Πλήρης κάλυψη όλων των απαιτήσεων λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας με μια πρωτοποριακή λύση

Πλήρης κάλυψη όλων των απαιτήσεων λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας με μια πρωτοποριακή λύση

Το SOFTONE myErgani LIVE αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για οποιαδήποτε επιχείρηση, απλοποιώντας τον τρόπο εκτέλεσης πολύπλοκων καθημερινών εργασιών.

softoneHD1
Δύο χρόνια συμπληρώθηκαν από την πιλοτική εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, ένα πρωτοποριακό εργαλείο που επιτρέπει να καταγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο οι ώρες εργασίας όλων των μισθωτών.

Η φιλόδοξη πρωτοβουλία που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022, είναι το πρώτο βήμα μιας σειράς παρεμβάσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με στόχο τη βελτίωση της εργασιακής καθημερινότητας τόσο των εργαζομένων όσο και των επιχειρήσεων. Οι κλάδοι στους οποίους εφαρμόστηκε πρώτα η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, ήταν τα σούπερ-μάρκετ και οι τράπεζες, για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι εταιρείες security και οι ΔΕΚΟ, μαζί με τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία και το λιανεμπόριο. Μέχρι στιγμής, περισσότεροι από 750.000 εργαζόμενοι έχουν επωφεληθεί από την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, με το συνολικό αριθμό των επιχειρήσεων να υπολογίζεται στις 73.000.

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις επιχειρήσεις τουρισμού & εστίασης
Σύντομα, ο αριθμός των εργαζομένων που εμπίπτουν στο μέτρο αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί. Λίγους μήνες πριν την επέκταση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στο σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων, οι επόμενοι δύο κλάδοι που θα κληθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα είναι οι επιχειρήσεις του τουρισμού και της εστίασης. Από τις 11 Σεπτεμβρίου έχει ξεκινήσει και επίσημα η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου, αλλάζοντας το εργασιακό τοπίο σε δύο από τους μεγαλύτερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας.

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έρχεται να καλύψει ένα πάγιο αίτημα των μισθωτών που απασχολούνται στους δύο κλάδους, μιας και βασική στόχευση του μέτρου δεν είναι άλλη από την ορθή διευθέτηση του χρόνου εργασίας των εργαζομένων και την καταπολέμηση των φαινομένων αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας. Η καταγραφή και διαβίβαση όλων των στοιχείων που αφορούν τις ώρες εργασίας των εργαζομένων στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ είναι η κύρια μέριμνα της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας

SOFTONE myErgani LIVE: All-in-one λύση για την ΨΚΕ κάθε επιχείρησης
Η αυτοματοποίηση της λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας είναι το πρώτο βήμα για την αξιοποίησή της αλλά και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της επιχείρησης στο σύνολό της. Η υπηρεσία myErgani LIVE της SOFTONE ενσωματώνεται απρόσκοπτα στις υπάρχουσες δομές της επιχείρησης, ανεξάρτητα από το σύστημα λογισμικού ή την εφαρμογή μισθοδοσίας της, επιτυγχάνοντας την αυτόματη επικοινωνία με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Η πρωτοποριακή λύση της SOFTONE επιτρέπει τη συλλογή και διαβίβαση των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων μέσα από πολλαπλούς τρόπους διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση της επιχείρησης με τις διατάξεις της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Μεταξύ άλλων, το myErgani LIVE υποστηρίζει:

• Επικοινωνία με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ για τη λήψη στοιχείων και δηλωθέντων ψηφιακών ωραρίων εργαζομένων
• Δημιουργία ψηφιακού ωραρίου εργαζομένων της επιχείρησης
• Αυτόνομη λειτουργία χωρίς εφαρμογή μισθοδοσίας
• Αποστολή ψηφιακού ωραρίου και χτυπημάτων σε εξωτερικό πάροχο υπολογισμού μισθοδοσίας
• Υπολογισμό μισθοδοσίας από το δηλωθέν ψηφιακό ωράριο ή τις δηλώσεις προσέλευσης/αποχώρησης
• Άμεση έναρξη χρήσης στο δοκιμαστικό περιβάλλον λειτουργίας του ΕΡΓΑΝΗ II
• Απολογιστική δήλωση χρόνου εργασίας και υπερωριών

Κατά τη διαβίβαση των δεδομένων στο ΕΡΓΑΝΗ, δεν είναι λίγες οι φορές που καταγράφονται λάθη και παραλείψεις, οδηγώντας με τη σειρά τους σε μικρά και μεγαλύτερα προβλήματα. Προβλήματα που συχνά αποδεικνύονται κοστοβόρα τόσο από άποψη χρόνου όσο και χρημάτων. Η λειτουργία “myErgani Tools” προστατεύει την επιχείρηση αποστέλλοντας αυτόματες ειδοποιήσεις μέσα από ελέγχους ορθότητας, προλαμβάνοντας παραλείψεις και λάθη διαβίβασης. Συγκεκριμένα, το “myErgani Tools” είναι «υπεύθυνο» για:

• Στοιχεία προσέλευσης, αποχώρησης, τήρησης ωραρίου, μη υποβληθέντων κινήσεων
• Έλεγχο διαβιβάσεων ανά τμήμα & οργανωτική μονάδα
• Ειδοποιήσεις εργαζομένων/εργοδοτών, παράλειψης διαβίβασης προσέλευσης/αποχώρησης και προσαρμογή ειδοποιήσεων σε περιπτώσεις ωροαδειών ή υπερωριακής απασχόλησης
• Μαζική υποβολή σε περίπτωση αδυναμίας διαβίβασης σε πραγματικό χρόνο
• Εντοπισμό και διόρθωση σφαλμάτων, με δυνατότητα επαναδιαβίβασής τους
• Απαγόρευση προσέλευσης προγενέστερα του δηλωθέντος ωραρίου
• Παραμετρική απαγόρευση διπλών χτυπημάτων προσέλευσης/αποχώρησης
• Έλεγχο ημερολογίου εργασίας, συμβατότητας ωραρίου, σπαστού ωραρίου, ευέλικτης προσέλευσης

Μάθετε περισσότερα για τη λύση myErgani LIVE της SOFTONE εδώ.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia εδώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης