Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Ξέχασες να βάλεις αντηλιακό; To «έξυπνο» μπικίνι στέλνει μήνυμα στο κινητό σου
Ξέχασες να βάλεις αντηλιακό; To «έξυπνο» μπικίνι στέλνει μήνυμα στο κινητό σου
Το νέο μαγιό γαλλικής εταιρείας διαθέτει ενσωματωμένο αισθητήρα και σε προστατεύει από την βλαβερές ακτίνες του ήλιου
Αν μια γυναίκα έχει ξεχασθεί στην παραλία, κάνοντας ηλιοθεραπεία χωρίς να έχει βάλει αντηλιακό, το μπικίνι της, θα της το θυμίσει. Μια γαλλική εταιρεία παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο «έξυπνο» μπικίνι, το οποίο διαθέτει έναν μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους ακτινοβολίας.
Όταν η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο, το μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.
Η εταιρεία Spinali Design, που εδρεύει στη Μιλούζ της ανατολικής Γαλλίας, δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με τις βρετανικές «Τέλεγκραφ» και «Ντέιλι Μέιλ». Το μαγιό, με την ονομασία «διασυνδεμένο μπικίνι» (bikini connecte), κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ.
Ο αισθητήρας, που εφαρμόζεται, εκτός από το μπικίνι, και σε ολοόσωμο μαγιό, λαμβάνει υπόψη τον τύπο του δέρματος κάθε γυναίκας (δηλαδή πόσο ευαίσθητο είναι στον ήλιο) και ανάλογα την προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή μικρότερη καθυστέρηση. Ο αισθητήρας μπορεί να αφαιρεθεί από το μαγιό, ενώ είναι πλήρως αδιάβροχος.
Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες ικανότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους «ψήνεται» στον ήλιο.
Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα για την προώθηση των προϊόντων της τις χώρες εκείνες που έχουν μεγάλη ηλιοφάνεια και προσελκύουν πολλούς τουρίστες. Η Ελλάδα προφανώς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες αγορές.
Όταν η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο, το μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.
Η εταιρεία Spinali Design, που εδρεύει στη Μιλούζ της ανατολικής Γαλλίας, δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με τις βρετανικές «Τέλεγκραφ» και «Ντέιλι Μέιλ». Το μαγιό, με την ονομασία «διασυνδεμένο μπικίνι» (bikini connecte), κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ.
Ο αισθητήρας, που εφαρμόζεται, εκτός από το μπικίνι, και σε ολοόσωμο μαγιό, λαμβάνει υπόψη τον τύπο του δέρματος κάθε γυναίκας (δηλαδή πόσο ευαίσθητο είναι στον ήλιο) και ανάλογα την προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή μικρότερη καθυστέρηση. Ο αισθητήρας μπορεί να αφαιρεθεί από το μαγιό, ενώ είναι πλήρως αδιάβροχος.
Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες ικανότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους «ψήνεται» στον ήλιο.
Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα για την προώθηση των προϊόντων της τις χώρες εκείνες που έχουν μεγάλη ηλιοφάνεια και προσελκύουν πολλούς τουρίστες. Η Ελλάδα προφανώς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες αγορές.
Τα νέα μαγιό ανήκουν στην ολοένα πιο δημοφιλή τάση τα ρούχα να γίνονται «έξυπνα» και να ενημερώνουν όσους τα φοράνε, για διάφορα πράγματα, κυρίως για την υγεία τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα