Νέα θεωρία για την πτήση ΜΗ370: Έπεσε γιατί τελείωσαν τα καύσιμα
02.11.2016
11:02
Δεν υπήρξε ανθρώπινη παρέμβαση για τη «βουτιά θανάτου» υποστηρίζει η υπηρεσία ασφάλειας πτήσεων της Αυστραλίας
Μια νέα εκδοχή για τα αίτια πτώσης της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia Airlines δίνει η αρμόδια υπηρεσία ασφάλειας πτήσεων της Αυστραλίας (ATSB) σύμφωνα με έκθεση της οποίας το αεροσκάφος έκανε «βουτιά θανάτου» επειδή τελείωσαν τα καύσιμα και χωρίς να προηγηθεί κάποια ανθρώπινη παρέμβαση.
Η ATSB κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό μετά την ανάλυση της κατάστασης των πτερυγίων του αεροσκάφους που βρέθηκαν τους προηγούμενους μήνες υποστηρίζοντας ότι το αεροσκάφος δεν είχε ετοιμαστεί για προσγείωση.
Στην ίδια έκθεση επισημαίνεται ότι τα στοιχεία από τους δορυφόρους για την πορεία του αεροπλάνου δείχνουν ότι «βρισκόταν σε μια πορεία καθόδου με υψηλή και αυξανόμενη ταχύτητα» όταν εξαφανίστηκε.
Στις 28 σελίδες της έκθεσής του οι Αυστραλοί ειδικοί υποστηρίζουν βάσει νέων στοιχείων ότι η περιοχή στην οποία διεξάγονται έρευνες είναι αυτή στην οποία εκτιμάται ότι έχει πέσει το αεροσκάφος.
«Ήταν σε θέση non-extended που σημαίνει ότι το αεροσκάφος δεν είχε μπει σε θέση προσγείωσης ή καθόδου» δήλωσε ο ερευνητής Πίτερ Φόλεϊ εξηγώντας ότι αυτή είναι η κατάσταση στην οποία τα πτερύγια ανοίγουν προκειμένου να επιτρέψουν στο αεροσκάφος να ταξιδέψει ασφαλώς σε χαμηλότερες ταχύτητες καθώς ετοιμάζεται για προσγείωση. «Επομένως μπορείτε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα για το αν κάποιος το ήλεγχε ή όχι» πρόσθεσε.
Η ATSB κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό μετά την ανάλυση της κατάστασης των πτερυγίων του αεροσκάφους που βρέθηκαν τους προηγούμενους μήνες υποστηρίζοντας ότι το αεροσκάφος δεν είχε ετοιμαστεί για προσγείωση.
Στην ίδια έκθεση επισημαίνεται ότι τα στοιχεία από τους δορυφόρους για την πορεία του αεροπλάνου δείχνουν ότι «βρισκόταν σε μια πορεία καθόδου με υψηλή και αυξανόμενη ταχύτητα» όταν εξαφανίστηκε.
Στις 28 σελίδες της έκθεσής του οι Αυστραλοί ειδικοί υποστηρίζουν βάσει νέων στοιχείων ότι η περιοχή στην οποία διεξάγονται έρευνες είναι αυτή στην οποία εκτιμάται ότι έχει πέσει το αεροσκάφος.
«Ήταν σε θέση non-extended που σημαίνει ότι το αεροσκάφος δεν είχε μπει σε θέση προσγείωσης ή καθόδου» δήλωσε ο ερευνητής Πίτερ Φόλεϊ εξηγώντας ότι αυτή είναι η κατάσταση στην οποία τα πτερύγια ανοίγουν προκειμένου να επιτρέψουν στο αεροσκάφος να ταξιδέψει ασφαλώς σε χαμηλότερες ταχύτητες καθώς ετοιμάζεται για προσγείωση. «Επομένως μπορείτε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα για το αν κάποιος το ήλεγχε ή όχι» πρόσθεσε.
Οι αρχές υποθέτουν ότι στο αεροσκάφος είτε δεν υπήρχε πιλότος στο πιλοτήριο είτε δεν είχε τις αισθήσεις του εκτιμώντας ότι οι κινήσεις έγιναν από τον αυτόματο πιλότο με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να κάνει σπιράλ θανάτου όταν έμεινε από καύσιμα.
Το αεροσκάφος της Malaysia εξαφανίστηκε τον Μάρτιο του 2014, ενώ πετούσε από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο, μεταφέροντας 239 επιβάτες και πλήρωμα, ενώ η εξαφάνισή του θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στη σύγχρονη ιστορία της πολιτικής αεροπορίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr