Σε αναζήτηση χορηγού για να θέσει σε εφαρμογή τα βελτιωτικά έργα στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» βρίσκεται η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης.
Το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν πολλές εταιρείες που έχουν εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον για αυτό τον σκοπό.
Η τελευταία είναι η Coca Cola, η οποία προσφέρει το ποσό των 84,6 εκατ. ευρώ για να δώσει το όνομά της στην ιστορική έδρα της «βασίλισσας».
Στον ισπανικό σύλλογο γνωρίζουν πως θα μπορέσουν να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη, αν εκμεταλλευτούν κάποια χορηγία, για να πετύχουν την ανακαίνιση του «Μπερναμπέου».
Κλείσιμο
Το προηγούμενο διάστημα είχε ακουστεί πως υπήρχαν προτάσεις που προέρχονταν από τη «Fly Emirates» και την «Microsoft».
Η «Fly Emirates», η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι, είναι ο βασικός χορηγός της Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ το ενδιαφέρον της Microsoft φαίνεται να έχει ατονήσει από το Νοέμβριο του 2013.
Στην πρόκληση της έλλειψης εξειδικευμένων στελεχών στον τομέα της Πληροφορικής ανταποκρίνεται δυναμικά η ManpowerGroup Ελλάδας μέσω των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Tech Academies. Η εξειδικευμένη ομάδα Manpower IT ενισχύει ακόμη περισσότερο τη στελέχωση στον τομέα