Το θαύμα των Θεών, για το ράλι τους!
16.10.2015
07:23
Το Ράλι Ακρόπολις του 2015 πέρασε στην ιστορία και θα μείνει σ’ αυτήν, καθώς ανέδειξε και τον φετινό πρωταθλητή ERC τον Καγιετάν Καγιετάνοβιτς με Ford Fiesta R5.
Για όλους όσοι εμπλεκόμαστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στον αγώνα (σ.σ: προσωπικά έχω την τιμή εδώ και χρόνια να παρουσιάζω την τελετή εκκίνησης/τερματισμού) η διεξαγωγή του ήταν ένα θαύμα. Το θαύμα των Θεών για το Ράλι των Θεών. Σίγουρα η βραδιά που επιβλήθηκαν τα capital control στη χώρα μας είναι ιστορική και αξέχαστη για τη γενιά μας καθώς την σημάδεψε ανεξίτηλα. Ζωηρώς αμφιβάλλω αν κάποιος μέσα στο χαμό έφερε στο μυαλό του το Ράλι Ακρόπολις. Αν το έκανε προφανώς θα είχε τη σκέψη: «Ήταν που ήταν αμφίβολο, τώρα τελείωσε οριστικά».
O Εθνικός μας αγώνας προσμετρά τα τελευταία χρόνια στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι αντί για το Παγκόσμιο, πράγμα φυσιολογικό αν δει κανείς την αγοραστική δύναμη του κοινού στη χώρα μας.
Για το δικαίωμα οργάνωσης απαιτείται από τους οργανωτές του ERC, τη Eurosport Events, ένα παράβολο ύψους 300 χιλιάδων ευρώ. Επιπλέον χρειάζονται άλλα τόσα χρήματα περίπου για τη διεξαγωγή του. Το να βρεις πάνω από μισό εκατομμύριο σε ζεστό χρήμα από ιδιώτες χορηγούς στην Ελλάδα των capital controls δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος δεν το έβαλαν κάτω, ούτε παραιτήθηκαν με την πρώτη δυσκολία. Αξιοποίησαν τα capital controls και πέτυχαν το «χαριστικό» μηδενισμό του παραβόλου για το 2015: «Έχουν ιστορία αλλά δεν έχουν λεφτά, ας το κάνουμε» πρέπει να σκέφτηκαν στο Eurosport υπό τις παραινέσεις του συμπατριώτη μας Αντώνη Αργυρόπουλου που είναι υπεύθυνος αθλητικών δικαιωμάτων.
Παραταύτα το αδύνατο παρέμενε αδύνατο και εκεί έβαλαν το χέρι τους οι «Θεοί». «Εγώ» είπε ο Μάριος Ηλιόπουλος της Seajets, αγωνιζόμενος αλλά και επιχειρηματίας. Ακολούθησαν ΕΚΟ και ΕΟΤ και το θαύμα έγινε. Πάντα με τη σταθερή στήριξη του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγ. Θεοδώρων τόσο σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα όσο και οικονομικά. Το Λουτράκι φιλοξενεί για έξι συναπτά έτη τον αγώνα με μεγάλη επιτυχία και φυσικά οφελείται απ΄αυτόν. Προφανώς ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος, ακυρώθηκαν οι μισές ειδικές λόγω βροχής. Αλλά άντε να πάρεις «βολική» ημερομηνία πέρυσι τέτοια εποχή ενώ είσαι στο «υπάρχω;».
Στον αγώνα διακρίθηκε και ένας τοπικός οδηγός από το Λουτράκι, ο Λάμπρος Αθανασούλας που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Αυτό κι αν ήταν θαύμα καθώς ο ταλαντούχος αλλά παροπλισμένος λόγω οικονομικής δυσπραγίας οδηγός έτρεξε με λεφτά του ιδρύματος Λάσκαρη που έχει σα στόχο την προώθηση Ελλήνων αθλητών.
Για το 2016 τα πράγματα δείχνουν διαφορετικά. Seajets, ΕΚΟ, ΕΟΤ στηρίζουν μένει να επιστρέψει ο αγώνας Ιούνιο και γιατί όχι στο WRC το 2017. Γίνονται; Αν θέλουν οι Θεοί…
O Εθνικός μας αγώνας προσμετρά τα τελευταία χρόνια στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι αντί για το Παγκόσμιο, πράγμα φυσιολογικό αν δει κανείς την αγοραστική δύναμη του κοινού στη χώρα μας.
Για το δικαίωμα οργάνωσης απαιτείται από τους οργανωτές του ERC, τη Eurosport Events, ένα παράβολο ύψους 300 χιλιάδων ευρώ. Επιπλέον χρειάζονται άλλα τόσα χρήματα περίπου για τη διεξαγωγή του. Το να βρεις πάνω από μισό εκατομμύριο σε ζεστό χρήμα από ιδιώτες χορηγούς στην Ελλάδα των capital controls δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος δεν το έβαλαν κάτω, ούτε παραιτήθηκαν με την πρώτη δυσκολία. Αξιοποίησαν τα capital controls και πέτυχαν το «χαριστικό» μηδενισμό του παραβόλου για το 2015: «Έχουν ιστορία αλλά δεν έχουν λεφτά, ας το κάνουμε» πρέπει να σκέφτηκαν στο Eurosport υπό τις παραινέσεις του συμπατριώτη μας Αντώνη Αργυρόπουλου που είναι υπεύθυνος αθλητικών δικαιωμάτων.
Παραταύτα το αδύνατο παρέμενε αδύνατο και εκεί έβαλαν το χέρι τους οι «Θεοί». «Εγώ» είπε ο Μάριος Ηλιόπουλος της Seajets, αγωνιζόμενος αλλά και επιχειρηματίας. Ακολούθησαν ΕΚΟ και ΕΟΤ και το θαύμα έγινε. Πάντα με τη σταθερή στήριξη του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγ. Θεοδώρων τόσο σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα όσο και οικονομικά. Το Λουτράκι φιλοξενεί για έξι συναπτά έτη τον αγώνα με μεγάλη επιτυχία και φυσικά οφελείται απ΄αυτόν. Προφανώς ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος, ακυρώθηκαν οι μισές ειδικές λόγω βροχής. Αλλά άντε να πάρεις «βολική» ημερομηνία πέρυσι τέτοια εποχή ενώ είσαι στο «υπάρχω;».
Στον αγώνα διακρίθηκε και ένας τοπικός οδηγός από το Λουτράκι, ο Λάμπρος Αθανασούλας που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Αυτό κι αν ήταν θαύμα καθώς ο ταλαντούχος αλλά παροπλισμένος λόγω οικονομικής δυσπραγίας οδηγός έτρεξε με λεφτά του ιδρύματος Λάσκαρη που έχει σα στόχο την προώθηση Ελλήνων αθλητών.
Για το 2016 τα πράγματα δείχνουν διαφορετικά. Seajets, ΕΚΟ, ΕΟΤ στηρίζουν μένει να επιστρέψει ο αγώνας Ιούνιο και γιατί όχι στο WRC το 2017. Γίνονται; Αν θέλουν οι Θεοί…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr