Θανατική ποινή
22.06.2021
10:03
Ξέρω, είμαστε... πολιτισμένοι.
Σκοπός της δικαιοσύνης δεν είναι ο αφανισμός του εγκληματία αλλά ο σωφρονισμός του με απώτερο στόχο την επανένταξη στην κοινωνία.
Πολλές φορές όμως η αγριότητα των εγκληματικών πράξεων είναι τέτοια που μοιάζει αδιανόητο να δεχθούμε ότι ακόμη και αν η δικαιοσύνη καταδικάσει τελεσίδικα κάποιον σε ισόβια δεσμά, ο εγκληματίας -επωφελούμενος από τους νέους ποινικούς κώδικες- θα μπορούσε να αποφυλακιστεί σε 15-16 χρόνια.
Πώς είναι δυνατόν να δεχόμαστε ότι ένας στυγνός δολοφόνος -που επιπλέον έπαιζε θέατρο επιχειρώντας να εξαπατήσει τις αστυνομικές αρχές, την οικογένεια του θύματος και βυσσοδομεί στη μνήμη του θύματος με αθλιότητες του στυλ ότι αμάρτησε για το παιδί του- θα μπορούσε να είναι εκτός φυλακής σε 15-16 χρόνια;
Πώς είναι δυνατόν να παραγνωρίζουμε ότι ο δολοφόνος επέβαλε πρώτος τη θανατική ποινή στη σύζυγό του; Εχει δικαίωμα κάποιος άνθρωπος να αφαιρεί τη ζωή κάποιου άλλου;
Πώς είναι δυνατόν να μην συζητάμε για την επιβολή της πιο ακραίας τιμωρίας σε ένα τέτοιο κτήνος, που θα μπορούσε να λειτουργήσει παραδειγματικά και αποτρεπτικά σε άλλους στυγνούς εγκληματίες; Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο πρέπει να είναι εκτός εξίσωσης η επιβολή της θανατικής ποινής σε «ανθρώπους» που έχουν δολοφονήσει κάποιον άλλο άνθρωπο σε συνθήκες που προκαλούν οργή; Τι είδους δικαιοσύνη θα απονεμηθεί όταν ο εγκληματίας - δολοφόνος το πολύ να μείνει στη φυλακή 15-16 χρόνια, αν το δικαστήριο επιβάλλει τη μεγαλύτερη προβλεπόμενη ποινή;
Τι είδους δικαιοσύνη απονέμεται όταν εν προκειμένω η δίκη για τη δολοφονία της Καρολάιν μπορεί να διαρκέσει χρόνια; Ο δολοφόνος της 20χρονης κοπέλας έχει συλληφθεί και έχει ομολογήσει, γιατί ανέχεται η κοινωνία μας -πρώτοι απ' όλους οι δικαστικοί- να διαρκέσει χρόνια η τελεσίδικη ετυμηγορία της Δικαιοσύνης; Επειδή αυτές τις ημέρες ακούμε και βλέπουμε πολλά εξωφρενικά, ενδεικτικά της απάθειας, της κορεκτίλας και τελικά της παρακμής, πώς μπορούν ορισμένοι και αποκαλούν απλώς δράστη έναν δολοφόνο -καθ' ομολογία του- που προσπαθεί να ελαφρύνει τη θέση του και χυδαιολογεί εναντίον μιας ανυπεράσπιστης 20χρονης γυναίκας την οποία σκότωσε στον ύπνο της; Προσέξτε: Το κτήνος αυτό σκότωσε μια μάνα στον ύπνο της, την σύντροφο που υποτίθεται ότι λάτρευε, και έχει το θράσος να ισχυρίζεται ότι το έκανε για το παιδί του; Για το βρέφος που στερήθηκε τη μάνα από έναν άρρωστο, σαλεμένο, επικίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο που ούτε μεταμέλεια δείχνει, ούτε συγγνώμη έχει ζητήσει;
Μήπως θα ήθελαν ορισμένοι δικαιωματιστές να καταντήσουμε σε ένα σημείο που να συζητάμε αν θα μπορούσε να γίνει -ξερωγω- εξαγοράσιμη η ποινή των ισόβιων; Που ένας στυγνός δολοφόνος έπειτα από 15-16 χρόνια θα έβγαινε πίσω στην κοινωνία κι ας έχει σκοτώσει κάποια γυναίκα στον ύπνο της; Μήπως θέλουν οι υπέρμαχοι της μπουρδολογίας να επιτρέπουμε σε κάποια φάση σε σκληρούς δολοφόνους, αμετανόητους ληστές, παιδεραστές ή βιαστές να μπορούν να εξαγοράζουν την ποινή τους και να συνεχίζεται ο... σωφρονισμός τους εκτός φυλακής επειδή τα καταστήματα εγκλεισμού είναι λίγα;
Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. Ο καθένας για λογαριασμό του και ως κοινωνία συνολικά. Αντί να συζητάμε πώς τα ισόβια θα γίνουν πραγματικά ισόβια χωρίς παραθυράκια για μείωση της ποινής και τέτοιοι εγκληματίες σαν τον στυγνό δολοφόνο δεν θα ξαναβγούν στην κοινωνία αλλά θα καταδικαστούν το συντομότερο δυνατό καθόμαστε και αναλωνόμαστε στο αν μπορεί να φαίνεται το πρόσωπό του (οι νόρμες του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης βλέπετε!!!) προτού καταδικαστεί και ανεχόμαστε να διεκδικεί ακόμη και την πατρότητα του βρέφους από το οποίο στέρησε για πάντα την μητέρα του...
Πολλές φορές όμως η αγριότητα των εγκληματικών πράξεων είναι τέτοια που μοιάζει αδιανόητο να δεχθούμε ότι ακόμη και αν η δικαιοσύνη καταδικάσει τελεσίδικα κάποιον σε ισόβια δεσμά, ο εγκληματίας -επωφελούμενος από τους νέους ποινικούς κώδικες- θα μπορούσε να αποφυλακιστεί σε 15-16 χρόνια.
Πώς είναι δυνατόν να δεχόμαστε ότι ένας στυγνός δολοφόνος -που επιπλέον έπαιζε θέατρο επιχειρώντας να εξαπατήσει τις αστυνομικές αρχές, την οικογένεια του θύματος και βυσσοδομεί στη μνήμη του θύματος με αθλιότητες του στυλ ότι αμάρτησε για το παιδί του- θα μπορούσε να είναι εκτός φυλακής σε 15-16 χρόνια;
Πώς είναι δυνατόν να παραγνωρίζουμε ότι ο δολοφόνος επέβαλε πρώτος τη θανατική ποινή στη σύζυγό του; Εχει δικαίωμα κάποιος άνθρωπος να αφαιρεί τη ζωή κάποιου άλλου;
Πώς είναι δυνατόν να μην συζητάμε για την επιβολή της πιο ακραίας τιμωρίας σε ένα τέτοιο κτήνος, που θα μπορούσε να λειτουργήσει παραδειγματικά και αποτρεπτικά σε άλλους στυγνούς εγκληματίες; Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο πρέπει να είναι εκτός εξίσωσης η επιβολή της θανατικής ποινής σε «ανθρώπους» που έχουν δολοφονήσει κάποιον άλλο άνθρωπο σε συνθήκες που προκαλούν οργή; Τι είδους δικαιοσύνη θα απονεμηθεί όταν ο εγκληματίας - δολοφόνος το πολύ να μείνει στη φυλακή 15-16 χρόνια, αν το δικαστήριο επιβάλλει τη μεγαλύτερη προβλεπόμενη ποινή;
Τι είδους δικαιοσύνη απονέμεται όταν εν προκειμένω η δίκη για τη δολοφονία της Καρολάιν μπορεί να διαρκέσει χρόνια; Ο δολοφόνος της 20χρονης κοπέλας έχει συλληφθεί και έχει ομολογήσει, γιατί ανέχεται η κοινωνία μας -πρώτοι απ' όλους οι δικαστικοί- να διαρκέσει χρόνια η τελεσίδικη ετυμηγορία της Δικαιοσύνης; Επειδή αυτές τις ημέρες ακούμε και βλέπουμε πολλά εξωφρενικά, ενδεικτικά της απάθειας, της κορεκτίλας και τελικά της παρακμής, πώς μπορούν ορισμένοι και αποκαλούν απλώς δράστη έναν δολοφόνο -καθ' ομολογία του- που προσπαθεί να ελαφρύνει τη θέση του και χυδαιολογεί εναντίον μιας ανυπεράσπιστης 20χρονης γυναίκας την οποία σκότωσε στον ύπνο της; Προσέξτε: Το κτήνος αυτό σκότωσε μια μάνα στον ύπνο της, την σύντροφο που υποτίθεται ότι λάτρευε, και έχει το θράσος να ισχυρίζεται ότι το έκανε για το παιδί του; Για το βρέφος που στερήθηκε τη μάνα από έναν άρρωστο, σαλεμένο, επικίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο που ούτε μεταμέλεια δείχνει, ούτε συγγνώμη έχει ζητήσει;
Μήπως θα ήθελαν ορισμένοι δικαιωματιστές να καταντήσουμε σε ένα σημείο που να συζητάμε αν θα μπορούσε να γίνει -ξερωγω- εξαγοράσιμη η ποινή των ισόβιων; Που ένας στυγνός δολοφόνος έπειτα από 15-16 χρόνια θα έβγαινε πίσω στην κοινωνία κι ας έχει σκοτώσει κάποια γυναίκα στον ύπνο της; Μήπως θέλουν οι υπέρμαχοι της μπουρδολογίας να επιτρέπουμε σε κάποια φάση σε σκληρούς δολοφόνους, αμετανόητους ληστές, παιδεραστές ή βιαστές να μπορούν να εξαγοράζουν την ποινή τους και να συνεχίζεται ο... σωφρονισμός τους εκτός φυλακής επειδή τα καταστήματα εγκλεισμού είναι λίγα;
Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. Ο καθένας για λογαριασμό του και ως κοινωνία συνολικά. Αντί να συζητάμε πώς τα ισόβια θα γίνουν πραγματικά ισόβια χωρίς παραθυράκια για μείωση της ποινής και τέτοιοι εγκληματίες σαν τον στυγνό δολοφόνο δεν θα ξαναβγούν στην κοινωνία αλλά θα καταδικαστούν το συντομότερο δυνατό καθόμαστε και αναλωνόμαστε στο αν μπορεί να φαίνεται το πρόσωπό του (οι νόρμες του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης βλέπετε!!!) προτού καταδικαστεί και ανεχόμαστε να διεκδικεί ακόμη και την πατρότητα του βρέφους από το οποίο στέρησε για πάντα την μητέρα του...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr