Οι μπράβοι της Λεωφόρου Κηφισίας
18.09.2024
06:27
Προηγούνται με τις μηχανές και διακόπτουν την κίνηση αγνοώντας τα φανάρια για να περάσει γρήγορα το “αφεντικό”. Το φαινόμενο έχει γίνει τόσο συνηθισμένο που πλέον δεν ξενίζει σχεδόν κανέναν
Πρόσφατα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έθεσε σε διαβούλευση τον νέο ΚΟΚ που ως συνήθως προβλέπει πρόστιμα, ρυθμίσεις και έναν σωρό νέες διατάξεις που θεωρητικά θα βοηθήσουν να ελεγχθεί η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους. Μια χαώδης κατάσταση, γνωστή σε όλους μας, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και της ΕΛΑΣ η χώρα μας κατατάσσεται 23η μεταξύ των 27 χωρών της Ε.Ε. σε νεκρούς στους δρόμους, με 60 ανά 1.000.000 κατοίκους έναντι 46 ανά εκατομμύριο που είναι ο μέσος όρος της ΕΕ. Χειρότεροι από εμάς είναι μόνον οι Βουλγαρία Ρουμανία, Λετονία και Κροατία.
Μακάρι ο νέος ΚΟΚ να βοηθήσει να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση, αν και είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Το ζητούμενο προφανώς και είναι να τηρούμε τους νόμους, αλλά αυτό είναι μια υποχρέωση που πρέπει να ισχύσει για όλους μας. Γιατί στον δρόμο είμαστε όλοι ίσοι και έχουμε την ίδια ευθύνη απέναντι στον νόμο.
Αν εξαιρέσουμε λίγα συγκεκριμένα πρόσωπα, π.χ. τον Πρωθυπουργό, ορισμένους μεγάλους επιχειρηματίες και κάποιους άλλους που πραγματικά έχουν ανάγκη προστασίας, ακόμη και ο τελευταίος ψαροκασέλας εφοπλιστής έχει προσλάβει έναν-δυο ιδιωτικούς μπράβους να τον συνοδεύουν. Οι έχοντες πραγματική ανάγκη προστασίας έχουν θωρακισμένα αυτοκίνητα, αλλάζουν συνεχώς διαδρομές, είναι διακριτικοί και συνήθως όσο πιο πλούσιοι είναι, τόσο πιο απαρατήρητοι επιδιώκουν να είναι. Οι μη έχοντες ανάγκη πραγματική ανάγκη προστασίας χρησιμοποιούν τους σωματοφύλακές τους -που, ουσιαστικά, δεν έχουν δουλειά να κάνουν- για να τους διευκολύνουν με την κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
Χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες στα χρώματα της αστυνομίας αλλά χωρίς διακριτικά της αστυνομίας και ντυμένοι στα μαύρα διακόπτουν την κίνηση κατά τη βούλησή τους ώστε να διευκολύνουν το “αφεντικό”. Μερικές φορές στη φρουρά υπάρχει κι ένας αποσπασμένος (με μέσο φυσικά) αστυνομικός, οπότε η παρέα της ασφάλειας ομογενοποιείται, και ξεσαλώνει. Προηγούνται με τις μηχανές και διακόπτουν την κίνηση αγνοώντας τα φανάρια για να περάσει γρήγορα το “αφεντικό”. Το φαινόμενο έχει γίνει τόσο συνηθισμένο που πλέον δεν ξενίζει σχεδόν κανέναν. Κι αφού το ανεχόμαστε, επεκτείνεται και εφαρμόζεται όλο και περισσότερο. Στην έξοδο του Κολλεγίου Αθηνών, στη Λ. Κηφισίας, τα μεσημέρια ένας ευτραφής με γιλέκο μάχης βάζει τη μηχανή κάθετα στην Κηφισίας να περάσει το βαν που συνοδεύει με μαθητές.
Να με συγχωρείτε, αλλά ακόμη και στην Κολομβία αυτά τα πράγματα γίνονται με μεγαλύτερο τακτ. Και τώρα που η Κυβέρνηση έχει βγάλει τροχονόμους στους δρόμους, πρέπει να τους ζητήσει να μαζέψουν τους “ξιπασμένους”, ώστε ο ΚΟΚ να ισχύει για όλους μας.
Μακάρι ο νέος ΚΟΚ να βοηθήσει να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση, αν και είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Το ζητούμενο προφανώς και είναι να τηρούμε τους νόμους, αλλά αυτό είναι μια υποχρέωση που πρέπει να ισχύσει για όλους μας. Γιατί στον δρόμο είμαστε όλοι ίσοι και έχουμε την ίδια ευθύνη απέναντι στον νόμο.
Αν εξαιρέσουμε λίγα συγκεκριμένα πρόσωπα, π.χ. τον Πρωθυπουργό, ορισμένους μεγάλους επιχειρηματίες και κάποιους άλλους που πραγματικά έχουν ανάγκη προστασίας, ακόμη και ο τελευταίος ψαροκασέλας εφοπλιστής έχει προσλάβει έναν-δυο ιδιωτικούς μπράβους να τον συνοδεύουν. Οι έχοντες πραγματική ανάγκη προστασίας έχουν θωρακισμένα αυτοκίνητα, αλλάζουν συνεχώς διαδρομές, είναι διακριτικοί και συνήθως όσο πιο πλούσιοι είναι, τόσο πιο απαρατήρητοι επιδιώκουν να είναι. Οι μη έχοντες ανάγκη πραγματική ανάγκη προστασίας χρησιμοποιούν τους σωματοφύλακές τους -που, ουσιαστικά, δεν έχουν δουλειά να κάνουν- για να τους διευκολύνουν με την κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
Χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες στα χρώματα της αστυνομίας αλλά χωρίς διακριτικά της αστυνομίας και ντυμένοι στα μαύρα διακόπτουν την κίνηση κατά τη βούλησή τους ώστε να διευκολύνουν το “αφεντικό”. Μερικές φορές στη φρουρά υπάρχει κι ένας αποσπασμένος (με μέσο φυσικά) αστυνομικός, οπότε η παρέα της ασφάλειας ομογενοποιείται, και ξεσαλώνει. Προηγούνται με τις μηχανές και διακόπτουν την κίνηση αγνοώντας τα φανάρια για να περάσει γρήγορα το “αφεντικό”. Το φαινόμενο έχει γίνει τόσο συνηθισμένο που πλέον δεν ξενίζει σχεδόν κανέναν. Κι αφού το ανεχόμαστε, επεκτείνεται και εφαρμόζεται όλο και περισσότερο. Στην έξοδο του Κολλεγίου Αθηνών, στη Λ. Κηφισίας, τα μεσημέρια ένας ευτραφής με γιλέκο μάχης βάζει τη μηχανή κάθετα στην Κηφισίας να περάσει το βαν που συνοδεύει με μαθητές.
Να με συγχωρείτε, αλλά ακόμη και στην Κολομβία αυτά τα πράγματα γίνονται με μεγαλύτερο τακτ. Και τώρα που η Κυβέρνηση έχει βγάλει τροχονόμους στους δρόμους, πρέπει να τους ζητήσει να μαζέψουν τους “ξιπασμένους”, ώστε ο ΚΟΚ να ισχύει για όλους μας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr