημόσιο και για να τελειώσουν χρειάστηκε να δημοπρατηθούν συμπληρωματικές συμβάσεις και εργολαβίες «σκούπα».
Για τις υγιείς εταιρείες το Πάτρα-Πύργος, (σημειωτέον το μόνο έργο οδοποιίας νέας γενιάς που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη) αποτελεί χαμένη υπόθεση. Απόδειξη ότι οι προσφορές που έδωσαν στον πρόσφατο διαγωνισμό δεν ξεπέρασαν το 36% ενώ υπήρχαν περιπτώσεις μεγάλων κατασκευαστικών όπως η ΓΕΚ Τέρνα που απείχαν, για τους ίδιους λόγους από την διαγωνιστική διαδικασία. Το πιο απογοητευτικό συμπέρασμα είναι ότι κάποιοι παρακολουθούν σε ρόλο θεατή τις μεθοδεύσεις Καλογρίτσα και αλαζονικά συνεχίζουν να υπερασπίζονται την λογική των φθηνότερων έργων.
Το ερώτημα είναι αν τελικά, το έργο θα τελειώσει ποτέ. Οι εκπτώσεις με τις οποίες ο όμιλος Καλογρίτσα κυριάρχησε στους προηγούμενους διαγωνισμούς έφτασαν το 57%. Και επομένως δημιουργείται εύλογη ανησυχία πώς θα κατασκευαστεί το έργο... μισοτιμής και πώς το αρμόδιο υπουργείο αφήνει να πέσει στα βράχια ένα τόσο μεγάλο.
Φοροδιαφυγή, ληξιπρόθεσμα χρέη και απλήρωτοι εργαζόμενοι
Ωστόσο εγείρονται και πολλά περισσότερα και πιο καυτά ερωτηματικά:
Πώς ένας επιχειρηματίας που κατηγορείται για φοροδιαφυγή από το ΚΕΦΟΜΕΠ ύψους 73 εκατ. ευρώ μπορεί και παίρνει δημόσια έργα που χρηματοδοτούνται από τα χρήματα του ΕΣΠΑ; Και μάλιστα όταν ο ίδιος έχει και ληξιπρόθεσμα δάνεια 57 εκατ. ευρώ στο τραπεζικό σύστημα και 4 εκατ. ευρώ προσωπικά δάνεια σε οριστική καθυστέρηση στον «Τειρεσία».
Για να μην αναφέρουμε τις καταγγελίες για απλήρωτους εργαζόμενους στις εταιρείες του και βέβαια τις ποινικές υποθέσεις που εκκρεμούν.
Θεοδωράκης: Μοιράζουν λεφτά με το κόλπο της κατάτμησης
Στο μεταξύ ο Σταύρος Θεοδωράκης στη συζήτηση για τη διαφθορά που είχε γίνει στη Βουλή στο πλαίσιο της ώρας του πρωθυπορυγού τόνισε πως: «Στα δημόσια έργα, με το κόλπο της κατάτμησης, μοιράζονται τα λεφτά στους ίδιους ανθρώπους. Στον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, σπάσατε το έργο σε 8 εργολαβίες για να δουλέψουν δήθεν περισσότεροι, και ήδη οι τέσσερις πρώτες εργολαβίες, έχουν δοθεί στον εκλεκτό σας, Που ω του θαύματος, είναι αυτός που ήθελε να κάνει τον ΣΥΡΙΖΑTV, δεν τα κατάφερε, και τώρα αρκέστηκε,σε άλλη μια ΣΥΡΙΖΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
«Είμαστε στον πάτο» της Ευρώπης το «ηθικό σας πλεονέκτημα»,όχι μόνο δεν ανέκοψε την διαφθορά αλλά την ενίσχυσε, όπως αποδεικνύεται και από την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας», ανέφερε από το βήμα της Βουλής την Παρασκευή ο επικεφαλής του Ποταμιού.
ΠΑΣΟΚ: «Θαύμα! Σπίρτζης-Καλογρίτσας τέσσερα στα τέσσερα»
Στο ίδιο θέμα αναφέρεται και ο Τομέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ τονίζοντας πως πρόκειται για «φαρσοκωμωδία» με πρωταγωνιστή τον υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη.
Η ανακοίνωση αναφέρει :
«Κι όμως στην εποχή ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γίνονται θαύματα.
Ο εκλεκτός εργολάβος της κυβέρνησης κ. Χρ. Καλογρίτσας κέρδισε και την τέταρτη συνεχόμενη εργολαβία του οδικού άξονα "Πάτρα - Πύργος". Μια ακόμη φαρσοκομωδία με πρωταγωνιστή τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δήλωνε ότι με την κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες θα υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, επιτάχυνση του έργου και περισσότερες εταιρείες που θα ενεργοποιηθούν» αναφέρει το ΠΑΣΟΚ.
Οπως επισημαίνει «οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παρέλαβαν τον Ιανουάριο 2015 ένα ενιαίο έργο, δημοπρατημένο, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Το ακύρωσαν για λόγους που σήμερα αποκαλύπτονται». Οπως τονίζει ο τομέας Υποδομών της Χ. Τρικούπη «Σήμερα, μετά από 2 χρόνια, το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε. Όλα στον αέρα!»
Και το ΠΑΣΟΚ καταλήγει: «Άξιος ο μισθός τους υπέρ των αφεντικών τους και σε βάρος της κοινωνίας και της διαφάνειας. Μωραίνει Κύριος…»
ΝΔ για την τέταρτη εργολαβία στον Καλογρίτσα
Σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας τονίζει πως "πριν στεγνώσει το μελάνι της αθλιότητας της εφημερίδας ¨Documento¨, ο εκδότης της και επίσημος εργολάβος λάσπης της κυβέρνησης, κ. Καλογρίτσας, πέρασε από το ¨ταμείο¨ αναφορικά με το έργο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος".
Η ΝΔ κατηγορεί την κυβέρνηση πως "αφού κατέτμησαν το έργο του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, ο κ. Σπίρτζης, ως υπουργός και κουμπάρος του κ. Καλογρίτσα, τού ανέθεσε σήμερα την 4η κατά σειρά εργολαβία, ύψους 74.000.000 ευρώ".
Η ΝΔ μάλιστα υπενθυμίζει πως ήδη η εταιρία του έχει πάρει και τα τρία προηγούμενα έργα συνολικού προϋπολογισμού 178.000.000 ευρώ, χωρίς το σημερινό. "Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει" καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Επίσης, με ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής, σχολιάζει με δηκτική διάθεση την ολοκλήρωση της δημοπράτησης του 4ου τμήματος του οδικού άξονα Πάτρα–Πύργος, όπου νικήτρια εταιρεία αναδείχθηκε η εταιρεία Τοξότης Α.Ε. συμφερόντων του κ. Χρήστου Καλογρίτσα.
Ο βουλευτής Σερρών αναφέρει «με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού»
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).
Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
-Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελπίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».
Το ερώτημα είναι αν τελικά, το έργο θα τελειώσει ποτέ. Οι εκπτώσεις με τις οποίες ο όμιλος Καλογρίτσα κυριάρχησε στους προηγούμενους διαγωνισμούς έφτασαν το 57%. Και επομένως δημιουργείται εύλογη ανησυχία πώς θα κατασκευαστεί το έργο... μισοτιμής και πώς το αρμόδιο υπουργείο αφήνει να πέσει στα βράχια ένα τόσο μεγάλο.
Φοροδιαφυγή, ληξιπρόθεσμα χρέη και απλήρωτοι εργαζόμενοι
Ωστόσο εγείρονται και πολλά περισσότερα και πιο καυτά ερωτηματικά:
Πώς ένας επιχειρηματίας που κατηγορείται για φοροδιαφυγή από το ΚΕΦΟΜΕΠ ύψους 73 εκατ. ευρώ μπορεί και παίρνει δημόσια έργα που χρηματοδοτούνται από τα χρήματα του ΕΣΠΑ; Και μάλιστα όταν ο ίδιος έχει και ληξιπρόθεσμα δάνεια 57 εκατ. ευρώ στο τραπεζικό σύστημα και 4 εκατ. ευρώ προσωπικά δάνεια σε οριστική καθυστέρηση στον «Τειρεσία».
Για να μην αναφέρουμε τις καταγγελίες για απλήρωτους εργαζόμενους στις εταιρείες του και βέβαια τις ποινικές υποθέσεις που εκκρεμούν.
Θεοδωράκης: Μοιράζουν λεφτά με το κόλπο της κατάτμησης
Στο μεταξύ ο Σταύρος Θεοδωράκης στη συζήτηση για τη διαφθορά που είχε γίνει στη Βουλή στο πλαίσιο της ώρας του πρωθυπορυγού τόνισε πως: «Στα δημόσια έργα, με το κόλπο της κατάτμησης, μοιράζονται τα λεφτά στους ίδιους ανθρώπους. Στον αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, σπάσατε το έργο σε 8 εργολαβίες για να δουλέψουν δήθεν περισσότεροι, και ήδη οι τέσσερις πρώτες εργολαβίες, έχουν δοθεί στον εκλεκτό σας, Που ω του θαύματος, είναι αυτός που ήθελε να κάνει τον ΣΥΡΙΖΑTV, δεν τα κατάφερε, και τώρα αρκέστηκε,σε άλλη μια ΣΥΡΙΖΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
«Είμαστε στον πάτο» της Ευρώπης το «ηθικό σας πλεονέκτημα»,όχι μόνο δεν ανέκοψε την διαφθορά αλλά την ενίσχυσε, όπως αποδεικνύεται και από την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας», ανέφερε από το βήμα της Βουλής την Παρασκευή ο επικεφαλής του Ποταμιού.
ΠΑΣΟΚ: «Θαύμα! Σπίρτζης-Καλογρίτσας τέσσερα στα τέσσερα»
Στο ίδιο θέμα αναφέρεται και ο Τομέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ τονίζοντας πως πρόκειται για «φαρσοκωμωδία» με πρωταγωνιστή τον υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη.
Η ανακοίνωση αναφέρει :
«Κι όμως στην εποχή ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γίνονται θαύματα.
Ο εκλεκτός εργολάβος της κυβέρνησης κ. Χρ. Καλογρίτσας κέρδισε και την τέταρτη συνεχόμενη εργολαβία του οδικού άξονα "Πάτρα - Πύργος". Μια ακόμη φαρσοκομωδία με πρωταγωνιστή τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δήλωνε ότι με την κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες θα υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, επιτάχυνση του έργου και περισσότερες εταιρείες που θα ενεργοποιηθούν» αναφέρει το ΠΑΣΟΚ.
Οπως επισημαίνει «οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παρέλαβαν τον Ιανουάριο 2015 ένα ενιαίο έργο, δημοπρατημένο, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Το ακύρωσαν για λόγους που σήμερα αποκαλύπτονται». Οπως τονίζει ο τομέας Υποδομών της Χ. Τρικούπη «Σήμερα, μετά από 2 χρόνια, το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε. Όλα στον αέρα!»
Και το ΠΑΣΟΚ καταλήγει: «Άξιος ο μισθός τους υπέρ των αφεντικών τους και σε βάρος της κοινωνίας και της διαφάνειας. Μωραίνει Κύριος…»
ΝΔ για την τέταρτη εργολαβία στον Καλογρίτσα
Σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας τονίζει πως "πριν στεγνώσει το μελάνι της αθλιότητας της εφημερίδας ¨Documento¨, ο εκδότης της και επίσημος εργολάβος λάσπης της κυβέρνησης, κ. Καλογρίτσας, πέρασε από το ¨ταμείο¨ αναφορικά με το έργο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος".
Η ΝΔ κατηγορεί την κυβέρνηση πως "αφού κατέτμησαν το έργο του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, ο κ. Σπίρτζης, ως υπουργός και κουμπάρος του κ. Καλογρίτσα, τού ανέθεσε σήμερα την 4η κατά σειρά εργολαβία, ύψους 74.000.000 ευρώ".
Η ΝΔ μάλιστα υπενθυμίζει πως ήδη η εταιρία του έχει πάρει και τα τρία προηγούμενα έργα συνολικού προϋπολογισμού 178.000.000 ευρώ, χωρίς το σημερινό. "Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει" καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Επίσης, με ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής, σχολιάζει με δηκτική διάθεση την ολοκλήρωση της δημοπράτησης του 4ου τμήματος του οδικού άξονα Πάτρα–Πύργος, όπου νικήτρια εταιρεία αναδείχθηκε η εταιρεία Τοξότης Α.Ε. συμφερόντων του κ. Χρήστου Καλογρίτσα.
Ο βουλευτής Σερρών αναφέρει «με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού»
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).
Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
-Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελπίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα