Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Εδώ και 18 μήνες γνώριζε ο επικεφαλής της αμερικανικής μονάδας για το παράνομο λογισμικό της VW
Εδώ και 18 μήνες γνώριζε ο επικεφαλής της αμερικανικής μονάδας για το παράνομο λογισμικό της VW
«Την άνοιξη του 2014…μου είπαν ότι υπήρχε μια πιθανή μη συμμόρφωση στις εκπομπές ρύπων που θα μπορούσε να διορθωθεί», λέει ο Μάικλ Χορν
Ο επικεφαλής της αμερικανικής μονάδας της Volkswagen αναμένεται να πει σήμερα σε επιτροπή του αμερικανικού Κογκρέσου ότι γνώριζε ήδη από την άνοιξη του 2014 πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ίσως παραβίαζε τους κανονισμούς για τις αμερικανικές δοκιμές για τις εκπομπές ρύπων.
Σε γραπτή κατάθεσή του που υποβλήθηκε σε εποπτική επιτροπή του Κογκρέσου μία ημέρα πριν τη σημερινή ακρόαση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής μονάδας της Volkswagen Μάικλ Χορν ανέφερε: «Την άνοιξη του 2014…μου είπαν ότι υπήρχε μια πιθανή μη συμμόρφωση στις εκπομπές ρύπων που θα μπορούσε να διορθωθεί».
«Ενημερώθηκα επίσης ότι οι μηχανικοί της εταιρίας θα συνεργάζονταν με τις αρμόδιες υπηρεσίες για να επιλύσουν το θέμα», είπε χωρίς να κατονομάζει αυτούς που τον ενημέρωσαν.
Αυτό έγινε 18 μήνες πριν η εταιρία παραδεχθεί στις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές ότι χρησιμοποίησε λογισμικό για την παραποίηση των δοκιμών, το οποίο ενδεχομένως να προκαλέσει νέες επικρίσεις για μη έγκαιρες ενέργειες από την πλευρά της εταιρίας σε σχέση με την αντιμετώπιση του θέματος αυτού.
Σχεδόν τρεις εβδομάδες αφότου παραδέχθηκε δημόσια ότι χειραγώγησε τις τιμές των ρύπων στις ΗΠΑ, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται τεράστιες πιέσεις να κατονομάσει τους υπευθύνους, να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στα επίμαχα οχήματα και να διευκρινίσει με ποιο τρόπο και που έγινε η παραποίηση αυτή.
Σε γραπτή κατάθεσή του που υποβλήθηκε σε εποπτική επιτροπή του Κογκρέσου μία ημέρα πριν τη σημερινή ακρόαση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής μονάδας της Volkswagen Μάικλ Χορν ανέφερε: «Την άνοιξη του 2014…μου είπαν ότι υπήρχε μια πιθανή μη συμμόρφωση στις εκπομπές ρύπων που θα μπορούσε να διορθωθεί».
«Ενημερώθηκα επίσης ότι οι μηχανικοί της εταιρίας θα συνεργάζονταν με τις αρμόδιες υπηρεσίες για να επιλύσουν το θέμα», είπε χωρίς να κατονομάζει αυτούς που τον ενημέρωσαν.
Αυτό έγινε 18 μήνες πριν η εταιρία παραδεχθεί στις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές ότι χρησιμοποίησε λογισμικό για την παραποίηση των δοκιμών, το οποίο ενδεχομένως να προκαλέσει νέες επικρίσεις για μη έγκαιρες ενέργειες από την πλευρά της εταιρίας σε σχέση με την αντιμετώπιση του θέματος αυτού.
Σχεδόν τρεις εβδομάδες αφότου παραδέχθηκε δημόσια ότι χειραγώγησε τις τιμές των ρύπων στις ΗΠΑ, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται τεράστιες πιέσεις να κατονομάσει τους υπευθύνους, να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στα επίμαχα οχήματα και να διευκρινίσει με ποιο τρόπο και που έγινε η παραποίηση αυτή.
Η εταιρία έχει ήδη πει ότι ενώ το λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 11 εκατ. οχήματα ντίζελ σε όλο τον κόσμο, ήταν ανενεργό στην πλειονότητα αυτών.
Στις 3 Σεπτεμβρίου η εταιρία ενημέρωσε τις αμερικανικές αρχές ότι είχε εγκαταστήσει σε κάποιους κινητήρες ντίζελ λογισμικό που επέτρεπε την παραποίηση των πραγματικών επιπέδων εκπομπής ρύπων. Οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές δημοσιοποίησαν την υπόθεση στις 18 Σεπτεμβρίου.
Στις 3 Σεπτεμβρίου η εταιρία ενημέρωσε τις αμερικανικές αρχές ότι είχε εγκαταστήσει σε κάποιους κινητήρες ντίζελ λογισμικό που επέτρεπε την παραποίηση των πραγματικών επιπέδων εκπομπής ρύπων. Οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές δημοσιοποίησαν την υπόθεση στις 18 Σεπτεμβρίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα