Blogs
Ολο και περισσότερες είναι οι εξαγγελίες για την κατασκευή μονάδων παραγωγής εντός της Ευρώπης, με την Ελλάδα να έχει ερμητικά κλειστές τις πύλες της
Και ο πιο ανίδεος ξαφνιάζεται από τις κινήσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης, οι αποφάσεις της οποίας δείχνουν πλήρη ανικανότητα των διοικούντων
Με βαριά πρόστιμα απειλείται η χώρα μας λόγω των οχημάτων της. Πρόστιμα που μπορεί να εκτροχιάσουν τους προϋπολογισμούς των επόμενων χρόνων…
Τα πάνω κάτω έρχονται στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, με τους Κινέζους να ξαναμοιράζουν την αυτοκινητική τράπουλα. Και η Ελλάδα κοιμάται
Σε έναν οικονομικό και προϊοντικό πόλεμο, ποιος βγαίνει πάντα νικητής; Μα φυσικά αυτός που προσφέρει τα περισσότερα…
Χαμός στις εκθέσεις στην Ελλάδα, ακόμα και με ακριβότερα αυτοκίνητα, ενώ οι τιμές εξακολουθούν να ανεβαίνουν. Θα πέσουν ή θα αυξηθούν κι άλλο; Θα υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα;
Ο παραλογισμός των κυβερνήσεων και οι άτακτες και σπασμωδικές ενέργειες υπό την πίεση της κλιματικής κρίσης δημιουργούν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ με τελικά θύματα όλους εμάς...
Η αντεπίθεση των Κινέζων στην ευρωπαϊκή αγορά δεν ξεκινάει τώρα, όπως λένε κάποιοι. Τώρα κορυφώνεται - και μάλιστα με θαυμαστά αποτελέσματα
Τελικά το παιδί… θαύμα τις αυτοκινητοβιομηχανίας ήρθε για να φύγει ή απλά μπλοφάρει μετοχικά;
Aν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων σε μία χώρα είναι ο οικονομικός καθρέπτης της κοινωνίας της, τότε το ρεκόρ 15ετίας που καταγράφεται στη χώρα μας μπορεί να λέει πολλά
Η επιτακτική θέληση της Ευρώπης να αλλάξει τα δεδομένα για το περιβάλλον, αλλά και η δραματική κατάσταση με τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα, επιβάλλουν στη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις 26 Ιουνίου να λάβει δραστικά μέτρα...
Οι εκλογές της 21ης Μαΐου είναι αναμφίβολα κρίσιμες και για το αυτοκίνητο, αφού η κυβέρνηση που θα προκύψει θα πρέπει να διαχειριστεί την «καυτή πατάτα» των αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τους ρύπους…
Η έλευση του μεγαλύτερου αυτοκινητικού εμπόρου στην Ευρώπη και ενός από τους μεγαλύτερους στον κόσμο, αλλάζει τα δεδομένα…
Κάποτε λέγαμε ότι το πανίσχυρο marketing της αυτοκινητοβιομηχανίας καθορίζει τις επιθυμίες των πελατών. Τα δεδομένα, όμως, άλλαξαν και πάλι και αυτό εν μέσω ενεργειακής και πληθωριστικής κρίσης...
Η έλευση του μεγαλύτερου αυτοκινητικού εμπόρου στην Ευρώπη και ενός από τους μεγαλύτερους στον κόσμο, αλλάζει τα δεδομένα…
Το Ράλλυ Ακρόπολις μετά τον απόλυτο εξευτελισμό των μνημονικών ετών, επέστρεψε πέρσι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Και όχι μόνο επέστρεψε, αλλά με τις στρατηγικές και τις απαραίτητες επικοινωνιακές κινήσεις των διοργανωτών (Υφυπουργείο Αθλητισμού / Motorsport Greece κ.α.), πλέον ο Εθνικός μας αγώνας θεωρείται και πάλι ο κορυφαίος στο καλεντάρι του WRC
Το αυτοκίνητο είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας και οι αλλαγές που συντελούνται σε αυτό δείχνουν τα νέα δεδομένα που έρχονται
Μία ιδιαίτερη χρονιά για τις ζωές μας -και κατά προέκταση για το αυτοκίνητο- ανέτειλε. Μια χρονιά που, αν μη τι άλλο, ξεκινάει με αισιοδοξία για την πορεία της πανδημίας και ιδιαίτερες προσδοκίες για τα οικονομικά.
Η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, ήταν, είναι και θα είναι, μία από τις σημαντικότερες αγορές για τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας μας, έστω και ας μην υπάρχει -προς το παρόν- κάποια παραγωγική μονάδα στην Ελλάδα.
Μπαράζ συναντήσεων με κλαδικούς φορείς έχουν Υπουργοί και Υφυπουργοί της Κυβέρνησης, τις πρώτες ημέρες διακυβέρνησης. Τα προβλήματα πολλά και συσσωρευμένα, προίκα από μία απαθής -με τη λεγόμενη μεσαία τάξη- Κυβέρνησης, όπως ήταν η απελθούσα. Όμως ένας Υπουργός ξέρει πραγματικά ποιους βλέπει και ακόμα χειρότερα σε ποιους δεσμεύεται για αποφάσεις;
Η Κρήτη θρηνεί δεκάδες νέους οδηγούς κάθε χρόνο στους δρόμους της. Δε φταίνε όμως μονο το οδικό δίκτυο του νησιού το οποίο, αναμφίβολα, είναι από τα χειρότερα της Ευρώπης…
Είναι ένα ερώτημα που λαμβάνουμε σχεδόν καθημερινά από υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου, που -πλέον- δεν είναι και λίγοι.
Κλίμα αισιοδοξίας επικρατεί το τελευταίο διάστημα σε πολλές αγορές στη χώρα μας και κυρίως σε αυτές που -στην κυριολεξία- γκρεμίστηκαν από την κρίση και από τις φορομπηχτικές πολιτικές. Μία από αυτές είναι αναμφίβολα και η αγορά αυτοκινήτου…
Μετά από 4,5 χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ξαφνικά -και βλέποντας το πράσινο κίνημα να μαζεύει ψήφους στην Ευρώπη- δια μέσου του Προέδρου του κόμματος, θυμήθηκαν το περιβάλλον, όταν αυτή η Κυβέρνηση δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα γι’ αυτό. Τουναντίον…