Ακόμα ένας σπουδαίος πάροχος παιχνιδιών έρχεται στην Sportingbet, για να μας χαρίσει κι άλλες ευκαιρίες διασκέδασης!
Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι - το ένα τέταρτο της Γης - έχουν πλέον Facebook!
Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι - το ένα τέταρτο της Γης - έχουν πλέον Facebook!
Οι ενεργοί χρήστες είναι σχεδόν 1,3 δισ.
Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του Facebook έφθασαν τα 1,94 δισεκατομμύρια στις αρχές Απριλίου, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, ενώ όσοι το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση, είναι πια σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια.
Ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Οι περισσότεροι νέοι χρήστες του δικτύου προέρχονται από περιοχές του πλανήτη εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ.
Παράλληλα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα κέρδη του Facebook έφθασαν τα 3,06 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά 77% αυξημένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό.
Σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook (8,03 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 49% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016) προήλθαν από τη διαφήμιση τρίτων, η οποία έφθασε τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο φετινό τρίμηνο (αύξηση 51% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο).
Όμως τα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται να πλησιάζουν μια «οροφή», πέρα από την οποία θα είναι δύσκολη η περαιτέρω αύξησή τους. Γι' αυτό, το δίκτυο προσπαθεί να «γεννήσει» έσοδα από άλλα προϊόντα του (Video, Instagram, Whatsapp, Messenger, εικονική πραγματικότητα κ.α.).
Παρά τα ανοδικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2017, οι μετοχές του Facebook, οι οποίες την Τρίτη είχαν κλείσει στο επίπεδο ρεκόρ των 153,60 δολαρίων ανά μετοχή, κινήθηκαν στη συνέχεια καθοδικά, ακριβώς λόγω των ανησυχιών ορισμένων επενδυτών για τα μελλοντικά κέρδη του.
Ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Οι περισσότεροι νέοι χρήστες του δικτύου προέρχονται από περιοχές του πλανήτη εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ.
Παράλληλα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα κέρδη του Facebook έφθασαν τα 3,06 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά 77% αυξημένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό.
Σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook (8,03 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 49% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016) προήλθαν από τη διαφήμιση τρίτων, η οποία έφθασε τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο φετινό τρίμηνο (αύξηση 51% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο).
Όμως τα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται να πλησιάζουν μια «οροφή», πέρα από την οποία θα είναι δύσκολη η περαιτέρω αύξησή τους. Γι' αυτό, το δίκτυο προσπαθεί να «γεννήσει» έσοδα από άλλα προϊόντα του (Video, Instagram, Whatsapp, Messenger, εικονική πραγματικότητα κ.α.).
Παρά τα ανοδικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2017, οι μετοχές του Facebook, οι οποίες την Τρίτη είχαν κλείσει στο επίπεδο ρεκόρ των 153,60 δολαρίων ανά μετοχή, κινήθηκαν στη συνέχεια καθοδικά, ακριβώς λόγω των ανησυχιών ορισμένων επενδυτών για τα μελλοντικά κέρδη του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα