MAVA Εμποροβιομηχανική: Η τελευταία «στροφή» για τον «Λεωνίδα»
MAVA Εμποροβιομηχανική: Η τελευταία «στροφή» για τον «Λεωνίδα»
Ο θρυλικός οδηγός του «Ράλλυ Ακρόπολις» και επιχειρηματίας Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, που ταύτισε το όνομά του με την αγορά αυτοκινήτου - Οι μεγάλες στιγμές, τα ηχηρά «διαζύγια» και το τωρινό «τέλος διαδρομής» με το σφυρί στις 8 Σεπτεμβρίου για το ιστορικό ακίνητο της Renault στη Ν. Φιλαδέλφεια
Εμβληματική μορφή στο Ράλλι Ακρόπολις με 40 συμμετοχές, αλλά και από τους «πιονιέρους» του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος ταυτίστηκε με τις δύσκολες αναβάσεις, τις κλειστές στροφές και τις υψηλές ταχύτητες. Έμαθε όλες τις διαδρομές με κάθε λεπτομέρεια καθώς επί δεκαετίες ήταν συστατικό στοιχείο όλων των ελληνικών αγώνων αρχικά ως «Υψηλάντης» και στη συνέχεια ως «Λεωνίδας», με αφετηρία πριν 58 χρόνια, το 1963 οδηγώντας ένα NSU Prinz Sport Coupe στην ανάβαση της Ριτσώνας.
Την ίδια χρονιά ξεκίνησε την πορεία της και η εταιρεία του, η MAVA Εμποροβιομηχανική, έχοντας τότε την αντιπροσωπεία της NSU στη χώρα μας.
Οι δρόμοι τόσο των αγώνων, όσο και της αγοράς αυτοκινήτου ήταν εκείνη την εποχή και για πολλά χρόνια αργότερα «ανοιχτοί» για τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο και την οικογένειά του. Έτσι, μετά από λίγο καιρό, εκτός από την NSU ανέλαβε την αντιπροσώπευση για ένα διάστημα και της Audi, ενώ από το 1971 «έτρεχε» και την Porsche στην Ελλάδα.
Τα νούμερα και οι επιδόσεις του στην «παρθένα» ακόμη τότε ελληνική αγορά έκαναν τον Μανιατόπουλο «αγαπημένο των Γερμανών». Με τη μεταπολίτευση, λοιπόν, το 1974, όταν η χώρα έκανε το αποφασιστικό βήμα της για την «επόμενη μέρα», για εκείνον χάραζε στον ορίζοντα ένα ακόμη «βαρύ όνομα» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν ήταν άλλη από την BMW και μάλιστα σε μια εποχή που η βαυαρέζικη φίρμα πραγματοποιούσε μια ποιοτική στροφή η οποία έμελλε να την καθιερώσει στις προτιμήσεις του ευρωπαϊκού, αλλά και του διεθνούς καταναλωτικού κοινού.
Ένα χρόνο αργότερα, το 1975, ο Μανιατόπουλος θα γίνει ο «αγαπημένος των Γάλλων», αναλαμβάνοντας την αποκλειστική αντιπροσωπεία της Renault.
Τα ηχηρά «διαζύγια»
Παρότι από τα χέρια του περάσαν κατά καιρούς αρκετές ακόμη φίρμες, η Renault αποτέλεσε το «βαρύ πυροβολικό» του για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Τα μεγάλα ανοίγματα, με επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε ιδιόκτητα ακίνητα, εκτεταμένο δίκτυο, αλλά και αρκετές λανθασμένες επιχειρηματικές κινήσεις, -όπως η εμπλοκή με την Budget και τη Europcar-, μαζί με τα υπέρογκα δάνεια, και βέβαια με τη χλιδάτη ζωή που υπαγόρευε το κοινωνικό status της οικογένειας, άρχισαν να γέρνουν την πλάστιγγα προς την αρνητική πλευρά.
Το μεγάλο «χτύπημα» ήρθε όταν το 2008 η Ελλάδα έμπαινε στο μακρύ και σκοτεινό τούνελ της οικονομικής κρίσης, σε μια συγκυρία που και οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες άλλαζαν τη στρατηγική τους. Η MAVA που μέχρι το 2004 πωλούσε κατά μέσο όρο περισσότερα από 14.000 αυτοκίνητα το χρόνο, το 2007 είχε πέσει στα 4.600.
Τον Ιανουάριο του 2008 η γαλλική μητρική ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά στον Αλ. Μανιατόπουλο το τέλος της συνεργασίας τους, μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, εγκαθιστώντας τη δική της εταιρεία (PGA Motors) και ανοίγοντας έναν κύκλο σφοδρής σύγκρουσης με τον επιχειρηματία να διεκδικεί δικαστικά αποζημιώσεις μισού δισεκατομμυρίου ευρώ.
Σχεδόν τρία χρόνια μετά, στα τέλη του 2010, ήρθε το δεύτερο «διαζύγιο», όταν η αντιπροσωπεία της Land Rover, την οποία μέχρι τότε είχε αναλάβει ο γιος του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου Λεωνίδας, πέρασε στην εταιρεία «Π. Πετρόπουλος».
Το τρίτο και επίσης «ηχηρό διαζύγιο» είχε να κάνει με την αντιπροσωπεία της Porsche. Η μάρκα- «σύμβολο» είχε ταυτιστεί στην Ελλάδα με την οικογένεια Μανιατόπουλου από τις αρχές της δεκαετίας του ’70. Από το 1991, ωστόσο, το «τιμόνι» της αντιπροσωπείας είχε αναλάβει η Νταίζη Μανιατοπούλου, με την Sportscar Α.Ε., που για χρόνια, τις εποχές της πραγματικής, αλλά και πλαστής ευμάρειας, πετύχαινε αστρονομικά νούμερα πωλήσεων. Όντας η ίδια «συστατικό στοιχείο» της κοσμικής ζωής της Αθήνας, διέθετε τον κατάλληλο κύκλο, αλλά και το χρήμα για να στηρίξει ένα τόσο απαιτητικό εγχείρημα. Στο πλαίσιο αυτό έπεσαν πολλά λεφτά για το ιδιόκτητο κεντρικό κτίριο των 8.000 τ.μ. στη Μεταμόρφωση, για τις εκθέσεις στη Γλυφάδα και τη Θεσσαλονίκη, τις μονάδες εξυπηρέτησης κ.α.
Ακόμη και στα πρώτα χρόνια της κρίσης, την περίοδο 2007- 2009, η εταιρεία της κας Μανιατοπούλου κατάφερε να πουλήσει κατά ετήσιο μέσο όσο 480 Porsche, σε μια Ελλάδα που βάδιζε ολοταχώς προς τον γκρεμό. Η δυσάρεστη ανατροπή δεν άργησε να έρθει, καθώς την αμέσως επόμενη χρονιά, το 2010, οι πωλήσεις της γερμανικής luxury φίρμας δεν έφτασαν ούτε τις 100. Έτσι, το Σεπτέμβριο του 2011 ανακοινώθηκε η λήξη της συνεργασίας με την Sportscar και η ανάθεση της αντιπροσωπείας στη Μοτοδυναμική Α.Ε. της οικογένειας Κυριακόπουλου.
Το «ξήλωμα» και η μυθική συλλογή αυτοκινήτων
Το «ξήλωμα του πουλόβερ» είχε ήδη ξεκινήσει λίγο μετά το επεισοδιακό τέλος της σχέσης της οικογένειας με τη Renault. Πέρα από τα ιδιόκτητα ακίνητα, ο Αλ. Μανιατόπουλος πούλησε αρχικά το yacht Maiora των 38 μέτρων που είχε αγοραστεί το 2006 έναντι10 εκατ. ευρώ, αλλά στη συνέχεια η «καταιγίδα» χρεών παρέσυρε και τη μοναδική συλλογή σπάνιων και πανάκριβων μοντέλων που είχε δημιουργήσει κατά τις δεκαετίες της ενασχόλησής του με την αυτοκίνηση.
Την ίδια χρονιά ξεκίνησε την πορεία της και η εταιρεία του, η MAVA Εμποροβιομηχανική, έχοντας τότε την αντιπροσωπεία της NSU στη χώρα μας.
Οι δρόμοι τόσο των αγώνων, όσο και της αγοράς αυτοκινήτου ήταν εκείνη την εποχή και για πολλά χρόνια αργότερα «ανοιχτοί» για τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο και την οικογένειά του. Έτσι, μετά από λίγο καιρό, εκτός από την NSU ανέλαβε την αντιπροσώπευση για ένα διάστημα και της Audi, ενώ από το 1971 «έτρεχε» και την Porsche στην Ελλάδα.
Τα νούμερα και οι επιδόσεις του στην «παρθένα» ακόμη τότε ελληνική αγορά έκαναν τον Μανιατόπουλο «αγαπημένο των Γερμανών». Με τη μεταπολίτευση, λοιπόν, το 1974, όταν η χώρα έκανε το αποφασιστικό βήμα της για την «επόμενη μέρα», για εκείνον χάραζε στον ορίζοντα ένα ακόμη «βαρύ όνομα» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν ήταν άλλη από την BMW και μάλιστα σε μια εποχή που η βαυαρέζικη φίρμα πραγματοποιούσε μια ποιοτική στροφή η οποία έμελλε να την καθιερώσει στις προτιμήσεις του ευρωπαϊκού, αλλά και του διεθνούς καταναλωτικού κοινού.
Ένα χρόνο αργότερα, το 1975, ο Μανιατόπουλος θα γίνει ο «αγαπημένος των Γάλλων», αναλαμβάνοντας την αποκλειστική αντιπροσωπεία της Renault.
Τα ηχηρά «διαζύγια»
Παρότι από τα χέρια του περάσαν κατά καιρούς αρκετές ακόμη φίρμες, η Renault αποτέλεσε το «βαρύ πυροβολικό» του για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Τα μεγάλα ανοίγματα, με επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε ιδιόκτητα ακίνητα, εκτεταμένο δίκτυο, αλλά και αρκετές λανθασμένες επιχειρηματικές κινήσεις, -όπως η εμπλοκή με την Budget και τη Europcar-, μαζί με τα υπέρογκα δάνεια, και βέβαια με τη χλιδάτη ζωή που υπαγόρευε το κοινωνικό status της οικογένειας, άρχισαν να γέρνουν την πλάστιγγα προς την αρνητική πλευρά.
Το μεγάλο «χτύπημα» ήρθε όταν το 2008 η Ελλάδα έμπαινε στο μακρύ και σκοτεινό τούνελ της οικονομικής κρίσης, σε μια συγκυρία που και οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες άλλαζαν τη στρατηγική τους. Η MAVA που μέχρι το 2004 πωλούσε κατά μέσο όρο περισσότερα από 14.000 αυτοκίνητα το χρόνο, το 2007 είχε πέσει στα 4.600.
Τον Ιανουάριο του 2008 η γαλλική μητρική ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά στον Αλ. Μανιατόπουλο το τέλος της συνεργασίας τους, μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, εγκαθιστώντας τη δική της εταιρεία (PGA Motors) και ανοίγοντας έναν κύκλο σφοδρής σύγκρουσης με τον επιχειρηματία να διεκδικεί δικαστικά αποζημιώσεις μισού δισεκατομμυρίου ευρώ.
Σχεδόν τρία χρόνια μετά, στα τέλη του 2010, ήρθε το δεύτερο «διαζύγιο», όταν η αντιπροσωπεία της Land Rover, την οποία μέχρι τότε είχε αναλάβει ο γιος του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου Λεωνίδας, πέρασε στην εταιρεία «Π. Πετρόπουλος».
Το τρίτο και επίσης «ηχηρό διαζύγιο» είχε να κάνει με την αντιπροσωπεία της Porsche. Η μάρκα- «σύμβολο» είχε ταυτιστεί στην Ελλάδα με την οικογένεια Μανιατόπουλου από τις αρχές της δεκαετίας του ’70. Από το 1991, ωστόσο, το «τιμόνι» της αντιπροσωπείας είχε αναλάβει η Νταίζη Μανιατοπούλου, με την Sportscar Α.Ε., που για χρόνια, τις εποχές της πραγματικής, αλλά και πλαστής ευμάρειας, πετύχαινε αστρονομικά νούμερα πωλήσεων. Όντας η ίδια «συστατικό στοιχείο» της κοσμικής ζωής της Αθήνας, διέθετε τον κατάλληλο κύκλο, αλλά και το χρήμα για να στηρίξει ένα τόσο απαιτητικό εγχείρημα. Στο πλαίσιο αυτό έπεσαν πολλά λεφτά για το ιδιόκτητο κεντρικό κτίριο των 8.000 τ.μ. στη Μεταμόρφωση, για τις εκθέσεις στη Γλυφάδα και τη Θεσσαλονίκη, τις μονάδες εξυπηρέτησης κ.α.
Ακόμη και στα πρώτα χρόνια της κρίσης, την περίοδο 2007- 2009, η εταιρεία της κας Μανιατοπούλου κατάφερε να πουλήσει κατά ετήσιο μέσο όσο 480 Porsche, σε μια Ελλάδα που βάδιζε ολοταχώς προς τον γκρεμό. Η δυσάρεστη ανατροπή δεν άργησε να έρθει, καθώς την αμέσως επόμενη χρονιά, το 2010, οι πωλήσεις της γερμανικής luxury φίρμας δεν έφτασαν ούτε τις 100. Έτσι, το Σεπτέμβριο του 2011 ανακοινώθηκε η λήξη της συνεργασίας με την Sportscar και η ανάθεση της αντιπροσωπείας στη Μοτοδυναμική Α.Ε. της οικογένειας Κυριακόπουλου.
Το «ξήλωμα» και η μυθική συλλογή αυτοκινήτων
Το «ξήλωμα του πουλόβερ» είχε ήδη ξεκινήσει λίγο μετά το επεισοδιακό τέλος της σχέσης της οικογένειας με τη Renault. Πέρα από τα ιδιόκτητα ακίνητα, ο Αλ. Μανιατόπουλος πούλησε αρχικά το yacht Maiora των 38 μέτρων που είχε αγοραστεί το 2006 έναντι10 εκατ. ευρώ, αλλά στη συνέχεια η «καταιγίδα» χρεών παρέσυρε και τη μοναδική συλλογή σπάνιων και πανάκριβων μοντέλων που είχε δημιουργήσει κατά τις δεκαετίες της ενασχόλησής του με την αυτοκίνηση.
Επρόκειτο για μια συλλογή ιστορικών αυτοκινήτων από το 1935 μέχρι το 1975, τα οποία είχε στεγάσει σε ακίνητο επί της οδού Πειραιώς, όπου φιλοδοξούσε να λειτουργήσει το δικό του μουσείο. Η «χρυσή» συλλογή περιλάμβανε περισσότερα από 60 αυτοκίνητα μεταξύ των οποίων μια BMW 328 Roadster του 1938, μια Chevrolet Corvette του 1959, μια Aston Martin DB4 του 1960, μια Porsche 356B Super 90 Cabriolet του 1963, μια Jaguar E Type 3.8 Lightweight του 1964, μια Maserati Mistral 3.7 του 1965, μια Shelby Mastang 350 GT του 1965, μια Alpine Renault Α110 1600 S του 1971, μια Ferrari Dino 246 GTS του 1972, μια Porsche 911 SC 2.7 Carrera του 1974, και πολλά άλλα.
Αντί για μουσείο, όμως, όλα αυτά τα μοναδικά, -και πλήρως λειτουργικά-, αυτοκίνητα, μετά από ενέργειες των τραπεζών, πήραν το…δρόμο για το Λονδίνο όπου βγήκαν σε διαδοχικές δημοπρασίες.
Ακολούθησαν και άλλα πιο επώδυνα σφυριά, όπως αυτό για τη μεζονέτα της Νταίζης Μανιατοπούλου στην Εκάλη, τον Απρίλιο του 2017.
Το ιστορικό ακίνητο της Ν. Φιλαδέλφειας
Η MAVA Α.Ε. εδώ και χρόνια έχει οδηγηθεί σε εκκαθάριση, αλλά τα χρέη «τρέχουν» ακόμη. Έτσι, ως τυπικό τέρμα αυτής της περιπετειώδους διαδρομής μπορεί να θεωρηθεί ο πλειστηριασμός που έρχεται στις 8 Σεπτεμβρίου για το ακίνητο που έχει ταυτιστεί με την ίδια και την πορεία της Renault στην ελληνική αγορά. Το συγκρότημα που έχει «βαφτίσει» μέχρι και σήμερα τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας προς τη Ν. Φιλαδέλφεια, ως «κόμβο Renault».
Η κατάσχεση έγινε τον Φεβρουάριο του 2018 για απαίτηση 3,8 εκατ. ευρώ και το σφυρί αφορά, σύμφωνα με την έκθεση, ένα αγροτεμάχιο-οικόπεδο «μετά των επ’ αυτού κτισμάτων, άρτιο και οικοδομήσιμο», συνολικής έκτασης 13.386,50 τ.μ. στη θέση Τουραλη, εντός του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Νέας Φιλαδέλφειας επί των οδών Λαχανά και Θεσσαλονίκης. Στο οικόπεδο υπάρχει διώροφο επαγγελματικό κτίριο, αποτελούμενο από υπόγειο, ισόγειο, πατάρι και πρώτο όροφο. Επισπεύδουσα είναι η Cepal Hellas και η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί στα 4.050.000 ευρώ.
Όσο για τα «βάρη» του ακινήτου, είναι πολλά και…ασήκωτα καθώς περιλαμβάνουν 18 προσημειώσεις και δύο κατασχέσεις για δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα:
1) Προσημείωση υπέρ της BAYERISCHE HYPO-UNDVEREINSBANK A.G. για 6.340.188,38 ευρώ
2) Προσημείωση υπέρ της BAYERISCHE HYPO-UNDVEREINSBANK A.G για ποσό 5.240.763,15 ευρώ.
3) Προσημείωση υπέρ της Εθνικής Τράπεζας για 7.071.306,56 ευρώ
4) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 7.072.306,56 ευρώ
5) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 3.535.653,28 ευρώ
6) Προσημείωση υπέρ Εθνικής Τράπεζας για 3.859.167,25 ευρώ
7) Προσημείωση υπέρ Εθνικής Τράπεζας για 2.196.314,07 ευρώ
8) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 3.721.916,95 ευρώ
9) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 2.035.093,33 ευρώ
10) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 7.754.854,13 ευρώ
11) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 4.928.368,14 ευρώ
12) Προσημείωση υπέρ Γενικής Τράπεζας για 3.500.000 ευρώ
13) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Αττικής για 3.000.000 ευρώ
14) Προσημείωση υπέρ FBB για 3.016.416,06 ευρώ
15) Προσημείωση υπέρ FBB για 514.186,27 ευρώ
16) Προσημείωση υπέρ HSBC Bank για 2.000.000 ευρώ
17) Προσημείωση υπέρ Alpha Bank για 1.000.000 ευρώ
18) Προσημείωση υπέρ Alpha Bank για 4.000.000 ευρώ
19) Αναγκαστική Κατάσχεση υπέρ Γενικής Τράπεζας για 1.000.000 ευρώ
ΠΗΓΗ: https://www.newmoney.gr
Αντί για μουσείο, όμως, όλα αυτά τα μοναδικά, -και πλήρως λειτουργικά-, αυτοκίνητα, μετά από ενέργειες των τραπεζών, πήραν το…δρόμο για το Λονδίνο όπου βγήκαν σε διαδοχικές δημοπρασίες.
Ακολούθησαν και άλλα πιο επώδυνα σφυριά, όπως αυτό για τη μεζονέτα της Νταίζης Μανιατοπούλου στην Εκάλη, τον Απρίλιο του 2017.
Το ιστορικό ακίνητο της Ν. Φιλαδέλφειας
Η MAVA Α.Ε. εδώ και χρόνια έχει οδηγηθεί σε εκκαθάριση, αλλά τα χρέη «τρέχουν» ακόμη. Έτσι, ως τυπικό τέρμα αυτής της περιπετειώδους διαδρομής μπορεί να θεωρηθεί ο πλειστηριασμός που έρχεται στις 8 Σεπτεμβρίου για το ακίνητο που έχει ταυτιστεί με την ίδια και την πορεία της Renault στην ελληνική αγορά. Το συγκρότημα που έχει «βαφτίσει» μέχρι και σήμερα τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας προς τη Ν. Φιλαδέλφεια, ως «κόμβο Renault».
Η κατάσχεση έγινε τον Φεβρουάριο του 2018 για απαίτηση 3,8 εκατ. ευρώ και το σφυρί αφορά, σύμφωνα με την έκθεση, ένα αγροτεμάχιο-οικόπεδο «μετά των επ’ αυτού κτισμάτων, άρτιο και οικοδομήσιμο», συνολικής έκτασης 13.386,50 τ.μ. στη θέση Τουραλη, εντός του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως της Νέας Φιλαδέλφειας επί των οδών Λαχανά και Θεσσαλονίκης. Στο οικόπεδο υπάρχει διώροφο επαγγελματικό κτίριο, αποτελούμενο από υπόγειο, ισόγειο, πατάρι και πρώτο όροφο. Επισπεύδουσα είναι η Cepal Hellas και η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί στα 4.050.000 ευρώ.
Όσο για τα «βάρη» του ακινήτου, είναι πολλά και…ασήκωτα καθώς περιλαμβάνουν 18 προσημειώσεις και δύο κατασχέσεις για δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα:
1) Προσημείωση υπέρ της BAYERISCHE HYPO-UNDVEREINSBANK A.G. για 6.340.188,38 ευρώ
2) Προσημείωση υπέρ της BAYERISCHE HYPO-UNDVEREINSBANK A.G για ποσό 5.240.763,15 ευρώ.
3) Προσημείωση υπέρ της Εθνικής Τράπεζας για 7.071.306,56 ευρώ
4) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 7.072.306,56 ευρώ
5) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 3.535.653,28 ευρώ
6) Προσημείωση υπέρ Εθνικής Τράπεζας για 3.859.167,25 ευρώ
7) Προσημείωση υπέρ Εθνικής Τράπεζας για 2.196.314,07 ευρώ
8) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 3.721.916,95 ευρώ
9) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Πειραιώς για 2.035.093,33 ευρώ
10) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 7.754.854,13 ευρώ
11) Προσημείωση υπέρ Εμπορικής Τράπεζας για 4.928.368,14 ευρώ
12) Προσημείωση υπέρ Γενικής Τράπεζας για 3.500.000 ευρώ
13) Προσημείωση υπέρ Τράπεζας Αττικής για 3.000.000 ευρώ
14) Προσημείωση υπέρ FBB για 3.016.416,06 ευρώ
15) Προσημείωση υπέρ FBB για 514.186,27 ευρώ
16) Προσημείωση υπέρ HSBC Bank για 2.000.000 ευρώ
17) Προσημείωση υπέρ Alpha Bank για 1.000.000 ευρώ
18) Προσημείωση υπέρ Alpha Bank για 4.000.000 ευρώ
19) Αναγκαστική Κατάσχεση υπέρ Γενικής Τράπεζας για 1.000.000 ευρώ
ΠΗΓΗ: https://www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα