Εσείς που θα δείτε το Μουντιάλ;
14.06.2014
08:03
Το 85% των φιλάθλων θα παρακολουθήσουν το Μουντιάλ μέσω του διαδικτύου και το 38% θα παρακολουθεί τα σκορ μέσω της τηλεόρασης
Φανταστείτε πως βρίσκεστε δέκα χρόνια πριν, στο 2004. Ο όρος του mobile video μάλλον θα σας έφερνε στο μυαλό ένα κουτί τηλεόρασης με ροδάκια και δυνατότητα αναπαραγωγής κασετών VHS.
Οι καιροί, όμως, αλλάζουν..
Οι χρήστες λατρεύουν, πια, να παρακολουθούν βίντεο σε φορητές συσκευές.
Με προγράμματα όπως ζωντανές μεταδόσεις αγώνων, ζωντανό πρόγραμμα τηλεοπτικών σταθμών και μία τεράστια συλλογή από βίντεο μικρού ή μεγάλου μήκους, οι χρήστες έχουν στα χέρια τους μία ευρύτατη γκάμα από την οποία μπορούν να διαλέξουν ό,τι τους ενδιαφέρει.
Πρόκειται, λοιπόν, για μία "Χρυσή Εποχή", όπου οι καταναλωτές έχουν πάρει στα χέρια τους τα ηνία της ίδιας τους της διασκέδασης. Τα smartphones και τα tablets βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο!
Μετά από ερευνα που πραγματοποίησε το "work.shop.play" αποκάλυψε πως πάνω από το μισό του πληθυσμού οι οποίοι θα παρακολουθήσουν το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο (53%), θα το κάνουν μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.
Οι καιροί, όμως, αλλάζουν..
Οι χρήστες λατρεύουν, πια, να παρακολουθούν βίντεο σε φορητές συσκευές.
Με προγράμματα όπως ζωντανές μεταδόσεις αγώνων, ζωντανό πρόγραμμα τηλεοπτικών σταθμών και μία τεράστια συλλογή από βίντεο μικρού ή μεγάλου μήκους, οι χρήστες έχουν στα χέρια τους μία ευρύτατη γκάμα από την οποία μπορούν να διαλέξουν ό,τι τους ενδιαφέρει.
Πρόκειται, λοιπόν, για μία "Χρυσή Εποχή", όπου οι καταναλωτές έχουν πάρει στα χέρια τους τα ηνία της ίδιας τους της διασκέδασης. Τα smartphones και τα tablets βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο!
Μετά από ερευνα που πραγματοποίησε το "work.shop.play" αποκάλυψε πως πάνω από το μισό του πληθυσμού οι οποίοι θα παρακολουθήσουν το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο (53%), θα το κάνουν μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.
Η έρευνα που πραγματοποίησε η ιστοσελίδα, βασισμένη σε δείγμα 1.878 ανθρώπων, συμπέρανε πως 85% των φιλάθλων θα παρακολουθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το τουρνουά μέσω του διαδικτύου, και 41% εκ τούτων θα χρησιμοποιούν ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Περίπου 24% των ερωτημένων, είπαν πως θα χρησιμοποιούν site σαν το Facebook ή το Twitter για να μαθαίνουν τα σκορ των ματς, ενώ 38% απάντησε πως θα παρακολουθεί τα σκορ μέσω της τηλεόρασης.
Ο Simon Harrington, marketing director της Exterion Media ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης του "work.shop.play", ανέφερε πως "Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη Βραζιλία αυτό το καλοκαίρι, αλλά θα είναι αρκετά ενδιαφέρον να δούμε πως θα παρακολουθηθούν οι αγώνες σε σχέση με το 2010. Για πρώτη φορά, το internet και οι κινητές συσκευές θα παίξουν έναν καίριο ρόλο στο πως καταναλώνουμε πληροφορίες, νέα, και πως παρακολουθούμε αθλητικά γεγονότα. Το σημαντικό με αυτό είναι πως ιδιαίτερα για αυτούς οι οποίοι δεν θα βρίσκονται στο σπίτι κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των ματς, πρόκειται να παρακολουθούν τα τελευταία αποτελέσματα εν κινήσει".
Η έρευνα έδειξε πως 22% από τους νέους ηλικίας μεταξύ 16-34 ετών, θα παρακολουθήσουν τους αγώνες στο iPad τους, ενώ το 47% θα μπαίνουν στο διαδίκτυο για τον ίδιο λόγο.
"Περίπου 25% ανέφεραν πως θα παρακολουθήσουν τους αγώνες καθ'οδόν, μέσα σε Μέσα Μαζικής Κυκλοφορίας. Αυτό το στατιστικό αποτέλεσμα ανέρχεται σε 38% στο γκρουπ των ατόμων μεταξύ 16 και 34 ετών.
Αναμένουμε πως οι καταναλωτές, και ιδιαίτερα οι κάτοικοι του Λονδίνου, θα χρησιμοποιήσουν το δωρεάν Wi-Fi του μετρό της μεγαλούπολης για να μείνουν συνδεδεμένοι και να μοιραστούν τον ενθουσιασμό που μπορεί να τους προσδώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο", αναφέρει ο Harrington.
Περίπου ένας στους πέντε ερωτηθέντες (18%), θα παρακολουθήσουν όλους τους αγώνες διαδικτυακά.
Εν κατακλείδι ζούμε την χρυσή εποχή του mobile video και δεν πρέπει να την χάσει κανείς.
Περίπου 24% των ερωτημένων, είπαν πως θα χρησιμοποιούν site σαν το Facebook ή το Twitter για να μαθαίνουν τα σκορ των ματς, ενώ 38% απάντησε πως θα παρακολουθεί τα σκορ μέσω της τηλεόρασης.
Ο Simon Harrington, marketing director της Exterion Media ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης του "work.shop.play", ανέφερε πως "Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη Βραζιλία αυτό το καλοκαίρι, αλλά θα είναι αρκετά ενδιαφέρον να δούμε πως θα παρακολουθηθούν οι αγώνες σε σχέση με το 2010. Για πρώτη φορά, το internet και οι κινητές συσκευές θα παίξουν έναν καίριο ρόλο στο πως καταναλώνουμε πληροφορίες, νέα, και πως παρακολουθούμε αθλητικά γεγονότα. Το σημαντικό με αυτό είναι πως ιδιαίτερα για αυτούς οι οποίοι δεν θα βρίσκονται στο σπίτι κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των ματς, πρόκειται να παρακολουθούν τα τελευταία αποτελέσματα εν κινήσει".
Η έρευνα έδειξε πως 22% από τους νέους ηλικίας μεταξύ 16-34 ετών, θα παρακολουθήσουν τους αγώνες στο iPad τους, ενώ το 47% θα μπαίνουν στο διαδίκτυο για τον ίδιο λόγο.
"Περίπου 25% ανέφεραν πως θα παρακολουθήσουν τους αγώνες καθ'οδόν, μέσα σε Μέσα Μαζικής Κυκλοφορίας. Αυτό το στατιστικό αποτέλεσμα ανέρχεται σε 38% στο γκρουπ των ατόμων μεταξύ 16 και 34 ετών.
Αναμένουμε πως οι καταναλωτές, και ιδιαίτερα οι κάτοικοι του Λονδίνου, θα χρησιμοποιήσουν το δωρεάν Wi-Fi του μετρό της μεγαλούπολης για να μείνουν συνδεδεμένοι και να μοιραστούν τον ενθουσιασμό που μπορεί να τους προσδώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο", αναφέρει ο Harrington.
Περίπου ένας στους πέντε ερωτηθέντες (18%), θα παρακολουθήσουν όλους τους αγώνες διαδικτυακά.
Εν κατακλείδι ζούμε την χρυσή εποχή του mobile video και δεν πρέπει να την χάσει κανείς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr