Τα everest ανάμεσα στα καλύτερα e-shops της δεκαετίας!
15.06.2021
12:01
Τα everest συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα e-shops της δεκαετίας 2011-2020, σύμφωνα με ανακοίνωση των διοργανωτών των e-volution Awards σχετικά με την ανάδειξη των καλύτερων επιχειρήσεων στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν. Η επιλογή των επιχειρήσεων έγινε σύμφωνα με το σύνολο των διακρίσεων που έχουν λάβει στα 10 χρόνια διεξαγωγής του θεσμού, ο οποίος αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της τελευταίας διοργάνωσης, τα everest απέσπασαν συνολικά 10 βραβεία σε αντίστοιχες κατηγορίες, κατακτώντας την κορυφαία διάκριση του “E-shop of the Year” για το 2021.
Το e-shop της γνωστής αλυσίδας – το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Atcom - διακρίνεται για τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει στον σχεδιασμό του, ο οποίος εναρμονίζεται με την πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθεί η εταιρία, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας.
Η κ. Μαρία Νασιάκου, Group CRM & E-commerce Director δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι για αυτή τη διάκριση, που επιβεβαιώνει τον στρατηγικό προσανατολισμό του Ομίλου μας στην καινοτομία με όχημα την τεχνολογία. Στόχος μας παραμένει πάντα η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, σε όλα τα σημεία επαφής με τη μάρκα, η οποία ενισχύεται με εξατομικευμένες εμπειρίες, καινοτόμες υπηρεσίες και αποκλειστικά προνόμια. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας στις ψηφιακές μας υπηρεσίες, μας κινητοποιεί κάθε φορά να τολμάμε και να πρωτοπορούμε ακόμα περισσότερο, και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε!».
Το e-shop της γνωστής αλυσίδας – το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Atcom - διακρίνεται για τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει στον σχεδιασμό του, ο οποίος εναρμονίζεται με την πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθεί η εταιρία, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας.
Η κ. Μαρία Νασιάκου, Group CRM & E-commerce Director δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι για αυτή τη διάκριση, που επιβεβαιώνει τον στρατηγικό προσανατολισμό του Ομίλου μας στην καινοτομία με όχημα την τεχνολογία. Στόχος μας παραμένει πάντα η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, σε όλα τα σημεία επαφής με τη μάρκα, η οποία ενισχύεται με εξατομικευμένες εμπειρίες, καινοτόμες υπηρεσίες και αποκλειστικά προνόμια. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας στις ψηφιακές μας υπηρεσίες, μας κινητοποιεί κάθε φορά να τολμάμε και να πρωτοπορούμε ακόμα περισσότερο, και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε!».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr