ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Κυρίαρχη η ομάδα της Hyundai στην τρίτη αγωνιστική ημέρα
11.09.2022
12:34
Με κυρίαρχη την ομάδα της Hyundai ολοκληρώθηκε η τρίτη αγωνιστική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Θα μπορέσει η ομάδα να κρατηθεί μπροστά;
Όλοι «δούλεψαν» για την κορεατική μάρκα
Να πούμε εδώ με την έκφραση «δούλεψαν», η οποία χρησιμοποιείται γενικότερα στον αθλητισμό, θέλουμε να αποδώσουμε την συνθήκη που με τα αποτελέσματα ή μη αποτελέσματα των αντιπάλων μιας ομάδας, επωφελείται μία άλλη, τρίτη ομάδα. Εν προκειμένω, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα αξιόμαχα είναι η αλήθεια Ford Puma Rally1, αλλά και στα κατά κοινή ομολογία αξιόπιστα Toyota GR Yaris Rally1, «ελευθέρωσαν» το πεδίο για την Hyundai η οποία εκμεταλλευόμενη το οδηγικό πάθος των Neuville και Tanak, αλλά και την αποδοτική οδήγηση του Sordo, κατέλαβε με την προαναφερόμενη σειρά το βάθρο στο τέλος της τρίτης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Και τώρα, μεταξύ τους
Η αλήθεια είναι ότι μέσα στο καλοκαίρι οι σχέσεις μεταξύ των οδηγών της Hyundai, του Εσθονού πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή, Ott Tanak και του Βέλγου Thierry Neuville, δεν διάγουν –στην καλύτερη των περιπτώσεων- και την πλέον ευάρεστη περίοδο… Και είμαστε και επιεικείς στον χαρακτηρισμό μας…
Και γιατί το σχολιάζουμε; Πρώτον γιατί οι δύο παραπάνω πρωτοκλασάτοι οδηγοί ατύπως, τσακώνονται σαν τα κοκκόρια, και μάλιστα δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα ότι όποτε αυτό καθίσταται δυνατόν, αποφεύγουν κιόλας να συναντιούνται…
Με αυτό το φόντο, είναι προφανές ότι τόσο σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παρασκηνίου, ο αγώνας ακόμα δεν έχει τελειώσει (ο Tanak είναι σχεδόν 28 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville) αλλά χρειάζεται την νίκη για να εδραιώσει και ψυχολογικά τον ηγετικό του ρόλο στην Hyundai Motorsport, αλλά για να διατηρήσει τις όσες ελάχιστες πιθανότητες κατάκτησης του πρωταθλήματος που μαθηματικά ακόμα το ψάχνει, όταν μάλιστα βλέπει ότι η «ανίκητη» Toyota βλέπει τα κραταιά Yaris GR Rally1 να αντιμετωπίζουν απανωτά προβλήματα μετά το μέσον της σεζόν. Φυσικά δεν σχολιάζουμε την διαφορά του Dani Sordo που βρίσκεται 25’’ πίσω από τον Τanak, γιατί ο υποστηρικτός του ρόλος στην ομάδα είναι σαφής).
Το γεγονός ότι πιθανόν να υπάρξουν «άνωθεν εντολές» στον Neuville, να παραδώσει την θέση του στον Tanak, εξόργισε τον Βέλγο που σε σχετική ερώτηση έδειξε εκνευρισμό…
Όπως και να έχει, η μάχη μεταξύ Neuville και Tanak θα παραμένει έντονη για πολλούς λόγους, και η Κυριακή θα αναδείξει τον τελικό νικητή.
Τα δεινά της Ford και της Toyota
Τα δεινά της M-Sport επιδεινώθηκαν με την αποχώρηση των Greensmith και ΤΣερδερίδη. Ο Greensmith ήταν στην πρώτη εξάδα, αλλά σταμάτησε από μηχανική βλάβη στον Πύργο 2, ενώ η Puma του Σερδερίδη αντιμετώπισε ηλεκτρικό πρόβλημα μετά την αποχώρηση από το μεσημεριανό service και εγκατέλειψε. Ο ομόσταυλός τους Loubet είχε ένα κλατάρισμα και πήρε τη σωστή απόφαση να συνεχίσει μέχρι τον τερματισμό χωρίς να το αλλάξει, χάνοντας έτσι μόνο ένα λεπτό, πέφτοντας όμως από την 3η στην 7η θέση.
Αντίστοιχα στην Toyota, οι ελπίδες του Kalle Rovanperä να επισφραγίσει τον τίτλο των οδηγών αυτή την εβδομάδα διαψεύστηκαν όταν χτύπησε το Yaris του σε ένα δέντρο στο πρώτο πέρασμα μέσα από την Ε.Δ. Περιβόλι. Παρόλο που μπόρεσε να συνεχίσει, έχασε πάνω από 11 λεπτά καθώς επέστρεφε «κουτσαίνοντας» στο σέρβις με ζημιά στο αμάξωμα και προβλήματα στα φρένα. Στην Ε.Δ. Περιβόλι 2, ο Lappi αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε την ειδική με περίπου 13 λεπτά καθυστέρηση, ενώ στην επόμενη και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, εντέλει εγκατέλειψε, χάνοντας την μία θέση στο βάθρο.
Να πούμε εδώ με την έκφραση «δούλεψαν», η οποία χρησιμοποιείται γενικότερα στον αθλητισμό, θέλουμε να αποδώσουμε την συνθήκη που με τα αποτελέσματα ή μη αποτελέσματα των αντιπάλων μιας ομάδας, επωφελείται μία άλλη, τρίτη ομάδα. Εν προκειμένω, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα αξιόμαχα είναι η αλήθεια Ford Puma Rally1, αλλά και στα κατά κοινή ομολογία αξιόπιστα Toyota GR Yaris Rally1, «ελευθέρωσαν» το πεδίο για την Hyundai η οποία εκμεταλλευόμενη το οδηγικό πάθος των Neuville και Tanak, αλλά και την αποδοτική οδήγηση του Sordo, κατέλαβε με την προαναφερόμενη σειρά το βάθρο στο τέλος της τρίτης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Και τώρα, μεταξύ τους
Η αλήθεια είναι ότι μέσα στο καλοκαίρι οι σχέσεις μεταξύ των οδηγών της Hyundai, του Εσθονού πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή, Ott Tanak και του Βέλγου Thierry Neuville, δεν διάγουν –στην καλύτερη των περιπτώσεων- και την πλέον ευάρεστη περίοδο… Και είμαστε και επιεικείς στον χαρακτηρισμό μας…
Και γιατί το σχολιάζουμε; Πρώτον γιατί οι δύο παραπάνω πρωτοκλασάτοι οδηγοί ατύπως, τσακώνονται σαν τα κοκκόρια, και μάλιστα δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα ότι όποτε αυτό καθίσταται δυνατόν, αποφεύγουν κιόλας να συναντιούνται…
Με αυτό το φόντο, είναι προφανές ότι τόσο σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παρασκηνίου, ο αγώνας ακόμα δεν έχει τελειώσει (ο Tanak είναι σχεδόν 28 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville) αλλά χρειάζεται την νίκη για να εδραιώσει και ψυχολογικά τον ηγετικό του ρόλο στην Hyundai Motorsport, αλλά για να διατηρήσει τις όσες ελάχιστες πιθανότητες κατάκτησης του πρωταθλήματος που μαθηματικά ακόμα το ψάχνει, όταν μάλιστα βλέπει ότι η «ανίκητη» Toyota βλέπει τα κραταιά Yaris GR Rally1 να αντιμετωπίζουν απανωτά προβλήματα μετά το μέσον της σεζόν. Φυσικά δεν σχολιάζουμε την διαφορά του Dani Sordo που βρίσκεται 25’’ πίσω από τον Τanak, γιατί ο υποστηρικτός του ρόλος στην ομάδα είναι σαφής).
Το γεγονός ότι πιθανόν να υπάρξουν «άνωθεν εντολές» στον Neuville, να παραδώσει την θέση του στον Tanak, εξόργισε τον Βέλγο που σε σχετική ερώτηση έδειξε εκνευρισμό…
Όπως και να έχει, η μάχη μεταξύ Neuville και Tanak θα παραμένει έντονη για πολλούς λόγους, και η Κυριακή θα αναδείξει τον τελικό νικητή.
Τα δεινά της Ford και της Toyota
Τα δεινά της M-Sport επιδεινώθηκαν με την αποχώρηση των Greensmith και ΤΣερδερίδη. Ο Greensmith ήταν στην πρώτη εξάδα, αλλά σταμάτησε από μηχανική βλάβη στον Πύργο 2, ενώ η Puma του Σερδερίδη αντιμετώπισε ηλεκτρικό πρόβλημα μετά την αποχώρηση από το μεσημεριανό service και εγκατέλειψε. Ο ομόσταυλός τους Loubet είχε ένα κλατάρισμα και πήρε τη σωστή απόφαση να συνεχίσει μέχρι τον τερματισμό χωρίς να το αλλάξει, χάνοντας έτσι μόνο ένα λεπτό, πέφτοντας όμως από την 3η στην 7η θέση.
Αντίστοιχα στην Toyota, οι ελπίδες του Kalle Rovanperä να επισφραγίσει τον τίτλο των οδηγών αυτή την εβδομάδα διαψεύστηκαν όταν χτύπησε το Yaris του σε ένα δέντρο στο πρώτο πέρασμα μέσα από την Ε.Δ. Περιβόλι. Παρόλο που μπόρεσε να συνεχίσει, έχασε πάνω από 11 λεπτά καθώς επέστρεφε «κουτσαίνοντας» στο σέρβις με ζημιά στο αμάξωμα και προβλήματα στα φρένα. Στην Ε.Δ. Περιβόλι 2, ο Lappi αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε την ειδική με περίπου 13 λεπτά καθυστέρηση, ενώ στην επόμενη και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, εντέλει εγκατέλειψε, χάνοντας την μία θέση στο βάθρο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr