Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Σταθερά σε ανοδική τροχιά η δορυφορική τηλεόραση
Σταθερά σε ανοδική τροχιά η δορυφορική τηλεόραση
Υπολογίζεται ότι συνολικά στην Ελλάδα 770.000 νοικοκυριά έχουν τη δυνατότητα λήψης δορυφορικού τηλεοπτικού σήματος
Ο αριθμός των νοικοκυριών με δορυφορική τηλεοπτική λήψη αυξήθηκε κατά 20% την περίοδο 2012–2013, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Satellite Monitor, η οποία καταγράφει την ανάπτυξη της αγοράς δορυφορικών και ευρυζωνικών τηλεοπτικών υπηρεσιών σε 35 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.
Κατά την περίοδο 2012–2013 η λήψη δορυφορικού τηλεοπτικού σήματος στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά περίπου 70.000 συνδέσεις. Ετσι, σήμερα καλύπτει συνολικά 770.000 νοικοκυριά, τα οποία αντιστοιχούν στο 20% του συνόλου των οικιακών χρηστών τηλεόρασης. Σημειώνεται ότι ο αριθμός των 770.000 νοικοκυριών περιλαμβάνει και τις εγκαταστάσεις λήψεις ελεύθερων (free-to-air) τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Αναφορικά με τις συνδρομητικές υπηρεσίες, στο τέλος του 2013 η βάση του OTE TV έφτασε τις 256.000 συνδέσεις, έχοντας σημειώσει αύξηση 136.000 συνδρομητών μέσα στη διάρκεια του έτους. Η αύξηση αυτή προήλθε από τη δυναμική άνοδο του δορυφορικού «πακέτου», ενώ η βάση των IPTV συνδρομητών (μέσω DSL) παρέμεινε σταθερή, περίπου στις 50.000 συνδέσεις.
Συνολικά πάντως και όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας Satellite Monitor, την οποία παρουσίασε η SES -πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως, με στόλο 55 γεωστατικών δορυφόρων, η χρήση υπηρεσιών IPTV (δηλαδή η μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων) αυξήθηκε επίσης, κατά 30.000 οικιακούς χρήστες και καλύπτει σήμερα 110.000 νοικοκυριά, που αντιστοιχούν σε 3% της εγχώριας αγοράς. Μάλιστα, στο τέλος του 2013 το 55% του συνόλου των οικιακών χρηστών IPTV έβλεπαν HD περιεχόμενο, έναντι 48% στο τέλος του 2011. Είναι δε αξιοσημείωτο, ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ericsson, ήδη το 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να παρακολουθήσουν μεταδόσεις υψηλής ευκρίνειας.
Παράλληλα, οι δορυφορικές μεταδόσεις φαίνεται να παίρνουν στο άμεσο μέλλον το προβάδισμα και στη διανομή 4K περιεχομένου, έναντι των επίγειων και καλωδιακών Ultra HD εκπομπών.
«Τα τελευταία δύο χρόνια η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα έχει σημειώσει εντυπωσιακά άλματα προόδου, με ρυθμούς ανάπτυξης που σπάνια έχουν παρατηρηθεί διεθνώς. Σε αυτή την ανάπτυξη ο ΟΤΕ TV συνεισφέρει καθοριστικά προσφέροντας ολοκληρωμένη ψυχαγωγία στο σπίτι σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, ενισχύοντας το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και τη ζήτηση σε υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία 2 χρόνια προσελκύσαμε περισσότερους από 200 χιλιάδες νέους συνδρομητές, ενώ ειδικά το 2013 υπερδιπλασιάσαμε τη συνδρομητική μας βάση. Την αύξηση αυτή απορρόφησε κυρίως η δορυφορική πλατφόρμα, που προσφέρει μεταξύ άλλων, το πλουσιότερο περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας (HD), χωρίς επιπλέον χρέωση», εξηγεί στο protothema.gr ο Νίκος Καλλιάνης, υπεύθυνος προϊοντικού μάρκετινγκ και ανάπτυξης πωλήσεων του ΟΤΕ TV.
Και η Forthnet στο τέλος του πρώτου τριμήνου είχε ανακοινώσει ότι η συνδρομητική βάση της Nova αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482.433 συνδρομητών, παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, αλλά με «όχημα» τη δυναμική απήχηση των 3play υπηρεσιών (τηλεφωνία, Ιντερνετ και τηλεόραση), οι οποίες σημείωσαν ετήσια αύξηση σε ποσοστό 74,4%.
Κατά την περίοδο 2012–2013 η λήψη δορυφορικού τηλεοπτικού σήματος στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά περίπου 70.000 συνδέσεις. Ετσι, σήμερα καλύπτει συνολικά 770.000 νοικοκυριά, τα οποία αντιστοιχούν στο 20% του συνόλου των οικιακών χρηστών τηλεόρασης. Σημειώνεται ότι ο αριθμός των 770.000 νοικοκυριών περιλαμβάνει και τις εγκαταστάσεις λήψεις ελεύθερων (free-to-air) τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Αναφορικά με τις συνδρομητικές υπηρεσίες, στο τέλος του 2013 η βάση του OTE TV έφτασε τις 256.000 συνδέσεις, έχοντας σημειώσει αύξηση 136.000 συνδρομητών μέσα στη διάρκεια του έτους. Η αύξηση αυτή προήλθε από τη δυναμική άνοδο του δορυφορικού «πακέτου», ενώ η βάση των IPTV συνδρομητών (μέσω DSL) παρέμεινε σταθερή, περίπου στις 50.000 συνδέσεις.
Συνολικά πάντως και όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας Satellite Monitor, την οποία παρουσίασε η SES -πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως, με στόλο 55 γεωστατικών δορυφόρων, η χρήση υπηρεσιών IPTV (δηλαδή η μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων) αυξήθηκε επίσης, κατά 30.000 οικιακούς χρήστες και καλύπτει σήμερα 110.000 νοικοκυριά, που αντιστοιχούν σε 3% της εγχώριας αγοράς. Μάλιστα, στο τέλος του 2013 το 55% του συνόλου των οικιακών χρηστών IPTV έβλεπαν HD περιεχόμενο, έναντι 48% στο τέλος του 2011. Είναι δε αξιοσημείωτο, ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ericsson, ήδη το 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να παρακολουθήσουν μεταδόσεις υψηλής ευκρίνειας.
Παράλληλα, οι δορυφορικές μεταδόσεις φαίνεται να παίρνουν στο άμεσο μέλλον το προβάδισμα και στη διανομή 4K περιεχομένου, έναντι των επίγειων και καλωδιακών Ultra HD εκπομπών.
«Τα τελευταία δύο χρόνια η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα έχει σημειώσει εντυπωσιακά άλματα προόδου, με ρυθμούς ανάπτυξης που σπάνια έχουν παρατηρηθεί διεθνώς. Σε αυτή την ανάπτυξη ο ΟΤΕ TV συνεισφέρει καθοριστικά προσφέροντας ολοκληρωμένη ψυχαγωγία στο σπίτι σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, ενισχύοντας το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και τη ζήτηση σε υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία 2 χρόνια προσελκύσαμε περισσότερους από 200 χιλιάδες νέους συνδρομητές, ενώ ειδικά το 2013 υπερδιπλασιάσαμε τη συνδρομητική μας βάση. Την αύξηση αυτή απορρόφησε κυρίως η δορυφορική πλατφόρμα, που προσφέρει μεταξύ άλλων, το πλουσιότερο περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας (HD), χωρίς επιπλέον χρέωση», εξηγεί στο protothema.gr ο Νίκος Καλλιάνης, υπεύθυνος προϊοντικού μάρκετινγκ και ανάπτυξης πωλήσεων του ΟΤΕ TV.
Και η Forthnet στο τέλος του πρώτου τριμήνου είχε ανακοινώσει ότι η συνδρομητική βάση της Nova αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482.433 συνδρομητών, παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, αλλά με «όχημα» τη δυναμική απήχηση των 3play υπηρεσιών (τηλεφωνία, Ιντερνετ και τηλεόραση), οι οποίες σημείωσαν ετήσια αύξηση σε ποσοστό 74,4%.
Αντίθετα, μέσα στον προηγούμενο χρόνο, η επίγεια μετάδοση μειώθηκε κατά 400.000 οικιακούς χρήστες, παραμένοντας ωστόσο η πιο διαδεδομένη υποδομή, με 2,95 εκατομμύρια νοικοκυριά (77% του συνόλου) να τη χρησιμοποιούν ως κύριο τρόπο λήψης τηλεοπτικού σήματος.
«Η ψηφιακή μετάβαση της επίγειας τηλεόρασης γίνεται στην χώρα μας σε μια χρονική στιγμή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων που έρχονται από την παγκόσμια τηλεοπτική αγορά, οι οποίες συναντιούνται με συστημικές αλλαγές του μοντέλου λειτουργίας της εγχώριας αγοράς.
Αυτή η συνάντηση αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία, σε έναν κόσμο όπου η συνεργασία θα αντικαταστήσει σε ένα βαθμό τον ανταγωνισμό», τόνισε πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της ημερίδας «Ericsson TV Day», ο Γιώργος Μαθιός, διευθύνων σύμβουλος της Digea, ενός από τους δύο παρόχους δικτύου ψηφιακής τηλεόρασης στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα