Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Απίστευτο, αλλά... οι έφηβοι αγνοούν την κλασική μορφή της τηλεόρασης
Απίστευτο, αλλά... οι έφηβοι αγνοούν την κλασική μορφή της τηλεόρασης
Βλέπουν αυτό που θέλουν τη στιγμή που μπορούν online μέσω φορητών συσκευών - Ξοδεύουμε έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας σειρές και ταινίες μέσω streaming
Οι Video on Demand (VOD) υπηρεσίες ικανοποιούν πλέον τις ανάγκες των τηλεθεατών και στην Ελλάδα, ωθώντας τους να αλλάξουν τις τηλεοπτικές τους συνήθειες, όπως αναφέρεται στην ετήσια μελέτη του Ericsson ConsumerLab, η οποία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά περιέχει συγκεκριμένα ευρήματα και για την εγχώρια αγορά.
Όπως προκύπτει, ξοδεύουμε έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες μέσω streaming (δηλαδή online), όλα «κατά παραγγελία». Ειδικά η χρήση του streaming έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011. Με περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online να προστίθεται στην εξίσωση, το 35% της κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου γίνεται σήμερα on Demand.
Παράλληλα, αυξάνεται σημαντικά η παρακολούθηση μέσω smartphones. Η μελέτη αποκαλύπτει αύξηση κατά 71% στην παρακολούθηση βίντεο μέσω έξυπνων τηλεφώνων σε σχέση με το 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν τα δύο τρίτα του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο από έφηβους γίνεται πλέον μέσω φορητών συσκευών.
Ακόμα, η παρακολούθηση περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες βρίσκεται επίσης σε αύξηση. Σχεδόν ένας στους δέκα παρακολουθεί YouTube για πάνω από τρεις ώρες την ημέρα.
Επίσης, οι συνδρομητικές VOD υπηρεσίες επιτείνουν τη θέαση «μαραθώνιων» επεισοδίων: το 89% των συνδρομητών στην Ελλάδα παρακολουθούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στη σειρά τουλάχιστον δύο επεισόδια μιας σειράς, ενώ το 57% το κάνει καθημερινά.
Όπως προκύπτει, ξοδεύουμε έξι ώρες την εβδομάδα παρακολουθώντας τηλεοπτικές σειρές, προγράμματα και ταινίες μέσω streaming (δηλαδή online), όλα «κατά παραγγελία». Ειδικά η χρήση του streaming έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2011. Με περιεχόμενο που εγγράφεται και λαμβάνεται online να προστίθεται στην εξίσωση, το 35% της κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου γίνεται σήμερα on Demand.
Παράλληλα, αυξάνεται σημαντικά η παρακολούθηση μέσω smartphones. Η μελέτη αποκαλύπτει αύξηση κατά 71% στην παρακολούθηση βίντεο μέσω έξυπνων τηλεφώνων σε σχέση με το 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν τα δύο τρίτα του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο από έφηβους γίνεται πλέον μέσω φορητών συσκευών.
Ακόμα, η παρακολούθηση περιεχομένου που προέρχεται από χρήστες βρίσκεται επίσης σε αύξηση. Σχεδόν ένας στους δέκα παρακολουθεί YouTube για πάνω από τρεις ώρες την ημέρα.
Επίσης, οι συνδρομητικές VOD υπηρεσίες επιτείνουν τη θέαση «μαραθώνιων» επεισοδίων: το 89% των συνδρομητών στην Ελλάδα παρακολουθούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στη σειρά τουλάχιστον δύο επεισόδια μιας σειράς, ενώ το 57% το κάνει καθημερινά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα