Ακόμα ένας σπουδαίος πάροχος παιχνιδιών έρχεται στην Sportingbet, για να μας χαρίσει κι άλλες ευκαιρίες διασκέδασης!
Μυστήριο με την καθήλωση εκατοντάδων αεροπλάνων σε όλο τον πλανήτη για ώρες
Μυστήριο με την καθήλωση εκατοντάδων αεροπλάνων σε όλο τον πλανήτη για ώρες
Πάνω από 125 αεροπορικές εταιρείες επλήγησαν από την κατάρρευση του συστήματος - Μεγάλες καθυστερήσεις σε αεροδρόμια σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Ελβετία, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ιαπωνία, Ολλανδία
Ένα «κόλλημα» λογισμικού ευθύνεται για την 4ωρη ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών, σε σχεδόν όλες τις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες και αεροδρόμια του πλανήτη, που μέχρι αυτή την ώρα, η πραγματική του αιτία, παραμένει ένα μυστήριο.
Από την αρχή, αρκετοί έχουν κάνει λόγο για κυβερνοεπίθεση, που σκοπό είχε να πλήξει τους διεθνείς κολοσούς αερομεταφορών και να εντείνει την ανασφάλεια που αντιμετωπίζουν όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνα, μετά και τις τόσες τρομοκρατικές επιθέσεις που έχοιυν πλήξει αεροδρόμια σε ευρωπαϊκές χώρες.
Μία πιο λογική λύση, ακούει στο όνομα Amadeus Altea. Το πρόγραμμα της ισπανικής εταιρείας χρησιμοποιείται από σχεδόν όλες τις αεροπορικές εταιρείες στον πλανήτη, μέσω του οποίου, οι επιβάτες κάνουν check-in στις πτήσεις τους, κάτι που δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να έχουν καλύτερο έλεγχο των επιβατών τους.
Μετά το σάλο που προκλήθηκε, η εταιρεία Amadeus βγήκε και δήλωσε ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε μία «εμπλοκή του προγράμματος, που αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο, και αυτό προκάλεσε διακοπή στην παροχή υπηρεσιών».
Από την αρχή, αρκετοί έχουν κάνει λόγο για κυβερνοεπίθεση, που σκοπό είχε να πλήξει τους διεθνείς κολοσούς αερομεταφορών και να εντείνει την ανασφάλεια που αντιμετωπίζουν όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνα, μετά και τις τόσες τρομοκρατικές επιθέσεις που έχοιυν πλήξει αεροδρόμια σε ευρωπαϊκές χώρες.
Μία πιο λογική λύση, ακούει στο όνομα Amadeus Altea. Το πρόγραμμα της ισπανικής εταιρείας χρησιμοποιείται από σχεδόν όλες τις αεροπορικές εταιρείες στον πλανήτη, μέσω του οποίου, οι επιβάτες κάνουν check-in στις πτήσεις τους, κάτι που δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να έχουν καλύτερο έλεγχο των επιβατών τους.
Μετά το σάλο που προκλήθηκε, η εταιρεία Amadeus βγήκε και δήλωσε ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε μία «εμπλοκή του προγράμματος, που αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο, και αυτό προκάλεσε διακοπή στην παροχή υπηρεσιών».
Όπως ήταν αναμενόμενο, αφής στιγμής το πρόγραμμα χρησιμοποιείται από αεροπορικές εταιρείες και όχι από αεροδρόμια, η επέκτασή του ήταν και ταχύτατη και μεγάλης κλίμακας.
Παρ' όλα αυτά και η εταιρεία και το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου ανέφεραν ότι το πρόβλημα διήρκεσε 15 λεπτά.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις προκλήθηκαν κυρίως επειδή, μετά την κατάρρευση των συστημάτων, οι επιβάτες έπρεπε να κάνουν τη διαδικασία του τσεκ-ιν μέσω των αεροδρομίων, μπλοκάροντας και την κίνηση για τους επιβάτες, των οποίων οι εταιρείες δεν είχαν κάποιο πρόβλημα.
Λίγη ώρα αργότερα, άρχισαν να έρχονται και οι πρώτες μαρτυρίες ανθρώπων που έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τσεκ-ιν στις προγραμματισμένες πτήσεις τους
Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες επλήγησαν επιβάτες και πτήσεις στα αεροδρόμια Γκάτγουικ και Χίθροου στο Λονδίνο, Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη τα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας, της Ιαπωνίας, της Ολλανδίας, της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης, το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου δύο ώρες.
Στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, ένας εκπρόσωπος ανέφερε ότι το πρόβλημα, λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι αποκαταστάθηκε μετά από «ένα στιγμιαίο κόλλημα στο σύστημα».
Πάνω από 125 αεροπορικοί κολοσσοί «χτυπήθηκαν» από το διαδικτυακό σφάλμα. Οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τσεκ-ιν για τις πτήσεις τους με αρκετές αεροπορικές εταιρείες -όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas, η Lufthansa και η Southwest- μετά την κατάρρευση των συστημάτων.
Η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, σχολίασε ότι το πρόβλημα που επηρέασε τη Lufthansa επηρέασε κάποιες πτήσεις για περίπου μισή ώρα, δημιουργώντας καθυστερήσεις.
Η KLM ανέφερε ότι αντιμετώπισε και η Ολλανδία προβλήματα, με το πρόβλημα να αποκαθίσταται σιγά σιγά.
Αντίστοιχο ήταν και το σχόλιο από το αεροδρόμιο Ρήγκαν της Ουάσινγκτον, ανέφερε ότι το πρόβλημα επηρέασε τις Southwest Airlines δημιουργώντας πρόβλημα για περίπου 15 λεπτά.
Λίγο μετά τις 4:30 η Amadeus τόνισε ότι το πρόβλημα είχε εντοπιστεί και εδώ και κάποιες ώρες εργάζονταν για την αποκατάστασή του, με αρκετά αεροδρόμια να έχουν επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς σταδιακά.
Παρ' όλα αυτά και η εταιρεία και το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου ανέφεραν ότι το πρόβλημα διήρκεσε 15 λεπτά.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις προκλήθηκαν κυρίως επειδή, μετά την κατάρρευση των συστημάτων, οι επιβάτες έπρεπε να κάνουν τη διαδικασία του τσεκ-ιν μέσω των αεροδρομίων, μπλοκάροντας και την κίνηση για τους επιβάτες, των οποίων οι εταιρείες δεν είχαν κάποιο πρόβλημα.
Το χρονικό
Λίγο μετά τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) άνθρωποι από αεροδρόμια του πλανήτη, άρχισαν να αναφέρουν μεγάλες καθυστερήσεις.Λίγη ώρα αργότερα, άρχισαν να έρχονται και οι πρώτες μαρτυρίες ανθρώπων που έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τσεκ-ιν στις προγραμματισμένες πτήσεις τους
Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες επλήγησαν επιβάτες και πτήσεις στα αεροδρόμια Γκάτγουικ και Χίθροου στο Λονδίνο, Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, το Τσανγκί στη Σιγκαπούρη τα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας, της Ιαπωνίας, της Ολλανδίας, της Ζυρίχης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης, το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου δύο ώρες.
Στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ, ένας εκπρόσωπος ανέφερε ότι το πρόβλημα, λίγα λεπτά μετά τη 1 το μεσημέρι αποκαταστάθηκε μετά από «ένα στιγμιαίο κόλλημα στο σύστημα».
Πάνω από 125 αεροπορικοί κολοσσοί «χτυπήθηκαν» από το διαδικτυακό σφάλμα. Οι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τσεκ-ιν για τις πτήσεις τους με αρκετές αεροπορικές εταιρείες -όπως η British Airways, η Air France, η KLM, η Qantas, η Lufthansa και η Southwest- μετά την κατάρρευση των συστημάτων.
Η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, σχολίασε ότι το πρόβλημα που επηρέασε τη Lufthansa επηρέασε κάποιες πτήσεις για περίπου μισή ώρα, δημιουργώντας καθυστερήσεις.
Η KLM ανέφερε ότι αντιμετώπισε και η Ολλανδία προβλήματα, με το πρόβλημα να αποκαθίσταται σιγά σιγά.
Αντίστοιχο ήταν και το σχόλιο από το αεροδρόμιο Ρήγκαν της Ουάσινγκτον, ανέφερε ότι το πρόβλημα επηρέασε τις Southwest Airlines δημιουργώντας πρόβλημα για περίπου 15 λεπτά.
Λίγο μετά τις 4:30 η Amadeus τόνισε ότι το πρόβλημα είχε εντοπιστεί και εδώ και κάποιες ώρες εργάζονταν για την αποκατάστασή του, με αρκετά αεροδρόμια να έχουν επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς σταδιακά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα