Αν μιλούσαμε για εμφύλιο πόλεμο δεν θα πέφταμε και ιδιαίτερα έξω. Ο λόγος για τα θύματα από επιθέσεις αστυνομικών στις ΗΠΑ όπου τα πράγματα όπως φαίνεται δείχνουν να ξεφεύγουν πέρα από κάθε έλεγχο και λογική.
Η ανακοίνωση για τον αριθμό των νεκρών της πρώτης εβδομάδας του Ιουλίου πραγματικά τρομάζει: Ούτε λίγο ούτε πολύ 31 άνθρωποι βρέθηκαν νεκροί από πυρά αστυνομικών. Αυτή μάλιστα ήταν και η πιο θανατηφόρα εβδομάδα μέσα στην χρονιά. Μέχρι στιγμής...
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο την Πέμπτη 2 Ιουλίου, σε όλη την χώρα σκοτώθηκαν 8 άνθρωποι, ενώ ο συνολικός αριθμός αγγίζει τους 494 σε όλο το πρώτο εξάμηνο, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο έτος από το 1976 που το FBI κρατά αξιόπιστα στοιχεία. Μέχρι στιγμής, ο πιο θανατηφόρος μήνας ήταν ο Μάρτιος με 91 νεκρούς.
Η στατιστική της κρατικής βίας έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα ότι το ένα τέταρτο των νεκρών ήταν άνθρωποι που βρίσκονταν σε ψυχολογική κρίση ή κάτω από την επίδραση φαρμάκων. Αλλά ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και στοιχεία που αφορούν την κοινωνική διαστρωμάτωση των θυμάτων, το χρώμα και την καταγωγή τους.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.