Δεν είναι λίγες οι χώρες του δυτικού κόσμου που αντιμετωπίζουν προβλήματα υπογεννητικότητας, καθώς κατά καιρούς παρουσιάζονται στοιχεία, ακόμα πιο δραματικά από τα προηγούμενα.
Πώς προσπαθούν οι διάφορες χώρες ανά τον κόσμο να αντιμετωπίσουν το ζήτημα - που για πολλούς αναλυτές, θεωρείται και μάστιγα - σήμερα; Με επιδόματα, ρυθμίσεις που διευκολύνουν τη νέα μητέρα, και μέτρα στήριξης για το νέο ζευγάρι. Τα αποτελέσματα, πάντως, είναι κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά: χρόνο με το χρόνο το πρόβλημα αυξάνεται και η υπογεννητικότητα μεγεθύνεται.
Την διαφορετική λύση στο πρόβλημα, εμπνεύστηκε ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο της Δανίας.
Η βορειοευρωπαϊκή χώρα, ταλανίζεται και αυτή από το ζήτημα της υπογεννητικότητας και ακριβώς αυτό έδωσε την ιδέα στους υπεύθυνους να οργανώσουν έναν - πραγματικά πρωτότυπο - διαγωνισμό: «Κάντε σεξ γιατί χανόμαστε»!
Το ταξιδιωτικό γραφείο Spies Travel, που είναι το δανέζικο παράρτημα του τουριστικού κολοσσού Thomas Cook, με αφορμή το γεγονός ότι το ποσοστό γεννήσεων στη χώρα βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 27 ετών, ξεκίνησε μια καμπάνια που καλεί τους Δανούς να πάνε διακοπές, να κάνουν σεξ και να συλλάβουν ένα ή... περισσότερα παιδιά.
Το διαφημιστικό βίντεο του πρακτορείου διαρκεί δύο λεπτά και ξεκινά δείχνοντας εγκαταλελειμμένες παιδικές χαρές και λυπημένους συνταξιούχους... Στη συνέχεια εμφανίζεται ένα ζευγάρι, στο Παρίσι, την Πόλη του Φωτός κι έναν από τους πιο ρομαντικούς προορισμούς του κόσμου: φιλιούνται στον Πύργο του Άιφελ, χορεύουν στο Μουλέν Ρουζ και ψωνίζουν σέξι εσώρουχα στις μπουτίκ της πόλης....
«Η Έμμα είναι Δανή», ακούγεται στο βίντεο, «αλλά παρόλο που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δανία, δημιουργήθηκε στο Παρίσι. Ακριβώς εδώ, σ'αυτό το δωμάτιο ξενοδοχείου»! Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι Δανοί κάνουν κατά 46% περισσότερο σεξ στις διακοπές, ενώ συλλαμβάνονται κατά 10% περισσότερα μωρά την περίοδο αυτή της χαλάρωσης.