Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Το Λονδίνο επιβάλλει έξτρα χρεώσεις για τα ρυπογόνα οχήματα
Το Λονδίνο επιβάλλει έξτρα χρεώσεις για τα ρυπογόνα οχήματα
Ο νέος φόρος αποκαλείται T-charge, και αφορά την επιβολή ημερήσιας επιβάρυνσης ύψους 10 στερλινών σε ντιζελοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα
Την επιβολή επιπλέον χρεώσεων σε όσους χρησιμοποιούν παλιά και ρυπογόνα οχήματα αποφάσισε το Λονδίνο, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας στη βρετανική πρωτεύουσα, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος της πόλης, Sadiq Khan.
Ο νέος φόρος αποκαλείται T-charge, και αφορά την επιβολή ημερήσιας επιβάρυνσης ύψους 10 στερλινών σε ντιζελοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν το 2006 και δεν ανταποκρίνονται με την ευρωπαϊκή οδηγία «Euro 4» του 2005 για τις εκπομπές ρύπων.
Η νέα χρώση θα εφαρμόζεται κάθε μέρα τις καθημερινές από τις 7 π.μ. έως τις 6 μ.μ. και θα προστίθεται στον ήδη υπάρχοντα φόρο συμφόρησης ύψους 11,5 στερλινών, με συνέπεια κάποιοι ιδιοκτήτες οχημάτων να φτάσουν να πληρώνουν 21,50 στερλίνες τη μέρα για να οδηγούν στο κέντρο του Λονδίνου.
Τα μέτρα έπονται της απόφασης του Βρετανικού Ανωτάτου Δικαστηρίου ότι τα μέτρα της βρετανικής κυβέρνησης για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα όρια του διοξειδίου του αζώτου.
Το νέο μέτρο αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας της δημαρχίας συνολικού ύψους 875 εκατ. λιρών για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο Λονδίνο, με την εισαγωγή μιας ζώνης εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών (ULEZ) για το 2019.
Περίπου 9.500 Λονδρέζοι πεθαίνουν πρόωρα κάθε χρόνο λόγω της μακροχρόνιας έκθεσης σε ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2015 από ερευνητές του νοσοκομείου King's College του Λονδίνου.
Ο νέος φόρος αποκαλείται T-charge, και αφορά την επιβολή ημερήσιας επιβάρυνσης ύψους 10 στερλινών σε ντιζελοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν το 2006 και δεν ανταποκρίνονται με την ευρωπαϊκή οδηγία «Euro 4» του 2005 για τις εκπομπές ρύπων.
Η νέα χρώση θα εφαρμόζεται κάθε μέρα τις καθημερινές από τις 7 π.μ. έως τις 6 μ.μ. και θα προστίθεται στον ήδη υπάρχοντα φόρο συμφόρησης ύψους 11,5 στερλινών, με συνέπεια κάποιοι ιδιοκτήτες οχημάτων να φτάσουν να πληρώνουν 21,50 στερλίνες τη μέρα για να οδηγούν στο κέντρο του Λονδίνου.
Τα μέτρα έπονται της απόφασης του Βρετανικού Ανωτάτου Δικαστηρίου ότι τα μέτρα της βρετανικής κυβέρνησης για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα όρια του διοξειδίου του αζώτου.
Το νέο μέτρο αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας της δημαρχίας συνολικού ύψους 875 εκατ. λιρών για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο Λονδίνο, με την εισαγωγή μιας ζώνης εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών (ULEZ) για το 2019.
Περίπου 9.500 Λονδρέζοι πεθαίνουν πρόωρα κάθε χρόνο λόγω της μακροχρόνιας έκθεσης σε ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με μια μελέτη του 2015 από ερευνητές του νοσοκομείου King's College του Λονδίνου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα