Endless EC: 4η συνεχόμενη χρονιά στο ΟΠΑΠ Forward
Endless EC: 4η συνεχόμενη χρονιά στο ΟΠΑΠ Forward
Με στόχο την διαρκή εξέλιξη της εταιρείας και την σταθερά ανοδική της πορεία!
H Endless EC, με γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη, συμμετέχει από το 2019 στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward. Στη διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών, λαμβάνει καθοδήγηση από εξειδικευμένους μέντορες και συμμετέχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και δράσεις δικτύωσης, που έχουν συνδράμει στην επίτευξη σημαντικών αποτελεσμάτων.
Με την παρουσία του CEO της εταιρείας, Γιώργου Τρακάκη, στο Speed Dating Event, που πραγματοποίησε ο ΟΠΑΠ την περασμένη εβδομάδα, η Endless EC αποδεικνύει για μια ακόμα φορά τη διάθεσή της να επενδύει στην επόμενη ημέρα.
«Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της ΟΠΑΠ είναι μια ευκαιρία να συναντήσεις επιχειρηματίες από όλο το φάσμα της αγοράς και να διευρύνεις το πρίσμα που αντιλαμβάνεσαι τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που απασχολούν το δικό σου επιχειρηματικό εγχείρημα και στόχο. Είναι μια εμπειρία και γνώση που ενσωματώνουμε στον στρατηγικό σχεδιασμό της Endless E.C. για την επόμενη μέρα» σημείωσε ο κ. Τρακάκης.
H Endless EC βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες της σε επίπεδο λειτουργίας και προωθεί το ομαδικό πνεύμα εντός του οργανισμού, φροντίζοντας να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, κάτι που διαφαίνεται και από την μέχρι τώρα πορεία της.
Στη συμπλήρωση των 38 χρόνων λειτουργίας της, η εταιρεία διεκδικεί σταθερά δυναμικό ρόλο στην αγορά ειδών προσωπικής υγιεινής και σπιτιού, με νέες παραγωγικές δυνατότητες χάρη στο ολοκληρωμένο επενδυτικό πλάνο ύψους €17.000.000 που πρόσφατα ολοκληρώθηκε, αλλά και νέα αντίληψη ως προς τις ESG προτεραιότητες της εταιρείας, όπως αυτές προωθούνται από τη νέα Πολιτική Εταιρικής Διακυβέρνησης που εισήγαγε το 2021. Επιπλέον, η εταιρεία, δρώντας σύμφωνα με την ταχύτητα που επιτάσσουν οι καιροί, αναπροσάρμοσε την εμπορική της πολιτική άμεσα, μειώνοντας τον δανεισμό, συγκρατώντας τα έξοδα αλλά παράλληλα «ακούγοντας» και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Παράλληλα, η Endless EC δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα με χαρακτηριστικό το παράδειγμα της νέας σειράς χαρτικών κουζίνας και υγείας “Good mood”, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του brand Endless EC σε τιμές χαμηλές και προσιτές για το καταναλωτικό κοινό. Η δημιουργία της είναι προϊόν των αντανακλαστικών της εταιρείας να διαβλέπει τις ανάγκες της αγοράς, δεδομένων των συχνών αλλαγών που την χαρακτηρίζουν, καθώς και των ενισχυμένων δυνατοτήτων της εταιρείας να σχεδιάζει, να παράγει και να διαθέτει νέα είδη και κωδικούς, ικανά να φέρουν καλή διάθεση συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Στόχος της Endless EC είναι η διαρκής εξέλιξη και η καινοτομία πάντα με σταθερά υψηλές αξίες και το αποδεικνύει με κάθε τρόπο!
Με την παρουσία του CEO της εταιρείας, Γιώργου Τρακάκη, στο Speed Dating Event, που πραγματοποίησε ο ΟΠΑΠ την περασμένη εβδομάδα, η Endless EC αποδεικνύει για μια ακόμα φορά τη διάθεσή της να επενδύει στην επόμενη ημέρα.
«Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της ΟΠΑΠ είναι μια ευκαιρία να συναντήσεις επιχειρηματίες από όλο το φάσμα της αγοράς και να διευρύνεις το πρίσμα που αντιλαμβάνεσαι τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που απασχολούν το δικό σου επιχειρηματικό εγχείρημα και στόχο. Είναι μια εμπειρία και γνώση που ενσωματώνουμε στον στρατηγικό σχεδιασμό της Endless E.C. για την επόμενη μέρα» σημείωσε ο κ. Τρακάκης.
H Endless EC βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες της σε επίπεδο λειτουργίας και προωθεί το ομαδικό πνεύμα εντός του οργανισμού, φροντίζοντας να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, κάτι που διαφαίνεται και από την μέχρι τώρα πορεία της.
Στη συμπλήρωση των 38 χρόνων λειτουργίας της, η εταιρεία διεκδικεί σταθερά δυναμικό ρόλο στην αγορά ειδών προσωπικής υγιεινής και σπιτιού, με νέες παραγωγικές δυνατότητες χάρη στο ολοκληρωμένο επενδυτικό πλάνο ύψους €17.000.000 που πρόσφατα ολοκληρώθηκε, αλλά και νέα αντίληψη ως προς τις ESG προτεραιότητες της εταιρείας, όπως αυτές προωθούνται από τη νέα Πολιτική Εταιρικής Διακυβέρνησης που εισήγαγε το 2021. Επιπλέον, η εταιρεία, δρώντας σύμφωνα με την ταχύτητα που επιτάσσουν οι καιροί, αναπροσάρμοσε την εμπορική της πολιτική άμεσα, μειώνοντας τον δανεισμό, συγκρατώντας τα έξοδα αλλά παράλληλα «ακούγοντας» και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Παράλληλα, η Endless EC δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα με χαρακτηριστικό το παράδειγμα της νέας σειράς χαρτικών κουζίνας και υγείας “Good mood”, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του brand Endless EC σε τιμές χαμηλές και προσιτές για το καταναλωτικό κοινό. Η δημιουργία της είναι προϊόν των αντανακλαστικών της εταιρείας να διαβλέπει τις ανάγκες της αγοράς, δεδομένων των συχνών αλλαγών που την χαρακτηρίζουν, καθώς και των ενισχυμένων δυνατοτήτων της εταιρείας να σχεδιάζει, να παράγει και να διαθέτει νέα είδη και κωδικούς, ικανά να φέρουν καλή διάθεση συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Στόχος της Endless EC είναι η διαρκής εξέλιξη και η καινοτομία πάντα με σταθερά υψηλές αξίες και το αποδεικνύει με κάθε τρόπο!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα