Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ελβετία: Εγκαινιάζεται η μεγαλύτερη (και βαθύτερη) σήραγγα του κόσμου
Ελβετία: Εγκαινιάζεται η μεγαλύτερη (και βαθύτερη) σήραγγα του κόσμου
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο - Έχει μήκος 57 χιλιόμετρα - Επισπεύδει το ταξίδι από τη Ζυρίχη στο Λουγκάνο κατά 45 λεπτά - Ενώνει μέσω των ελβετικών Άλπεων τη βόρεια και τη νότια Ευρώπη - Τα φορτηγά που μετέφεραν εμπορεύματα μέσω των δρόμων των Άλπεων θα δώσουν πλέον τη θέση τους σε υπερταχείες
H μεγαλύτερη και βαθύτερη σήραγγα του κόσμου εγκαινιάζεται σήμερα στην Ελβετία φιλοδοξώντας να αλλάξει τον «χάρτη» των εμπορικών μεταφορών στην Eυρώπη.
Η σήραγγα «San Gottardo» ενώνει μέσω των ελβετικών Άλπεων τη βόρεια και τη νότια γηραιά ήπειρο, όπως αναφέρει το βρετανικό δίκτυο BBC.
Στα εγκαίνιά της αναμένεται να παραστούν εκτός από την ηγεσία της Ελβετίας, ο Ιταλός πρωθυπουργός, Ματέο Ρέντσι, ο Γάλλος πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ και η Γερμανίδα καγκελάριος, Άνγκελα Μέρκελ.
Η σήραγγα «San Gottardo» έχει μήκος 57 χιλιόμετρα και για την κατασκευή της χρειάστηκαν δύο δεκαετίες.
Η σήραγγα ξεκινά στο νότο από το καντόνι Τιτσίνο και στο βορρά από το Έρστφελντ (καντόνι Ούρι). Αν και η «κορδέλα» κόβεται σήμερα, η σήραγγα θα λειτουργήσει από τον Δεκέμβριο.
Η σήραγγα «San Gottardo» ενώνει μέσω των ελβετικών Άλπεων τη βόρεια και τη νότια γηραιά ήπειρο, όπως αναφέρει το βρετανικό δίκτυο BBC.
Στα εγκαίνιά της αναμένεται να παραστούν εκτός από την ηγεσία της Ελβετίας, ο Ιταλός πρωθυπουργός, Ματέο Ρέντσι, ο Γάλλος πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ και η Γερμανίδα καγκελάριος, Άνγκελα Μέρκελ.
Η σήραγγα «San Gottardo» έχει μήκος 57 χιλιόμετρα και για την κατασκευή της χρειάστηκαν δύο δεκαετίες.
Η σήραγγα ξεκινά στο νότο από το καντόνι Τιτσίνο και στο βορρά από το Έρστφελντ (καντόνι Ούρι). Αν και η «κορδέλα» κόβεται σήμερα, η σήραγγα θα λειτουργήσει από τον Δεκέμβριο.
Με τη σήραγγα αυτή, τα φορτηγά που μετέφεραν εμπορεύματα μέσω των δρόμων των Άλπεων θα δώσουν πλέον τη θέση τους σε υπερταχείες φορτίου, απλοποιώντας τη μεταφορά εμπορευμάτων στη διαδρομή που ξεκινά ουσιαστικά από το λιμάνι της ιταλικής Γένοβας και φτάνει μέχρι το Άμστερνταμ.
Ο σημερινός ελβετικός Τύπος αφιερώνει εκτενή άρθρα για τα στοιχεία και την κατασκευή της αλλά και την ιστορία των μεταφορών στις Άλπεις. Πολλά δημοσιεύματα επισημαίνουν, μάλιστα, ότι η διάνοιξη της σήραγγας θεωρείται άλλη μία απόδειξη του πόσο η χώρα κατάφερε να δαμάσει το φυσικό της περιβάλλον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο έχει εγκριθεί με δημοψήφισμα το 1992 και η κατασκευή της ξεκίνησε τέσσερα χρόνια αργότερα.Κατά την διάρκεια αποπεράτωσης του έργου έχασαν την ζωή τους εννέα εργάτες.
Η «San Gottardo» είναι το κεντρικό τμήμα ευρύτερου σχεδίου αναδιάρθρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου που στοίχισε πάνω από 12 δισεκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από φόρους, τέλη σε φορτηγά και κρατικό δανεισμό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα