Η Coca Cola προσφέρει χρυσάφι 85 εκατ. ευρώ για να συνδέσει το όνομά της με την Ρεάλ

Η Coca Cola προσφέρει χρυσάφι 85 εκατ. ευρώ για να συνδέσει το όνομά της με την Ρεάλ

Η πολυεθνική δίνει μάχη με τις «Fly Emirates» και «Microsoft» για το νέο όνομα του Μπερναμπέου

Η Coca Cola προσφέρει χρυσάφι 85 εκατ. ευρώ για να συνδέσει το όνομά της με την Ρεάλ
Σε αναζήτηση χορηγού για να θέσει σε εφαρμογή τα βελτιωτικά έργα στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» βρίσκεται η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης.

Το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν πολλές εταιρείες που έχουν εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον για αυτό τον σκοπό.

Η τελευταία είναι η Coca Cola, η οποία προσφέρει το ποσό των 84,6 εκατ. ευρώ για να δώσει το όνομά της στην ιστορική έδρα της «βασίλισσας».

Στον ισπανικό σύλλογο γνωρίζουν πως θα μπορέσουν να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη, αν εκμεταλλευτούν κάποια χορηγία, για να πετύχουν την ανακαίνιση του «Μπερναμπέου».

Το προηγούμενο διάστημα είχε ακουστεί πως υπήρχαν προτάσεις που προέρχονταν από τη «Fly Emirates» και την «Microsoft».
Κλείσιμο

Η «Fly Emirates», η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι, είναι ο βασικός χορηγός της Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ το ενδιαφέρον της Microsoft φαίνεται να έχει ατονήσει από το Νοέμβριο του 2013. 

Πηγή: Sport-fm.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης