Η Yamamay εγκαινιάζει τη νέα της boutique στο Μιλάνο

Ο κόσμος της showbiz και των influencers συναντήθηκαν την προηγούμενη Τρίτη, σε κοκτέιλ party που διοργανώθηκε από τηνYamamay και το Grazia Ιταλια, στο νέο κατάστημα της μάρκας εσωρούχων και μαγιό, στην Piazza Cordusio στο Μιλάνο.

Υπό τη συνοδεία υπέροχης μουσικής, εξαιρετικού φαγητού αλλά και προηγμένης τεχνολογίας, παρουσιάστηκε η πιο αισθησιακή συλλογή του χρόνου, στο πρώτο concept store της ιταλικής μάρκας,που προσφέρει στους πελάτες της μια εξατομικευμένη εμπειρία, σε φυσική αλλά και ψηφιακή διάσταση.

Η δική μας, Χριστίνα Μπόμπα, κεντρικό πρόσωποτης μάρκας στα Socialmedia, (πέταξε από τον Άγιο Δομίνικο για τα εγκαίνια τουYamamay Cordusio στο Μιλάνο) φόρεσε το αγαπημένο της Sculptbody/μαγιό και δήλωσε πανευτυχής που συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη μάρκα που εκτός από το να δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα δηλώνει και την κοινωνική της ευαισθησία, υποστηρίζοντας εμπράκτως ιδρύματα όπως το Οne Οcean Foundation για τη διάσωση των θαλασσών του πλανήτη.

Η ηθοποιός Catrinel Marlon, πρωταγωνίστρια της ταινίαςThe Specials, υποψήφια στο φεστιβάλ Καννών.
Η πανέμορφη Marica Pellegrinelli, και σύζυγος του Eros Ramazzotti, με sexy εμφάνιση φορώντας το μαύρο δαντελωτό bralette Yamamay
Η υπέροχη Beatrice Vendramin: πρόσωπο τηςYamamay για την φθινοπωρινή κολεξιόν, δήλωσε πως λατρεύει τα εσώρουχα που αναδεικνύουν τη θηλυκότητα στη γυναίκα και πως πρωταρχικός της στόχος είναι οι απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.



Μεταξύ πραγματικού και εικονικού: η απόλυτη shopping εμπειρία τηςYamamay.
Εξωτερικά, πρόκειται για ένα ιστορικό κτήριο που χτίστηκε στις αρχές του εικοστού αιώνα. Στο εσωτερικό ένας σύγχρονος και προηγμένος χώρος 1.000 τ.μ. με διαδραστικές οθόνες αφής, mobile πληρωμές και ένα ολόγραμμα 3D για να θαυμάσετε τρισδιάστατες εικόνες σε κίνηση. Το νέο concept store της Yamamay συνδυάζει μόδα, τεχνολογική καινοτομία και φαγητό με το εστιατόριο Panino Giusto First Floor στον πάνω όροφο. Μία από τις πρωτοπορίες του Yamamay Cordusio στο Μιλάνο, είναι και η εικονική στυλίστρια «Άννα» (ένα κινητό chatbot) που με Google assistant βοηθά τους πελάτες στις αγορές τους on-line.

Και έτσι, μεταξύ πραγματικού και εικονικού, η Yamamay έχει ως στόχο να προσφέρει στους πελάτες της μια ακόμη πιο πλήρη, διαφοροποιημένη, διαδραστική και προσωποποιημένη εμπειρία αγορών.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr