Χρυσό βραβείο κατέκτησε η EveryDay στα «σελφ σέρβις Excellence Awards 2016»
20.07.2016
16:01
To χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων – Non Food» απέσπασε η EveryDay σε μια εντυπωσιακή τελετή για το Λιανεμπόριο, όπου βραβεύτηκαν εξαιρετικές πρακτικές των επιχειρήσεων, στο πλαίσιο των σελφ σέρβις Excellence Awards 2016.
Η διάκριση στην κατηγορία «Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων – Non Food» αποτελεί επισφράγιση της άκρως επιτυχημένης πορείας της μάρκας EveryDay
Έτσι, με σχεδιασμό και παραγωγή στην Ελλάδα, με επενδύσεις σε τεχνολογία αιχμής, με αφοσίωση στο άριστο αποτέλεσμα, τόσο σε απορροφητικότητα όσο και σε προστασία του δέρματος, η EveryDay αποτέλεσε το πιο ανοδικό brand από το ξεκίνημά της, για να κατακτήσει το 2015 την πρώτη πλέον θέση στην ελληνική αγορά μετά από μια ακόμη σημαντική άνοδο μεριδίου.
Παράλληλα, το brand EveryDay διαθέτει σήμερα μια επιτυχημένη παρουσία και στο εξωτερικό, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική καινοτομία μπορεί να κατακτήσει την προτίμηση χιλιάδων καταναλωτών και στο εξωτερικό.
Η άνοδος μεριδίου και πωλήσεων της EveryDay, χάρη στην οποία αποδόθηκε το σχετικό βραβείο οφείλεται στην κοινή προσπάθεια όλης της «οικογένειας» της ΜΕΓΑ, που αγκαλιάζει με μοναδικό πάθος και αγάπη το όραμα, την κάθε καινοτομία, την κάθε νέα επένδυση της εταιρείας.
, από το ξεκίνημά της έως σήμερα. Η EveryDay γεννήθηκε μέσα από το όραμα της ΜΕΓΑ: την επιθυμία να προτείνει την ελληνική πρόταση στη γυναικεία υγιεινή, σε έναν τομέα που κατακλύζεται από παρουσία πολυεθνικών εταιρειών, που δεν διατηρούν παραγωγικές μονάδες στη χώρα μας. Κάθε χρόνο, η EveryDay αύξανε τα μερίδιά της, λόγω του καινοτόμου σχεδιασμού της, που συνδυάζει όχι μόνο τύπους και μεγέθη που καλύπτουν καλύτερα τις εξειδικευμένες ανάγκες των γυναικών, αλλά και μοναδική έμφαση στις ανάγκες του ευαίσθητου δέρματος. Έτσι, με σχεδιασμό και παραγωγή στην Ελλάδα, με επενδύσεις σε τεχνολογία αιχμής, με αφοσίωση στο άριστο αποτέλεσμα, τόσο σε απορροφητικότητα όσο και σε προστασία του δέρματος, η EveryDay αποτέλεσε το πιο ανοδικό brand από το ξεκίνημά της, για να κατακτήσει το 2015 την πρώτη πλέον θέση στην ελληνική αγορά μετά από μια ακόμη σημαντική άνοδο μεριδίου.
Παράλληλα, το brand EveryDay διαθέτει σήμερα μια επιτυχημένη παρουσία και στο εξωτερικό, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική καινοτομία μπορεί να κατακτήσει την προτίμηση χιλιάδων καταναλωτών και στο εξωτερικό.
Η άνοδος μεριδίου και πωλήσεων της EveryDay, χάρη στην οποία αποδόθηκε το σχετικό βραβείο οφείλεται στην κοινή προσπάθεια όλης της «οικογένειας» της ΜΕΓΑ, που αγκαλιάζει με μοναδικό πάθος και αγάπη το όραμα, την κάθε καινοτομία, την κάθε νέα επένδυση της εταιρείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr