To Mουντιάλ θα φέρει τις μεγάλες ίντσες και το Ultra HD

«Το τέλος του αναλογικού σήματος, η συμμετοχή της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και η αναμενόμενη πτώση του κόστους ανά ίντσα για τις τηλεοράσεις 4Κ θα συμβάλει στην άνοδο των πωλήσεων», εξηγεί  ο κ. Γιάννης Γρατσώνης, επικεφαλής της Sony Hellas

Το Μουντιάλ της Βραζιλίας και η πρόκριση της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου θα φέρουν το 2014 τις «μεγάλες ίντσες» στην ελληνική αγορά των τηλεοράσεων. Παράλληλα, το αναλογικό switch off και η πλήρης μετάβαση στις ψηφιακές μεταδόσεις αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις νέων συσκευών, αφού όπως φαίνεται από τα μέχρι σήμερα στοιχεία πολλοί είναι εκείνοι που δεν αρκούνται στη λύση-ανάγκης του εξωτερικού ψηφιακού δέκτη.

Ενδεικτικά το 2012, η μετάβαση στις ψηφιακές μεταδόσεις για μεγάλο μέρος του λεκανοπεδίου της Αττικής εκτιμάται ότι πρόσθεσε στην αγορά 120.000 νέες τηλεοπτικές συσκευές. Φέτος, ο όγκος πωλήσεων τηλεοράσεων -μαζί με τα Tv Monitors- υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τελικά τα 600.000 κομμάτια, σημειώνοντας πτώση κατά 15%, ενώ σε μονοψήφιο νούμερο εκτιμάται πως θα περιοριστούν οι απώλειες σε τεμάχια το 2014.

Oπως εξηγεί στο protothema.gr ο κ. Γιάννης Γρατσώνης, επικεφαλής της Sony Hellas, «στην άνοδο των πωλήσεων θα συμβάλει το τέλος του αναλογικού σήματος για την Ελλάδα, η συμμετοχή της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και η αναμενόμενη πτώση του κόστους ανά ίντσα για τις τηλεοράσεις 4Κ».

Σήμερα, η μέση τιμή για τις τηλεοράσεις διαμορφώνεται στα 290 ευρώ, με τον Ελληνα καταναλωτή να ζητά ωστόσο όλες και μεγαλύτερες ίντσες, «καλοβλέποντας» τις 40. Βέβαια, δεν λείπουν και τα ακραία παραδείγματα, κόντρα στην οικονομική κρίση και το κλίμα ύφεσης που πλήττει τα τελευταία τέσσερα χρόνια το σύνολο της αγοράς. 

Οπως λέγεται, συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης υπέρ-υψηλής ανάλυσης, από τα πρώτα που ήταν διαθέσιμα μέσα στο 2013, με τιμή που ξεκινούσε πάνω από τα 15.000 ευρώ πούλησε στη χώρα μας περίπου 50 κομμάτια, όταν στην υπερδιπλάσια πληθυσμιακά και σημαντικά πιο ισχυρή αγορά του Βελγίου, της Ολλανδίας και του Λουξεμβούργο έφτασε τα 100. Επίσης, διψήφιος ήταν ο αριθμός των προπαραγγελιών για το πρώτο μοντέλο τηλεόρασης με κυρτό πάνελ που έφτασε στα ελληνικά καταστήματα και η τιμή του ξεπερνά τα 8.000 ευρώ.

Πάντως, όπως τονίζει ο κ. Γρατσώνης «το 2013, η ελληνική αγορά καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, λόγω της ύφεσης, παρουσίασε πτωτικές τάσεις, που αναμένεται να αγγίξουν το 15-17%. Ενάντια στο κλίμα αυτό, η πορεία της Sony κρίνεται θετική, αφού κινήθηκε ανοδικά στις πωλήσεις της στην Ελλάδα. Οι προβλέψεις για το 2014 είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικές, αναμένοντας ότι η πτώση της αγοράς θα περιοριστεί σε επίπεδα της τάξεως του 6-7%. Εν μέσω όλων αυτών, είμαστε ικανοποιημένοι καθώς το 2013 διευρύναμε τα μερίδιά μας στις περισσότερες κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε, ενώ το 2014 είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τις στρατηγικές επιλογές που έγιναν μέσα στο 2013. Ειδικότερα στην κατηγορία της τηλεόρασης, παρατηρήθηκε αύξηση πωλήσεων στα μοντέλα άνω των 40 ιντσών, όπου η Sony καταλαμβάνει το 18% του μεριδίου της αγοράς, και αναμένουμε ότι το 2014 θα ξεπεράσουμε κατά 15% τις πωλήσεις του 2013».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr