Από τη STIRIXΙS Group το νέο concept της Dunlopillo
11.05.2021
18:23
Η STIRIXΙS Group σχεδιάζει το νέο concept λιανικής της Dunlopillo σε μια «σπιτική» ατμόσφαιρα που βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του πελάτη
Η STIRIXIS Group ανέλαβε ένα νέο έργο από τη Dunlopillo, μια από τις κορυφαίες εταιρίες στρωμάτων, ανωστρωμάτων, κρεβατιών και μαξιλαριών, με 100% φυσικό Talalay Latex.
Με το καινοτόμο concept λιανικής δημιουργήθηκε ένας φιλόξενος και χαλαρωτικός χώρος που προσφέρει μια ποιοτική εμπειρία στους επισκέπτες οι οποίοι θέλουν να δοκιμάσουν στρώματα με την άνεσή τους. Ο εντυπωσιακός χώρος, ο οποίος καλύπτεται από ζεστές αποχρώσεις πράσινου και σημειακά έντονο μαύρο χρώμα, είναι διακοσμημένος με έναν χαρακτηριστικό τοίχο που απεικονίζει δάση καουτσούκ - τα δέντρα από τα οποία προέρχεται το υλικό Talalay Latex.
Τα ξύλινα δάπεδα και τα διακριτικά φωτιστικά συμπληρώνουν την φιλόξενη εμφάνιση του χώρου. Η τεχνογνωσία του brand της Dunlopillo επικοινωνείται αποτελεσματικά με ένα ευέλικτο σύστημα ονομάτων, το οποίο προσδιορίζει κάθε προϊόν που πωλείται με το δικό του ράφι, ένα πλαίσιο με τις εν λόγω πληροφορίες και ένα σύνολο τρισδιάστατων γραμμάτων, που αντιστοιχεί στον κάθε τύπο στρώματος.
Η ομάδα της STIRIXIS όχι μόνο, κατάφερε να υλοποιήσει αυτό το έργο στις συνθήκες της πανδημίας, αλλά και έφερε εις πέρας με μεγάλη επιτυχία το σχεδιασμό, το branding του χώρου και την επίβλεψή του έργου κατά την εφαρμογή του. Ακόμη και υπό έντονη πίεση, οι ομάδες της STIRIXIS οργάνωσαν επιτυχώς όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη βελτιστοποίηση του customer experience και της συνολικής ευημερίας του brand της Dunlopillo.
Ο Χρήστος Κατσιμπάρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dunlopillo, δήλωσε σχετικά με το έργο: «Η ομάδα της STIRIXIS πάντα ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις, ανεξαρτήτως των περιστάσεων. Η στρατηγική και η ταυτότητα της Dunlopillo επικοινωνήθηκαν επιτυχώς μέσω του νέου concept, το οποίο είμαι βέβαιος πως θα αποφέρει τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής μας. Συνιστώ τη STIRIXIS ανεπιφύλακτα και θα χαρούμε να συνεργαστούμε ξανά μαζί τους οποτεδήποτε χρειαστεί».
Με το καινοτόμο concept λιανικής δημιουργήθηκε ένας φιλόξενος και χαλαρωτικός χώρος που προσφέρει μια ποιοτική εμπειρία στους επισκέπτες οι οποίοι θέλουν να δοκιμάσουν στρώματα με την άνεσή τους. Ο εντυπωσιακός χώρος, ο οποίος καλύπτεται από ζεστές αποχρώσεις πράσινου και σημειακά έντονο μαύρο χρώμα, είναι διακοσμημένος με έναν χαρακτηριστικό τοίχο που απεικονίζει δάση καουτσούκ - τα δέντρα από τα οποία προέρχεται το υλικό Talalay Latex.
Τα ξύλινα δάπεδα και τα διακριτικά φωτιστικά συμπληρώνουν την φιλόξενη εμφάνιση του χώρου. Η τεχνογνωσία του brand της Dunlopillo επικοινωνείται αποτελεσματικά με ένα ευέλικτο σύστημα ονομάτων, το οποίο προσδιορίζει κάθε προϊόν που πωλείται με το δικό του ράφι, ένα πλαίσιο με τις εν λόγω πληροφορίες και ένα σύνολο τρισδιάστατων γραμμάτων, που αντιστοιχεί στον κάθε τύπο στρώματος.
Η ομάδα της STIRIXIS όχι μόνο, κατάφερε να υλοποιήσει αυτό το έργο στις συνθήκες της πανδημίας, αλλά και έφερε εις πέρας με μεγάλη επιτυχία το σχεδιασμό, το branding του χώρου και την επίβλεψή του έργου κατά την εφαρμογή του. Ακόμη και υπό έντονη πίεση, οι ομάδες της STIRIXIS οργάνωσαν επιτυχώς όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη βελτιστοποίηση του customer experience και της συνολικής ευημερίας του brand της Dunlopillo.
Ο Χρήστος Κατσιμπάρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dunlopillo, δήλωσε σχετικά με το έργο: «Η ομάδα της STIRIXIS πάντα ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις, ανεξαρτήτως των περιστάσεων. Η στρατηγική και η ταυτότητα της Dunlopillo επικοινωνήθηκαν επιτυχώς μέσω του νέου concept, το οποίο είμαι βέβαιος πως θα αποφέρει τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής μας. Συνιστώ τη STIRIXIS ανεπιφύλακτα και θα χαρούμε να συνεργαστούμε ξανά μαζί τους οποτεδήποτε χρειαστεί».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr