Γίνεται;

Στις πλείστες των περιπτώσεων μια καλή ιδέα για προβολή και ανάπτυξη στραγγαλίζεται από τη δαιδαλώδη νομοθεσία, την πολιτική «βούληση» και την άγνοια των διαδρομών του συστήματος.

Φωτεινή εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτελεί το Patras International Circuit for Karting το περίφημο PICK που φέτος διοργανώνεται για 6η φορά στους δρόμους της Αχαϊκής πρωτεύουσας αυτό το Σαββατοκύριακο 27 – 28/9. Η διαδροµή των 920 µέτρων διασχίζει τους κεντρικότερους άξονες της Πάτρας: Πλατεία Γεωργίου, Μαιζώνος, Αγίου Νικολάου, Κορίνθου, Πατρέως, και επιστροφή στην πλατεία Γεωργίου όπου βρίσκεται και ο χώρος των πιτ.

Την πρώτη χρονιά που πήγα στο PICK αμφέβαλλα για όλα, γνωρίζοντας καλά το δαιδαλώδες, θολό νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στη διεξαγωγή αγώνων μέσα στον αστικό ιστό: «Δε μπορεί» σκεφτόμουν «κάποιος καταστηματάρχης θα κάνει καταγγελία, όλο και κάποιος ροζ κορμοράνος θα έχει φωλιά σε παρακείμενη ταράτσα και θα ενοχληθεί, πως θα δεχτεί ο παππάς να είναι οριοθετημένη η έξοδος του εκκλησιάσματος, Κυριακή πρωί;». Όμως οι Πατρινοί πέτυχαν το ακατόρθωτο, δηλαδή να συνεννοηθούν μεταξύ τους! Συμφώνησε λοιπόν, ο παπάς, ο δήμαρχος, ο αστυνόμος, το Επιμελητήριο και οι οργανωτές! Απίστευτο κι όμως αληθινό… πέντε Έλληνες με κοινή άποψη και σύμπνοια για το καλό του τόπου.

Έτσι έγινε το PICK για πρώτη φορά, 2η, 3η …φτάσαμε αισίως στην 6η φορά που θα διεξαχθεί φέτος. Πλέον υπάρχει απευθείας τηλεοπτική κάλυψη, την καρό σημαία θα δώσει η Κατερίνα Στικούδη υπάρχει προβολή του αγώνα στο DISCOVER Greece, στοιχεία της διοργάνωσης έχουν αναρτηθεί στο μεγαλύτερο site tour operator της Ρωσίας και η τοπική κοινωνία αδημονεί. Οι Πατρινοί επιχειρηματίες περιμένουν πως και πως τον αγώνα που τον θεωρούν εφάμιλλης δυναμικής με το καρναβάλι, αυτό φαίνεται περίτρανα και από τις χορηγίες των τοπικών εταιρειών (ΛΟΥΞ COLA, ΤΡΙΑΙΝΑ Α.Ε. MED FRIGO, ΜΥΛΟΙ ΑΧΑΪΑΣ) ενώ υπάρχουν και πολλοί ακόμη χορηγοί απ’ όλη την Ελλάδα.

Παρά την αλλαγή ηγεσίας στη δημοτική αρχή, το PICK
παραμένει σταθερή αξία καθώς πέραν του τζίρου που κάνουν οι 25000 περίπου επισκέπτες το διήμερο στην πόλη, δουλεύουν για την οργάνωση και διεξαγωγή του αγώνα πάνω από 100 άνθρωποι. Μερικοί εξ’ αυτών και σε μόνιμη ετήσια βάση. Σημειώστε πως θα βρίσκονται στους δρόμους της Πάτρας για να παρακολουθήσουν τον αγώνα την Κυριακή, πάνω από 40.000 κόσμου. Μόνο οι συμμετοχές αθλητών έφτασαν τις 70 υπολογίστε πως κάθε οδηγός συνοδεύεται από τουλάχιστον πέντε ανθρώπους για να έχετε πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Πάνω από 40 δημοσιογράφοι από Ελλάδα και Ευρώπη κάλυψαν πέρυσι το γεγονός, φέτος έχουν διαπιστευτεί περισσότεροι. Αν δεν βρεθείτε στους δρόμους της Πάτρας μπορείτε να δείτε τον αγώνα από τα κανάλια Novasports σε απευθείας μετάδοση και να διαπιστώσετε του λόγου το αληθές. Ναι προφανώς είναι ο μόνος αγώνας μηχανοκίνητου αθλητισμού που μεταδίδεται απευθείας στην Ελλάδα.

Όλο αυτό με μια κουβέντα λέγεται ανάπτυξη και όπως γίνεται στους δρόμους της Πάτρας μπορεί να γίνει και από πάνω στην Χαλανδρίτσα με τη δημιουργία μιας σύγχρονης πίστας, αλλά και στη Δραπετσώνα με τη δημιουργία ενός θεματικού πάρκου η λειτουργία του οποίου θα προβάλλεται/διαφημίζεται μαζί με τη χώρα μας διαμέσου ενός αγώνα F1 στους δρόμους του πάρκου, μια φορά το χρόνο. Γίνεται;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr