Αμα κι ο νέος Τζέιμς Μποντ είναι κάτι σαν ΔΗΜ.ΑΡ., τι να σου κάνει ο δημοσιογράφος;
13.11.2012
09:26
Κατ’ αρχάς, είμαι πια ΔΙΠΛΑ αγανακτισμένος, πιο αγανακτισμένος απ’ τους καλούς ανθρώπους της Βουλής που πήγαν να τους φάνε το παντεσπάνι με μια τροπολογία τελευταία στιγμή.
Κατ’ αρχάς, είμαι πια ΔΙΠΛΑ αγανακτισμένος, πιο αγανακτισμένος απ’ τους καλούς ανθρώπους της Βουλής που πήγαν να τους φάνε το παντεσπάνι με μια τροπολογία τελευταία στιγμή. ✖✖✖ Για ποια οικονομία να μιλήσουμε, για τι πολιτικούς και ποια δημοσιογραφία, όταν ακόμα και τον ΝΕΟ Τζέιμς Μποντ τον έχουν βγάλει... κάτι σαν ΔΗΜ.ΑΡ.! ✖✖✖ Τον είδα στη νέα ταινία SKYFALL, όπου τον εκθέτουν χωρίς σούπερ αυτοκίνητα και χωρίς σέξι μοντέλα, ούτε χλίδα και τα σχετικά. Δηλαδή ακόμη και ο Φώτης Κουβέλης με το πιστόλι ανά χείρας πιο ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟΣ θα έδειχνε! ✖✖✖ Αλλά τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα, γιατί... πώς να το πω τώρα... γκχ, γκχ, τον Τζέιμς Μποντ τον βγάζουν και... ολίγον γκέι, με την έννοια ότι του την ψιλοπέφτει ο μαγευτικός «κακός» Χαβιέρ Μπαρδέμ και αυτός δεν του το ΞΕΚΟΒΕΙ τελείως... ✖✖✖ Τ’ αφήνει δηλαδή ανοιχτό το θέμα, ότι «το μπαρμπούνι ψήνεται κι απ’ τις δυο πλευρές», όπως έλεγε και ένας πασίγνωστος μεγαλάνθρωπος του Τύπου. ✖✖✖ Για να μην παρεξηγηθούμε, η ταινία είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και αξίζει να τη δεις, απλώς δεν είναι πια ο Τζέιμς Μποντ που ξέραμε... Εντάξει, είπαμε να προσαρμοστεί στη νέα εποχή, αλλά χωρίς Αστον Μάρτιν, χωρίς μοντέλα και λοιπά εξωτικά θηλυκά, χωρίς καν το Μαρτίνι του, τι ακριβώς απομένει απ’ τον μύθο;
Προσοχή, είναι μια πραγματική εφημερίδα για τα «Χαρούμενα Γηρατειά» και όχι ένα ακόμη
αποπαίδι της ιστορικής «Ελευθεροτυπίας»
✖✖✖ Και στον επόμενο Μποντ, μια που ο Ντάνιελ Κρεγκ έχει υπογράψει άλλο ένα συμβόλαιο, τι ακριβώς θα υποδύεται; Τον διαμαρτυρόμενο συμβασιούχο της ΜI6, της υπηρεσίας πληροφοριών της Αυτής Μεγαλειότητος, που απεργεί γιατί του ’χουν κόψει το επίδομα; Δηλαδή έχει γίνει που ’χει γίνει ψιλο-ΔΗΜ.ΑΡ., θα τον δούμε μέχρι και ΣΥΡΙΖΑ; ✖✖✖ Και επί του θέματος δεν δέχομαι καμία συζήτηση, γιατί είμαι ΠΙΟ ΔΑΝΙΚΑΣ και απ’ τον «μάγο» της κινηματογραφικής (και όχι μόνο) κριτικής, μια που η σινεφίλ μου παιδεία τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία κινείται μεταξύ των δύο άκρων: από ACTION αποκλειστικά και μόνο FAST & FURIOUS, οι οποίοι επίσης το ψιλοχάλασαν με το τελευταίο στη Βραζιλία, γιατί έχουν αφήσει τα γκάζια και έχουν μπλέξει με συζύγους και παιδιά (να μας ζήσουν τα «μωρά»), και... από πλευράς κουλτούρας πάω στο άλλο άκρο... Στον Τζέιμς Μποντ, που για μένα πια είναι τόσο χάι επιπέδου και βαριού προβληματισμού τύφλα να ’χει ο Αντονιόνι, αν με καταλαβαίνετε... ✖✖✖ Α, και ενδιαμέσως έβλεπα τη σειρά «Μπορν» και τον Τζέισον Στέιθαμ στο «Transporter», που επίσης... αδελφοποιήθηκε και όπως πάει στο επόμενο θα ’χουμε κυνηγητά με... υβριδικά! Prius εναντίον Lexus κ.λπ. ✖✖✖ Μια τελευταία κουβέντα για τον Τζέιμς Μποντ, που πιθανώς να μη σας ενδιαφέρει, αν βαρεθείτε, να παρακολουθήσετε στη συνέχεια την τριπολική μου σκέψη για το πώς συνδέεται με την αναμόρφωση της πολιτικής και της δημοσιογραφίας: ολόκληρη ταινία δύο ώρες ΚΑΙ (επαναλαμβάνω, βλέπεται νεράκι) εμφανίστηκαν ΤΡΕΙΣ γυναίκες στο σύνολο: η μία ήταν η δικιά μας, η ΤΟΝΙΑ Σωτηροπούλου, που αδικείται στο τελικό μοντάζ καθότι ο εξπέρ υποτίθεται σκηνοθέτης Μέντεζ την έχει περιορίσει σε... ένα λεπτό και αν, εστιάζοντας στο εντυπωσιακό όντως πρόσωπό της, χωρίς να μας απασχολήσει με τα υπόλοιπα πρωτόγνωρα σωματικά της προσόντα. Αλλη μια ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ενέργεια.
Προσοχή, είναι μια πραγματική εφημερίδα για τα «Χαρούμενα Γηρατειά» και όχι ένα ακόμη
αποπαίδι της ιστορικής «Ελευθεροτυπίας»
✖✖✖ Και στον επόμενο Μποντ, μια που ο Ντάνιελ Κρεγκ έχει υπογράψει άλλο ένα συμβόλαιο, τι ακριβώς θα υποδύεται; Τον διαμαρτυρόμενο συμβασιούχο της ΜI6, της υπηρεσίας πληροφοριών της Αυτής Μεγαλειότητος, που απεργεί γιατί του ’χουν κόψει το επίδομα; Δηλαδή έχει γίνει που ’χει γίνει ψιλο-ΔΗΜ.ΑΡ., θα τον δούμε μέχρι και ΣΥΡΙΖΑ; ✖✖✖ Και επί του θέματος δεν δέχομαι καμία συζήτηση, γιατί είμαι ΠΙΟ ΔΑΝΙΚΑΣ και απ’ τον «μάγο» της κινηματογραφικής (και όχι μόνο) κριτικής, μια που η σινεφίλ μου παιδεία τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία κινείται μεταξύ των δύο άκρων: από ACTION αποκλειστικά και μόνο FAST & FURIOUS, οι οποίοι επίσης το ψιλοχάλασαν με το τελευταίο στη Βραζιλία, γιατί έχουν αφήσει τα γκάζια και έχουν μπλέξει με συζύγους και παιδιά (να μας ζήσουν τα «μωρά»), και... από πλευράς κουλτούρας πάω στο άλλο άκρο... Στον Τζέιμς Μποντ, που για μένα πια είναι τόσο χάι επιπέδου και βαριού προβληματισμού τύφλα να ’χει ο Αντονιόνι, αν με καταλαβαίνετε... ✖✖✖ Α, και ενδιαμέσως έβλεπα τη σειρά «Μπορν» και τον Τζέισον Στέιθαμ στο «Transporter», που επίσης... αδελφοποιήθηκε και όπως πάει στο επόμενο θα ’χουμε κυνηγητά με... υβριδικά! Prius εναντίον Lexus κ.λπ. ✖✖✖ Μια τελευταία κουβέντα για τον Τζέιμς Μποντ, που πιθανώς να μη σας ενδιαφέρει, αν βαρεθείτε, να παρακολουθήσετε στη συνέχεια την τριπολική μου σκέψη για το πώς συνδέεται με την αναμόρφωση της πολιτικής και της δημοσιογραφίας: ολόκληρη ταινία δύο ώρες ΚΑΙ (επαναλαμβάνω, βλέπεται νεράκι) εμφανίστηκαν ΤΡΕΙΣ γυναίκες στο σύνολο: η μία ήταν η δικιά μας, η ΤΟΝΙΑ Σωτηροπούλου, που αδικείται στο τελικό μοντάζ καθότι ο εξπέρ υποτίθεται σκηνοθέτης Μέντεζ την έχει περιορίσει σε... ένα λεπτό και αν, εστιάζοντας στο εντυπωσιακό όντως πρόσωπό της, χωρίς να μας απασχολήσει με τα υπόλοιπα πρωτόγνωρα σωματικά της προσόντα. Αλλη μια ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ενέργεια.
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η Μαρία Μπεκατώρου, ως φίλες της Δούκισσας, ήρθαν επί τόπου να τη μεταπείσουν αλλά ατύχησαν. Μετά άρχισαν να τη «θάβουν» κανονικά. Απ’ τον Χολίδη στον… χολερικοχολίδη;
✖✖✖ Η δεύτερη γυναίκα που εμφανίζεται και ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΟΣ ΜΠΑΚΟΥΡΗΣ δεν ζει για πολύ, ενώ επιβιώνει μια ΜΑΥΡΟΥΛΑ, στην οποία δεν θα ’δινε σημασία ούτε ο Ντομινίκ Στρος-Καν έτσι και του εμφανιζόταν ντυμένη «καμαριέρα». ✖✖✖ Αυτά τα δράματα είχαμε με τον Ντάνιελ Κρεγκ και εσείς μου λέτε γιατί δεν υπάρχουν πια ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ στην Ευρώπη και γιατί μασάνε τα λόγια τους οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα και δεν τα λένε χύμα. Γιατί η κοινωνία αλλάζει παγκόσμια και μας τραβάνε απ’ τα αφτιά, απ’ τα μαλλιά και απ’ όπου αλλού θέλετε οι μετριότητες και οι απανταχού συμβιβασμένοι, τα «πιόνια» του ενός και του άλλου. ✖✖✖ Δείτε τι συμβαίνει στην Ε.Ε. Είκοσι τόσοι ΜΑΝΤΡΑΧΑΛΑΙΟΙ πρωθυπουργοί δεν μπορούν να παίξουν στα ίσα την Ανατολικογερμανίδα κυράτσα, που ’ναι φανερό ότι θέλει να βγάλει όλα της τα προβλήματα πάνω στη λοιπή πολιτισμένη ανθρωπότητα. ✖✖✖ Οσο δυνατή και να ’ναι η Γερμανία, θα ’χε συμμαζευτεί αν υπήρχαν πέντε πρωθυπουργοί ΣΟΒΑΡΩΝ ΧΩΡΩΝ με Α… ΑΡΧΙΚΑ να της πούνε «ως εδώ και μη παρέκει, δεν θα μας κάνεις εμάς υπηρέτες των Βορείων αφεντάδων. Αμα θες το διαλύουμε και τώρα, να δούμε πού θα πουλάτε τις Mercedes και ποιον θα λαδώνει η Siemens, φράου καγκελάριε».
Ο νεαρός Τζώρτζης Μαρκ, που τρέχει με… σπόνσορα το «ΘΕΜΑ» στο πρωτάθλημα καρτ, «απειλεί» τόσο πολύ τους ανταγωνιστές που μόνο με καλό δικηγόρο θα του φάνε την κούπα
✖✖✖ Κι όσο για τον καρμοίρη ψηφοφόρο της Ρηνανίας-Βεστφαλίας, να ξεστραβωθούν κι αυτοί που ’χουν να πάρουν ΑΥΞΗΣΗ μια δεκαετία, ν’ ακούσουν ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΛΕΞΗ, γιατί το γερμανικό κατεστημένο τούς έχει σαν «ζώα»... Απ’ τη μια πάγωμα μισθών, ενώ οι τράπεζές τους ξεχειλίζουν απ’ τις καταθέσεις των έντρομων Νοτιοευρωπαίων, κι απ’ την άλλη τους πήζουν στην προπαγάνδα της «Bild» ότι για όλα φταίνε οι Ελληνες, όπως κάποτε κάτι άλλοι γείτονες... ✖✖✖ Αμα λοιπόν δεν υπάρχει ΗΓΕΣΙΑ, επικρατούν οι μικρόψυχοι και οι πολιτικάντηδες, όπως στο κάτω-κάτω είναι η Μέρκελ και οι υπουργοί της που δεν βλέπουν πέρα απ’ το κρατίδιό τους! ✖✖✖ Αλλά και στην Ελλάδα... ΠΟΥ ’ΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ; Τον μόνο που βλέπω, ανεξάρτητα από το αν τα κάνει καλά ή στραβά, είναι τον Σαμαρά. Επιτέλους κάποιος λέει «λυπάμαι, ναι, είναι ΑΔΙΚΑ τα μέτρα, αλλά οφείλουμε να κάνουμε ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ και παίρνω την ευθύνη ΕΓΩ». Είχαμε ποτέ τα τελευταία χρόνια πρωθυπουργό σαν κι αυτόν; Ο ένας ήταν διστακτικός, ο άλλος αραχτός, ο τρίτος αλλού γι’ αλλού, ο τέταρτος «ήθελε αλλά δεν μπορούσε» και στην τελική κανένας δεν έβαζε το χέρι στη φωτιά. Ε, ο Σαμαράς το βάζει, αυτό τουλάχιστον δεν μπορούμε να του το αρνηθούμε. ✖✖✖ Από εκεί και πέρα, αν θα καεί κι ο ίδιος είναι άλλο θέμα, αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι μερικές δουλειές ΔΕΝ γίνονται χωρίς ΡΙΣΚΟ, χωρίς ψυχή και χωρίς τσαμπουκά, πώς να το κάνουμε; Μεταξύ των οποίων και Η ΔΙΚΙΑ μας. ✖✖✖ Με αφορμή τα Ταμεία, ρώταγα τις προάλλες πόσοι τέλος πάντων είναι τη σήμερον ημέρα οι φερόμενοι ως δημοσιογράφοι. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, είναι... κάποιες ΠΕΝΤΕΜΙΣΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Και ερωτώ για να ξέρουμε ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ και να ’μαστε και σοβαροί... Τα ’χουμε χάσει τελείως; Από πού κι ως πού είναι όλοι αυτοί δημοσιογράφοι; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ τέλος πάντων όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ στη ζωή τους; ✖✖✖ Διότι άμα δεν έχεις κάνει δύο αποκαλύψεις, δεν έχεις φάει τα σωθικά σου για να «κλείσεις σελίδα», δεν έχεις ξενυχτήσει βάρδια στα κανάλια, τι ακριβώς κάνεις και μας απασχολείς κι εμάς και τα ανύπαρκτα πια αποθεματικά του Ταμείου μας; Αφού ξεχειλίζουμε από παντού, ποιος να μας πρωτοθρέψει; Δεν λέω ότι είναι ώρα να ξεχωρίσουμε τι πραγματικά είναι δημοσιογραφία και τι... διεκπεραιωτική δουλειά γραφείου, που στην ουσία δεν διαφέρει με το αν δουλεύεις σε τράπεζα, χρηματιστηριακή ή μεταφορική εταιρεία. ✖✖✖ Αλλά κάπου εδώ πρέπει να αναλογιστούμε πού ακριβώς πάει το πράγμα: τι σχέση δηλαδή έχει ο ρεπόρτερ που περιμένει με τις ώρες... τι θα πει η ΔΗΜ.ΑΡ. για να... το μεταδώσει (εξαιρείται της κριτικής η Μαρία Σαράφογλου που κάνει απλώς... «σταζ» για τα μετέπειτα κεντρικά καθήκοντά της) με τον δημοσιογράφο που ’δωσε ΛΑΪΒ στον πρωθυπουργό της Αγγλίας, Κάμερον, τον φάκελο με τα «παιδόφιλα» στελέχη (ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ δηλαδή) του βρετανικού συντηρητικού κόμματος, διακινδυνεύοντας τα πάντα;
✖✖✖ Ξέρουμε όλοι βέβαια ότι το δημοσιογραφικό αποτέλεσμα δεν είναι ποτέ δουλειά ενός και μόνο! ΟΚ, αλλά δεν είναι και αγροτικός συνεταιρισμός, δεν είναι ΚΟΛΧΟΖ! Υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα αυτοί που δίνουν όλη την ψυχή τους κι αυτοί που δίνουν… εργάσιμες ώρες. Απαξ και ακούω το «πόσες εργάσιμες ώρες», καταλαβαίνω ότι δεν μιλάμε για αυθεντικούς ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΥΣ δημοσιογράφους. Οι οποίοι, μεταξύ μας, είναι και οι μόνοι που ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ, ανεξάρτητα και παντελώς άσχετα με το αν είναι γνωστοί μου, φίλοι ή εχθροί μου. ✖✖✖ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΑ, π.χ., είναι ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΑΛΕΛΗΣ, ο άνθρωπος που έστησε αυτό που σήμερα λέμε «ενημέρωση» μέσα απ’ όλα σχεδόν τα κανάλια, κι έκανε όσα… όλοι οι λοιποί διευθυντές Ειδήσεων μαζί! ✖✖✖ Εστω κι αν υπερβάλλω λίγο, εξαιτίας της περιπέτειας υγείας που είχε τελευταία, αν τα βάλεις ψυχρά κάτω, ναι, όντως έχει κάνει ΟΛΑ ΟΣΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΖΙ. ✖✖✖ Χωρίς σε καμιά περίπτωση να υποτιμούμε το έργο τους, τις επιτυχίες τους σε ανταγωνιστικές και δύσκολες εποχές και το διαφορετικό στυλ του καθενός, ο Μαλέλης είναι σε σχέση με τους άλλους ό,τι ο Γιώργος Παπαδάκης για την πρωινή ενημέρωση: μακράν του ανταγωνισμού, ανεξαρτήτως των ποσοστών. ✖✖✖ Ο Μαλέλης έλιωνε και λιώνει στη δουλειά και ΓΙΑ τη δουλειά, αντί να κάνει τουρνέ από εστιατόριο σε εστιατόριο, δημόσιες σχέσεις, αν με αντιλαμβάνεστε. ✖✖✖ Και παρότι για χρόνια τού την έπεφταν διάφοροι περαστικοί μιντιολόγοι και «συστημικοί» που δεν ήξεραν τη διαφορά μεταξύ κάμερας και μικροφώνου, για το αν κάνει «ποιοτική» ή όχι TV, πήραν, νομίζω, την απάντησή τους με την πρόσφατη πολιτική ανάμιξη του Σταμάτη με τη Δημοκρατική Αριστερά. Ναι… με τη ΔΗΜ.ΑΡ.! ✖✖✖ Αφού στην αρχή που το άκουσα δεν το πίστευα! Ο μια ζωή επαναστατημένος αναρχο-τηλε-πασόκος με τους «σαλονάτους αριστερούς»! ✖✖✖ Είχαμε μιλήσει γι’ αυτό και μου το ’πε κάθετα: «Ασε, θα δεις ότι ο Κουβέλης θα 'ναι η λύση». Και ήταν. Το πολιτικό ένστικτο ενός μεγάλου δημοσιογράφου όπως ο Μαλέλης δεν χρειάζεται τοκ σόου και προκάτ συνεντεύξεις με μεγαλόσχημους για να αναδειχθεί. ✖✖✖ Βέβαια έκανε κι αυτός τα εγκλήματά του κι ένα απ’ τα σοβαρότερα είναι ότι… έδωσε μια πρώτη και ΔΕΥΤΕΡΗ και ΤΡΙΤΗ ευκαιρία στο «ΟΛΑ» για να εδραιωθεί. ✖✖✖ Θυμάμαι στην αρχή, τότε που φυτοζωούσαμε από νούμερα και είχα απογοητευτεί, να με παίρνει «μέρα παρά μέρα» και να μου λέει: «Μη μασάς, θέλει λίγο χρόνο ο κόσμος για να συντονιστεί». ✖✖✖ Για να μην το ταλαιπωρώ παραπάνω, είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι σημαντικοί δημοσιογράφοι όπως ο Μαλέλης έχουν περάσει από χίλια κύματα κι από μύριες μπόρες και δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται σαν «μια οικογένεια είμαστε». ✖✖✖ Θα ’λεγα τώρα και για τη ΣΤΑΗ και για πολλές και πολλούς άλλους, όμως νομίζω ότι ΠΡΟΕΧΕΙ ο αγωνιστικός χαιρετισμός στον ΓΙΩΡΓΟ ΛΙΑΓΚΑ που έκανε πρεμιέρα περιστοιχισμένος από 10 κορίτσια με μαγιό! Σκέψου να ’χε και ανταγωνισμό. ✖✖✖ Το θέαμα ήταν «μαγικό» και παρέπεμπε για τους σημερινούς μεσήλικες και βάλε σε… μεταπολεμικό τραγουδάκι στα σινεμά «Τα φώτα σβήνουνε / και βγαίνει ο Τζέιμς Μποντ / με δέκα γκόμενες χωρίς κομπινεζόν» (;;!!) ✖✖✖ Θα μου πείτε τώρα... τι είναι κομπινεζόν! Αααα… Να αγοράσετε το περιοδικό «ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ», καθότι τη σήμερον ημέρα ακόμη και οι σιγανοπαπαδιές φοράνε στρινγκ (και οι θηλυκές και οι αρσενικές!). ✖✖✖ Ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις η επαναφορά της ιστορικής «Ελευθεροτυπίας», που τώρα βγαίνει με ένα τμήμα των πολυπληθών τότε συντακτών της, ως ημερήσια ξανά, με τον τίτλο «Εφημερίδα των Συντακτών». Από εμφάνιση είναι ήδη κατά 95% η ίδια, στο περιεχόμενο, όπως είναι φυσικό, ψάχνεται…
✖✖✖ Ομως ο ανταγωνισμός στα καθημερινά ταρακουνήθηκε για τα καλά, μια που αν μείνει στα 10.000-15.000 φύλλα, οι υπόλοιπες εφημερίδες της «δημοκρατικής παράταξης», που δεν υπάρχει πια, παθαίνουν απώλεια στήριξης. ✖✖✖ Για να μη με πλακώσουν όλοι μαζί, ΟΚ, αυτή δεν είναι ακριβώς η παλιά «Ε», αφού επίκειται να βγει άλλη μία ή και δύο που όλες μαζί διεκδικούν την κληρονομιά της εφημεριδάρας του ΚΙΤΣΟΥ Τεγόπουλου. ✖✖✖ Αν με ρωτάτε, δεν έχει σημασία ποια απ’ όλες δηλώνει ότι είναι… πιο «Ελευθεροτυπία» από τις άλλες, κι ένας ανταγωνισμός σε αυτή τη διάσταση θα ’ταν άδικος, μειωτικός και κυρίως μάταιος, γιατί… ✖✖✖ Γιατί οι αναγνώστες της «Ε» ήταν απ’ τους πιο «ψαγμένους» γενικά και θα βρουν από μόνοι τους τι τους εκφράζει σήμερα και τι όχι… ✖✖✖ Πόσο μάλλον αφού το «σήμερα» είναι πολύ διαφορετικό από το χθες κι από το προχθές και στον «χώρο» κυριαρχεί ο ΣΥΡΙΖΑ, στον οποίο έχουν στραμμένα τα βλέμματα και τις γραφίδες οι νεο-εκδιδόμενοι αυτού του χώρου. ✖✖✖ Αν έχει κάποια σημασία, πάντως, η τότε «Ελευθεροτυπία» ποτέ των ποτών δεν ταυτίστηκε με ένα κόμμα, ούτε καν με το παντοδύναμο ΠΑΣΟΚ της Αλλαγής στο ’81-’85! Καλά… το πώς και τι του έκανε μετά με το «βρώμικο ’89» είναι μια άλλη ιστορία. ✖✖✖ Αρα, δεν ξέρω αν έχει και τόση σημασία το να προσπαθεί κάποιο απ’ αυτά τα παιδιά της «Ε» να διεκδικεί την ευχή ή τα εύσημα του ΑΛΕΞΗ, μια που κι ο ΣΥΡΙΖΑ μόνο… ενιαίος δεν είναι! ✖✖✖ Στο εύλογο ερώτημα πώς διάολο μπορούν να βγουν και να επιβιώσουν δύο ημερήσιες εφημερίδες ακόμα, που μάλιστα απευθύνονται στον ίδιο περίπου «αντιμνημονιακό χώρο», δεν υπάρχει οικονομοτεχνικής φύσεως απάντηση. Ακόμα… Η ζωή θα δείξει. Εμείς ευχόμαστε και σε αυτούς που κυκλοφόρησαν και σε όσους ετοιμάζονται «καλή επιτυχία», ώστε αν μη τι άλλο να βρεθούν και δουλειές για τους 1.000 περίπου νοματαίους που έμειναν στην «απ’ έξω» μετά την κατάρρευση του συγκροτήματος Τεγόπουλου.
Τον αγάπησε τον νέο ψευδο-Τζέιμς Μποντ αλλά ενώ τη γλέντησε,
η δικιά μας Τόνια Σωτηροπούλου έφυγε με μια άλλη σκαφάτη
και κατέληξε με μια αντίκα στη Σκοτία. Σκασίλα μας!
✖✖✖ Την ίδια ευχή, να βρεθεί δηλαδή κάποιο νέο σχήμα που θα στηρίξει εν μέρει ή συνολικά τον ΟΜΙΛΟ ΛΥΜΠΕΡΗ με τη συμμετοχή των ιδρυτών του ενδεχομένως, δίνουμε και σε όσους δήλωσαν ήδη πρόθυμοι να αναμιχθούν στο όλο εγχείρημα. ✖✖✖ Μπράβο, γιατί είναι μεγάλη απώλεια τόσο πετυχημένες ποιοτικές και αξιοπρεπείς εκδόσεις να πάνε αδιάβαστες μόνο και μόνο επειδή οι πολιτικοί και οικονομικοί εγκέφαλοι που μας κυβερνούν ξεχνάνε όλως τυχαίως τι σημαίνει ρευστότητα της αγοράς. ✖✖✖ Λόγω τραπεζών πέφτουν έξω τα ΜΜΕ και όχι λόγω αγοραστών! Αμα δεν ανακεφαλαιοποιούνται απ’ την Ε.Ε. πώς να το παλέψεις; Να ζητήσουμε… 100, 1.000 ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΓΑΜΟΥ μπας και συγκινηθεί κανείς;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr