Δεσμευτείτε ότι θα βοηθήσετε τους Ελληνες

Η επιτακτική θέληση της Ευρώπης να αλλάξει τα δεδομένα για το περιβάλλον, αλλά και η δραματική κατάσταση με τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα, επιβάλλουν στη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις 26 Ιουνίου να λάβει δραστικά μέτρα...

Η επικοινωνία των αναγνωστών μας με τους συντάκτες του CAR και του newsauto είναι καθημερινή, κυρίως μέσω των social media. Εκεί καταγράφονται οι τάσεις, δίνονται οι κατευθύνσεις από εσάς προς όλους εμάς. Γιατί εσείς, οι αναγνώστες μας και ενίοτε οι ακροατές μας, είστε τα μόνα μας «αφεντικά».

Οφείλουμε να σας ακούμε. Πρέπει να σας ακούνε όλοι, έστω και μέσω ημών. Πρέπει να σας ακούνε οι κυβερνώντες, οι άνθρωποι της αγοράς αυτοκινήτου.

Γι’ αυτό άλλωστε βρισκόμαστε εμείς εδώ. Πέρα από την καθαρή ενημέρωση -που επίσης διαμορφώνετε εσείς-, μέσα από την αρθρογραφία μας μεταφέρουμε τις απόψεις, τους προβληματισμούς, τα θέλω σας…

Ενα από αυτά είναι ξεκάθαρο και πλέον το ζητάτε επιτακτικά: Ναι, ο Ελληνας θέλει να διώξει το παλιό αυτοκίνητο, που όσο και να το αγαπάει έχει αναγκαστεί να το κρατήσει περισσότερα χρόνια, κυρίως λόγω των οικονομικών καταστάσεων που βιώσαμε (και βιώνουμε) οι περισσότεροι.

Ο Ελληνας θέλει να πάρει ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο για να μεταφέρει τον ίδιο και τους δικούς του ανθρώπους. Θέλει ένα πιο σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον ΙΧ. Θέλει να ανανεωθεί και να νιώσει αυτά τα νέα δεδομένα, όπως μας τα επικοινωνούν μέσω των ρυθμών ανάπτυξης και των οικονομικών. Ναι, η Ελλάδα έχει τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ε.Ε. Αυτό όμως πρέπει να το εισπράξει ο πολίτης στην καθημερινότητά του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκάλυψε το newsauto.gr, μέχρι το τέλος του 2021 υπήρχαν σε κυκλοφορία 5.408.149 επιβατικά αυτοκίνητα. Η μέση ηλικία τους ήταν τα 17 χρόνια, νούμερο άκρως απογοητευτικό για μία ευρωπαϊκή χώρα.

Με βάση τις προδιαγραφές καυσαερίων, τα Euro 2 (πριν από το 2000 δηλαδή) είναι 1.657.985 αυτοκίνητακαι τα Euro 3 (με κυκλοφορία πριν από το 2005) είναι 1.369.889 αυτοκίνητα.

Συνδυαστικά, οι δύο πιο παλιές κατηγορίες οχημάτων αποτελούν πάνω από τον μισό στόλο που κυκλοφορεί στους δρόμους της χώρας μας. Από αυτά, το 16% είναι πάνω από 26 ετών (!), ένα 19,4% είναι μεταξύ 21 και 25 ετών, ενώ ένα 26,2% είναι μεταξύ 16 και 20 ετών.

Τα αυτοκίνητα μεταξύ 11 και 15 ετών αγγίζουν το 22,1%, ενώ τα καινούρια, μέχρι 10 ετών, αποτελούν μόλις το 16,2% του στόλου. Από την τελευταία κατηγορία τα ήδη ξεπερασμένα Εuro 4 είναι και αυτά πολλά, 1.413.243 αυτοκίνητα ή το 26,1%. Τα Euro 5 αντιπροσωπεύουν το 7,6% του στόλου, ενώ τα τελευταίας γενιάς Euro 6 είναι το 10,3% του στόλου, αλλά μόλις ένα 8,9% είναι αυτοκίνητα ηλικίας έως και 5 ετών.

Ολα τα παραπάνω παραπέμπουν σε μία υπανάπτυκτη χώρα και αν μη τι άλλο προσβάλλουν όχι μόνο τους Ελληνες και τις Ελληνίδες, αλλά συνολικά την Ευρωπαϊκή Ενωση.


Η κυβέρνηση, λοιπόν, που θα προκύψει από τις κάλπες της 25ης Ιουνίου πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της και σε αυτό το πολύ σημαντικό κοινωνικό θέμα.

Πρέπει να κάνει τα πάντα, να βρει τα χρήματα -όπως πολύ καλά το κάνει τα τελευταία τέσσερα χρόνια αντιμετωπίζοντας τρομερές κρίσεις (πανδημία, πολέμους κ.λπ.) και να διαχειριστεί μία ακόμα, όπως είναι τα τροχαία ατυχήματα και ο αέρας που αναπνέουμε.


Πλέον το καμπανάκι έχει χτυπήσει.


Ηρθε η ώρα των αποφάσεων…








Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr