Νέα Υόρκη: Αφίσες με αμφιλεγόμενο περιεχόμενο σε μετρό και λεωφορεία
«Το να φονεύεις Εβραίους είναι λατρεία» - Στο πλαίσιο της δημόσιας ασφάλειας και ελευθερίας του λόγου
Είναι γεγονός ότι οι Νεουορκέζοι χρησιμοποιούν συχνά «επιθετικές διαφημίσεις». Από πανό για εμφυτεύματα στήθους μέχρι και πινακίδες για προφυλακτικά.
Ωστόσο οι νέες αφίσες που θα κοσμούν από εδώ και στο εξής τα λεωφορεία και το μετρό της πόλης, έπειτα από απόφαση ομοσπονδιακού δικαστή, θα έλεγε κανείς πως έχουν αμφιλεγόμενο περιεχόμενο.
Κλείσιμο
Με σλόγκαν «Το να φονεύεις Εβραίους είναι λατρεία που μας φέρνει πιο κοντά στον Αλλάχ» στην αφίσα θα απεικονίζεται ένας νεαρός άνδρας με καρό μαντίλα και θα αναφέρεται επιπλέον: «Αυτός είναι ο Τζιχαντιστής του, ποιος είναι ο δικός σας».
Η αφίσα δημιουργείται εν μέσω των καυτών νομικών συζητήσεων γύρω από τη δημόσια ασφάλεια και την ελευθερία του λόγου.
Την Τρίτη, ο επαρχιακός Δικαστής John Koeltl των ΗΠΑ αποφάνθηκε ότι η Μητροπολιτική αρχή μεταφορών της Νέας Υόρκης (MTA), δεν μπορεί να εμποδίσει την αμφιλεγόμενη διαφήμιση σε δεκάδες αυτοκίνητα, μετρό και λεωφορεία.
Την ίδια στιγμή η Μητροπολιτική αρχή μέσων μαζικής μεταφοράς της Νέας Υόρκης, ισχυρίζεται ότι η διαφήμιση θα μπορούσε να υποκινήσει τη βία κατά των Εβραίων, ωστόσο ο Δικαστής απέρριψε αυτή την ιδέα.
«Οι αξιωματούχοι της MTA (Μητροπολιτική αρχή μέσων μαζικής μεταφοράς) υποτιμούν την ανεκτική ποιότητα της Νέας Υόρκης και υπερεκτιμούν τις πιθανές επιπτώσεις αυτών των φευγαλέων διαφημίσεων», τόνισε ο επαρχιακός Δικαστής John Koelt, συμπληρώνοντας ότι «επιπλέον, δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι βλέποντας μία από αυτές τις διαφημίσεις στο πίσω μέρος του λεωφορείου, θα είναι επαρκής για να προκαλέσει μια βίαιη αντίδραση. Ως εκ τούτου, αυτές οι διαφημίσεις, όσο προσβλητικές και αν θεωρούνται εξακολουθούν να δικαιούνται προστασία της Πρώτης Τροπολογίας».
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι αφίσες δεν είναι δημιούργημα μιας ομάδας ισλαμιστών όπως κανείς θα περίμενε, αλλά μιας οργάνωσης υπέρ του Ισραήλ.
«Θρίαμβος για την ελευθερία και την ελευθερία του λόγου», έγραψε η Πάμελα Γκέλερ, η πρόεδρος της ομάδας που αγόρασε τις διαφημίσεις και που μήνυσε τη Μητροπολιτική αρχή μέσων μαζικής μεταφοράς.
Η MINOAN LINES προσφέρει πλέον καθημερινές προσεγγίσεις από και προς το λιμάνι του Αδάμαντα σε μόλις 3 ώρες και 50 λεπτά, συνδέοντας το νησί απευθείας με τον Πειραιά και το Ηράκλειο Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.