Τρία νέα βραβεία για τη LIDL ΕΛΛΑΣ στα Packaging Awards 2020
Τρία νέα βραβεία για τη LIDL ΕΛΛΑΣ στα Packaging Awards 2020
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς στα Packaging Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος.
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο | Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.
Η Lidl Ελλάς καινοτομεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, επιβεβαιώνοντας καθημερινά με πράξεις, ότι βαδίζει στον «δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
https://corporate.lidl-hellas.gr
www.facebook.com/lidlgr
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο | Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.
Η Lidl Ελλάς καινοτομεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, επιβεβαιώνοντας καθημερινά με πράξεις, ότι βαδίζει στον «δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
https://corporate.lidl-hellas.gr
www.facebook.com/lidlgr
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα