Πιστοποιημένα και μη πιστοποιημένα έπιπλα γραφείου

Στην παγκοσμιοποιημένη αγορά προσφέρονται από κατασκευαστές και εμπόρους πολλαπλές λύσεις για κάθε είδος προϊόντος

Αυτό είναι μεν θετικό αλλά εμπεριέχει τη δυσκολία επιλογής μεταξύ των πολλαπλών εναλλακτικών λύσεων.

Στην αγορά και ειδικά σε προϊόντα όπως για παράδειγμα τα έπιπλα γραφείου
υπάρχουν 2 αγοραστικές συμπεριφορές ως προς την απόφαση.

Η συμπεριφορά των μεγάλων δημόσιων οργανισμών και εταιριών από τη μια και των ιδιωτών από την άλλη.

Οι πρώτοι απαιτούν τα έπιπλα γραφείου να διαθέτουν πιστοποιητικά ποιότητας που παρέχουν αναγνωρισμένοι διεθνείς οργανισμοί πιστοποίησης ποιότητας. 

Οι ιδιώτες έχοντας κατά πλειοψηφία ασαφή άποψη για την έννοια της ποιότητας στη σύγχρονη αγορά και τι σημαίνει πιστοποίηση ποιότητας προσπαθούν να επιλέξουν με κριτήρια την τιμή και την εικόνα του προϊόντος. 

Η απόφαση θα διευκολύνονταν αν υπήρχε κάποιος δημόσιος φορέας που θα όριζε τα χαρακτηριστικά ποιότητας, τα πρότυπα πιστοποίησης ποιότητας που θα έλεγχε  τόσο τους οργανισμούς πιστοποίησης όσο και τις επιχειρήσεις παραγωγής ή/ και εμπορίας για τα πιστοποιητικά ποιότητας, βοηθώντας τους πολίτες / αγοραστές, μέσω ειδικών σημάνσεων στα προϊόντα, να ξεχωρίζουν τα πιστοποιημένα από τα μη πιστοποιημένα προϊόντα. 

Αυτό είναι ένα ζητούμενο.

Κατά την άποψη μας οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσφέρουν έπιπλα γραφείου πιστοποιημένης ποιότητας και οι πολίτες/αγοραστές να απαιτούν για τα πραγματικά συμφέροντα τους, τα έπιπλα γραφείου να διαθέτουν πιστοποιητικά ποιότητας.

Ειδικά στην  παγκόσμια αγορά των επίπλων γραφείου η έννοια της ποιότητας έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Εργονομία
Αισθητική 
Αντοχή στο χρόνο
Υγιεινή και ασφάλεια του χρήστη 
Προστασία του περιβάλλοντος 

 


Για τα χαρακτηριστικά ποιότητας έχουν καθορισθεί από εθνικούς και διεθνείς ανεξάρτητους οργανισμούς πιστοποίησης πρότυπα ποιότητας.

Οι ίδιοι οργανισμοί αναλαμβάνουν επίσης να πραγματοποιούν ελέγχους και tests στα έπιπλα γραφείου ώστε να παρέχουν στους κατασκευαστές πιστοποιητικά πιστοποίησης προτύπων ποιότητας. 

Με απλά λόγια όταν ο αγοραστής επιλέγει πιστοποιημένα γραφεία, καθίσματα,  βιβλιοθήκες κ.α έπιπλα γραφείου σημαίνει ότι είναι βέβαιος ότι διαθέτουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ποιότητας, έχουν υποστεί ενδελεχείς ελέγχους και δοκιμασίες . Αυτό σημαίνει ότι αγοράζει έπιπλα που έχουν ελεγχθεί και δοκιμαστεί για την Εργονομία, την αντοχή στη χρήση και στο χρόνο, την υγιεινή και την ασφάλεια ώστε να μη βλάψει την υγεία του και ταυτόχρονα περιορίζει στο ελάχιστο δυνατό την περιβαλλοντική επιβάρυνση από την παραγωγή των επίπλων ως την ανακύκλωση τους.  

Με βάση τα πιστοποιητικά ποιότητας η κατασκευάστρια εταιρία μπορεί να παρέχει στον πελάτη της, εγγύηση ποιότητας.

Στον αντίποδα οι κατασκευαστές και οι εμπορικοί αντιπρόσωποι τους που δεν προσφέρουν έπιπλα με πιστοποιητικά ποιότητας συνήθως δεν παρέχουν εγγυήσεις για τα έπιπλα που πωλούν ή όταν παρέχουν δεν τεκμηριώνουν για ποια χαρακτηριστικά ποιότητας και με βάση ποιες πιστοποιήσεις τις παρέχουν.

Αξίζει όμως να εξετάσουμε με το πρίσμα της πιστοποιημένης ή μη ποιότητας και τη σχέση ποιότητας – τιμής.

Ένας απλός τρόπος σύγκρισης για τον αγοραστή είναι να υπολογίσει ποια είναι η ετήσια τιμή χρήσης του προϊόντος με βάση τις εγγυήσεις.

Για παράδειγμα ένα πιστοποιημένης ποιότητας προϊόν που παρέχει εγγύηση 5 ετών αν πωλείται 200 € έχει ετήσια τιμή χρήσης  200 / 5 = 40 € .

Ενώ ένα μη πιστοποιημένο προϊόν που παρέχει εγγύηση (γιατί άραγε)  2 ετών αν πωλείται 120 € έχει ετήσια τιμή 120 / 2 = 60 € .

Ποιο έχει εγγυημένη ποιότητα με χαμηλότερη τιμή;

Πιστοποιητικά ποιότητας

Γραφεία,  καθίσματα,  βιβλιοθήκες

Εγγύηση ποιότητας

Εγγυημένη ποιότητα: http://eshop.dromeas.gr/el




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr