Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί μια από αυτές τις περιπτώσεις, όπου η υγιής επιχειρηματικότητα συνδυάζεται «οργανικά» με την πράσινη συνείδηση, οδηγώντας σε μια πραγματικά βιώσιμη ανάπτυξη.
Green Greece
Τώρα που η ποιότητα στη ζωή είναι η πρώτη μας προτεραιότητα σε κάθε πράξη της καθημερινότητας η σωστή καθαριότητα είναι το α και το ω για την υγεία μας αλλά και για την αρμονία στο περιβάλλον.
Για ακόμα μία χρονιά, τιμούμε την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία θεσμοθετήθηκε το 1972 από τα Ηνωμένα Έθνη, με στόχο την ενημέρωση αλλά και την ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινότητας σε περιβαλλοντικά ζητήματα.
Σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά. Το παλαιό αυτό οικολογικό σύνθημα, το οποίο έχει εμπνεύσει ήδη γενιές ανθρώπων, συμπυκνώνει σε μία μόνο φράση πολλές κρίσιμες αλήθειες:
Στην εποχή που η ανακύκλωση είναι η πιο επιδραστική συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος η εναλλακτική διαχείριση αποβλήτων ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού εξελίσσεται σε μια από τις πιο αποδοτικές δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης.
Είναι γεγονός ότι το αυξημένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και η σχέση του με την κλιματική αλλαγή και γενικότερα την υποβάθμιση του περιβάλλοντος είναι πλέον εμφανής ακόμα και στους πλέον δύσπιστους παρατηρητές.
Η Matrix Pack δεν παράγει απλώς προϊόντα μίας χρήσης, αλλά προσφέρει βιώσιμες και καινοτόμες λύσεις στον τομέα της εστίασης και της συσκευασίας τροφίμων. Το πλαστικό έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας εξαιτίας της ευκολίας στη χρήση του.
Η ΕΥΔΑΠ, ως ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών ύδρευσης, μεριμνά για την άριστη ποιότητα του πόσιμου νερού, την υπεύθυνη διαχείριση του δικτύου ύδρευσης και την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξη, όπως αυτοί έχουν οριστεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών. Το νερό αποτελεί έναν πολύτιμο φυσικό πόρο, αλλά και ένα πολύτιμο και ζωτικό αγαθό.
Σήμερα που η αειφορία είναι στο επίκεντρο κάθε επιχείρησης που διαχειρίζεται φυσικούς πόρους ο ισορροπημένος ρυθμός εκμετάλλευσης και το μειωμένο αποτύπωμα στο περιβάλλον είναι οι βασικότερες προϋποθέσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Μεταξύ των προκλήσεων που έχει θέσει η διεθνής κοινότητα για τη διαφύλαξη του Πλανήτη μας, τα υπάρχοντα μοντέλα καλλιέργειας, παραγωγής, διάθεσης και κατανάλωσης τροφίμων βρίσκονται στο επίκεντρο της συζήτησης για την παγκόσμια βιώσιμη ανάπτυξη.
Ο δρόμος προς ένα καλύτερο και πιο καθαρό περιβαλλοντικά μέλλον είναι πλέον μονόδρομος για κάθε brand και κάθε κοινωνία. Η Mercedes επιλέγει να φτάσει στον προορισμό 11 χρόνια νωρίτερα!