Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Στα 2 δισ. δολάρια ο τζίρος από το Apple Watch σε δυο εβδομάδες!
Στα 2 δισ. δολάρια ο τζίρος από το Apple Watch σε δυο εβδομάδες!
Μπορεί να εξελιχθεί στο πιο κερδοφόρο προϊόν στην ιστορία της αμερικανικής εταιρείας
Την εκτίμηση ότι τα έσοδα από το Apple Watch μόλις σε διάστημα δυο εβδομάδων από την έναρξη των παραγγελιών μπορεί τελικά να υπερβούν τα δυο δισ. δολάρια κάνει ο Carl Howe της Think Big Analytics.
Υπολογίζοντας τις παραγγελίες σε περισσότερα από τρία εκατομμύρια ρολόγια, ήτοι 1,8 εκατ. Sport models, 1.2 εκατ. ατσάλινα και 40.000 Editions (δηλαδή της έκδοσης με κάσα από χρυσό και τιμές που ξεκινούν από τα 10.000 δολάρια), εκτιμά ότι το νέο gadget μπορεί να εξελιχθεί πολύ γρήγορα σε ακόμα μια φλέβα χρυσού για την Apple. Και αυτό, αφού υπολογίζει ότι τα μικτά περιθώρια κέρδους κυμαίνονται στο 60%, στοιχείο που μπορεί να αναδείξει το Apple Watch στο πιο κερδοφόρο προϊόν στην ιστορία της αμερικανικής εταιρείας, φέρνοντας τεράστια ποσά στα ήδη παραγεμισμένα ταμεία της.
Ο Carl Howe αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάλυσή του: «Τα ηλεκτρονικά (μέρη) στα ακριβά μοντέλα είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται στα Sport models, και δεν κοστίζουν τόσο πολύ. Προσθέτοντας χρυσή κάσα και λουράκια σχεδιαστών το κόστος των υλικών ανεβαίνει, αλλά παραμένει χαμηλό σε σχέση με τις υψηλές τιμές αυτών των προϊόντων. Σε αντίθεση με την αγορά ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, δεν βλέπω να υπάρχει πίεση για μείωση των τιμών και όποιο και αν είναι το κόστος κατασκευής, το αποτέλεσμα θα είναι μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση».
O έμπειρος αναλυτής αναφέρεται και στη στρατηγική της Apple σχετικά με τις παραγγελίες των ρολογιών και το βάθος παράδοσής τους, μέχρι και το τέλος του καλοκαιριού. Ισχυρίζεται ότι από τη στιγμή που ουσιαστικά διατέθηκαν 38 διαφορετικά μοντέλα (με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς επί των τριών βασικών), ήταν δύσκολο για την Apple να προβλέψει εκ των προτέρων το σωστό προϊοντικό μείγμα.
Εικάζει ότι η εταιρεία έχει παραγγείλει έναν μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και πλέον θα αρχίσει να συναρμολογεί τα ρολόγια με βάση τις παραγγελίες –κάτι το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στην πρακτική της Apple και εκφράζει τη διαχρονική αντίθεση αρχικά του Στιβ Τζομπς και μετέπειτα του Τιμ Κουκ στην ύπαρξη αποθεμάτων. «Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει τη διατήρηση του κόστους χαμηλά και θα ικανοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές», υπογραμμίζει ο Carl Howe.
Την ίδια στιγμή, υπολογίζεται ότι οι πωλήσεις του iPhone το πρώτο ημερολογιακά τρίμηνο του 2015 (και δεύτερο για το οικονομικό έτος της Apple) ξεπέρασαν τα 56 εκατομμύρια κομμάτια, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 30% χρόνο με τον χρόνο (από 43,7 εκατ. το ίδιο διάστημα πέρσι).
Υπολογίζοντας τις παραγγελίες σε περισσότερα από τρία εκατομμύρια ρολόγια, ήτοι 1,8 εκατ. Sport models, 1.2 εκατ. ατσάλινα και 40.000 Editions (δηλαδή της έκδοσης με κάσα από χρυσό και τιμές που ξεκινούν από τα 10.000 δολάρια), εκτιμά ότι το νέο gadget μπορεί να εξελιχθεί πολύ γρήγορα σε ακόμα μια φλέβα χρυσού για την Apple. Και αυτό, αφού υπολογίζει ότι τα μικτά περιθώρια κέρδους κυμαίνονται στο 60%, στοιχείο που μπορεί να αναδείξει το Apple Watch στο πιο κερδοφόρο προϊόν στην ιστορία της αμερικανικής εταιρείας, φέρνοντας τεράστια ποσά στα ήδη παραγεμισμένα ταμεία της.
Ο Carl Howe αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάλυσή του: «Τα ηλεκτρονικά (μέρη) στα ακριβά μοντέλα είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται στα Sport models, και δεν κοστίζουν τόσο πολύ. Προσθέτοντας χρυσή κάσα και λουράκια σχεδιαστών το κόστος των υλικών ανεβαίνει, αλλά παραμένει χαμηλό σε σχέση με τις υψηλές τιμές αυτών των προϊόντων. Σε αντίθεση με την αγορά ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, δεν βλέπω να υπάρχει πίεση για μείωση των τιμών και όποιο και αν είναι το κόστος κατασκευής, το αποτέλεσμα θα είναι μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση».
O έμπειρος αναλυτής αναφέρεται και στη στρατηγική της Apple σχετικά με τις παραγγελίες των ρολογιών και το βάθος παράδοσής τους, μέχρι και το τέλος του καλοκαιριού. Ισχυρίζεται ότι από τη στιγμή που ουσιαστικά διατέθηκαν 38 διαφορετικά μοντέλα (με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς επί των τριών βασικών), ήταν δύσκολο για την Apple να προβλέψει εκ των προτέρων το σωστό προϊοντικό μείγμα.
Εικάζει ότι η εταιρεία έχει παραγγείλει έναν μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και πλέον θα αρχίσει να συναρμολογεί τα ρολόγια με βάση τις παραγγελίες –κάτι το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στην πρακτική της Apple και εκφράζει τη διαχρονική αντίθεση αρχικά του Στιβ Τζομπς και μετέπειτα του Τιμ Κουκ στην ύπαρξη αποθεμάτων. «Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει τη διατήρηση του κόστους χαμηλά και θα ικανοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές», υπογραμμίζει ο Carl Howe.
Την ίδια στιγμή, υπολογίζεται ότι οι πωλήσεις του iPhone το πρώτο ημερολογιακά τρίμηνο του 2015 (και δεύτερο για το οικονομικό έτος της Apple) ξεπέρασαν τα 56 εκατομμύρια κομμάτια, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 30% χρόνο με τον χρόνο (από 43,7 εκατ. το ίδιο διάστημα πέρσι).
Η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τριμήνου αναμένεται σε λιγότερο από δυο εβδομάδες. Το προηγούμενο τρίμηνο πάντως, οι αναλυτές έπεσαν έξω, όταν υπολόγιζαν τις πωλήσεις του iPhone από 61 έως 71 εκατομμύρια συσκευές και τελικά πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο 74,5 εκατομμύρια τηλέφωνα με το δαγκωμένο μήλο, επίδοση ρεκόρ και με διαφορά για την Apple. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το iPhone συνεχίζει να είναι η κύρια πηγή εσόδων της, συνεισφέροντας με 70% επί των συνολικών πωλήσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα