Στο Twitter ενημερωνόμαστε και στο Facebook παρακολουθούμε τους φίλους μας

Στο Twitter ενημερωνόμαστε και στο Facebook παρακολουθούμε τους φίλους μας

Τα capital control έδωσαν ώθηση στο Twitter στην Ελλάδα: το 45% άρχισε να το χρησιμοποιεί το περασμένο καλοκαίρι για να ενημερωθεί για τους κεφαλαιακούς έλεγχους

Στο Twitter ενημερωνόμαστε και στο Facebook παρακολουθούμε τους φίλους μας
Ένας στους δυο χρήστες δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την εφαρμογή του facebook για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% λέει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει αλληλεπιδρώντας με τους δικτυακούς του φίλους είναι κατά σειρά: like, chat, share και μόνο το 8% δηλώνει ότι ανεβάζει φωτογραφίες.

Η διαπίστωση αυτή περιλαμβάνεται στα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το smartphone είναι πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης στο Διαδίκτυο για την πλειοψηφία των χρηστών και στη χώρα μας, αφού το 62% δηλώνουν ότι συνδέονται καθημερινά στο facebook μέσω της σχετικής εφαρμογής που έχουν εγκαταστήσει στην φορητή τους συσκευή. Το ποσοστό εκείνων που συνδέονται (και) μέσω web πέφτει στο 53%.

Παράλληλα, στη φετινή έρευνα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά στην αλληλεπίδραση των χρηστών του facebook με τις επιχειρήσεις: like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα). Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση της δημοφιλέστερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.

Το επόμενο δικτυακό μέσο με έντονη χρήση από τους χρήστες του Internet στη χώρα μας, είναι το YouTube, αν και βασική ενέργεια για τους περισσότερους είναι η ακρόαση μουσικής (92%).
Κλείσιμο

Η έρευνα αναδεικνύει ένα ποσοστό 67% οι οποίοι δηλώνουν ότι παρακάμπτουν τις διαφημίσεις, καθώς όμως και μια αναδυόμενη τάση (12%) όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του ΥouTube με τις νέες μορφές διαφήμισης του μέσου. 

Αξιοπρόσεκτο είναι το ποσοστό συνδυασμού της χρήσης του YouTube με το facebook: το 41% δηλώνει ότι ψάχνει βίντεο στο YouTube, προκειμένου να τα αναρτήσει στο facebook.
 
Τέλος, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το Twitter. Ένας στους τέσσερις χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου. 

Σημαντικό γεγονός το οποίο ενίσχυσε την χρήση του μέσου και το 45% των χρηστών του δηλώνει ότι το ώθησε να εξοικειωθεί με αυτό, είναι η επιβολή των capital controls. Ειδικά τους πρώτους μήνες, οι χρήστες επιθυμούσαν να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις, από διαφορετικές πηγές προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα σχηματισμού προσωπικής άποψης.

Γρήγορα φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν ότι το Twitter είναι το μέσο που μπορούσε να ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη ανάγκη τους. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης