Πετρελαιοκίνηση: Θετική αλλά με προβληματισμό η υποδοχή
Τάκης Τρακουσέλλης
Πετρελαιοκίνηση: Θετική αλλά με προβληματισμό η υποδοχή
Θετικά μεν, αλλά και με έντονο προβληματισμό δε -ιδιαίτερα αιφνιδιασμένες- υποδέχτηκαν την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης οι εισαγωγικές εταιρείες αλλά και οι έμποροι, κυρίως των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης. Οι συσκέψεις δίνουν και παίρνουν από το πρωί στα επιτελεία των ελληνικών εταιρειών καταστρώνοντας τα σχέδια αντίδρασης των νέων δεδομένων που πλέον υπάρχουν στην αγορά.
Η αλήθεια είναι οτι οι εισαγωγείς είναι μοιρασμένοι στο θέμα της πετρελαιοκίνησης. Από τη μία μεριά βρίσκονται οι πολυεθνικές εταιρείες, που συνήθως έχουν πίστωση από τη μητρική εταιρεία και οι οποίες πανηγυρίζουν για αυτή την απελευθέρωση. Απο την άλλη βρίσκεται η πλειονότητα των Ελλήνων επιχειρηματιών-εισαγωγέων, οι οποίοι πληρώνουν σχεδόν τοις μετρητοίς τα αυτοκίνητα που εισάγουν και θα αναγκαστούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, μπας και βρουν κανένα ευρώ για να εισάγουν κάποιους κωδικούς με diesel κινητήρες… Παράλληλα υπάρχει προβληματισμός για το στοκ των αυτοκινήτων που ήδη έχουν εισάγει και πληρώσει, ένα στοκ πoυ όπως και να το κάνουμε έχει ημερομηνία λήξης, αφού όπως και να το κάνουμε ανανεώνονται.
Οπως και να ’χει, η απελευθέρωση έπρεπε να γίνει, κάτι στο οποίο συμφωνούν όλοι. Όμως σε καμία περίπτωση δεν έγινε για να βοηθήσει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, κάτι που είναι δεδομένο πως δε θα συμβεί, αφού είναι σαφές ότι σήμερα το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται ο Ελληνας είναι η αντικατάσταση του αυτοκινήτου του.
Το μόνο λοιπόν που θα καταφέρει αυτή τη στιγμή η δίκαιη (το τονίσουμε) απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης είναι να στρέψει κάποιους αποφασισμένους αγοραστές σε diesel κινητήρα. Σε καμία περίπτωση, όμως, η αγορά δε θα σημειώσει γενική αύξηση των πωλήσεων και συνάμα τα έσοδα του κράτους θα παραμείνουν χαμηλά, όπως είναι σήμερα…
UPD:
9
ΣΧΟΛΙΑ
Θετικά μεν, αλλά και με έντονο προβληματισμό δε -ιδιαίτερα αιφνιδιασμένες- υποδέχτηκαν την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης οι εισαγωγικές εταιρείες αλλά και οι έμποροι, κυρίως των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης. Οι συσκέψεις δίνουν και παίρνουν από το πρωί στα επιτελεία των ελληνικών εταιρειών καταστρώνοντας τα σχέδια αντίδρασης των νέων δεδομένων που πλέον υπάρχουν στην αγορά.
Η αλήθεια είναι οτι οι εισαγωγείς είναι μοιρασμένοι στο θέμα της πετρελαιοκίνησης. Από τη μία μεριά βρίσκονται οι πολυεθνικές εταιρείες, που συνήθως έχουν πίστωση από τη μητρική εταιρεία και οι οποίες πανηγυρίζουν για αυτή την απελευθέρωση. Απο την άλλη βρίσκεται η πλειονότητα των Ελλήνων επιχειρηματιών-εισαγωγέων, οι οποίοι πληρώνουν σχεδόν τοις μετρητοίς τα αυτοκίνητα που εισάγουν και θα αναγκαστούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, μπας και βρουν κανένα ευρώ για να εισάγουν κάποιους κωδικούς με diesel κινητήρες… Παράλληλα υπάρχει προβληματισμός για το στοκ των αυτοκινήτων που ήδη έχουν εισάγει και πληρώσει, ένα στοκ πoυ όπως και να το κάνουμε έχει ημερομηνία λήξης, αφού όπως και να το κάνουμε ανανεώνονται.
Οπως και να ’χει, η απελευθέρωση έπρεπε να γίνει, κάτι στο οποίο συμφωνούν όλοι. Όμως σε καμία περίπτωση δεν έγινε για να βοηθήσει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, κάτι που είναι δεδομένο πως δε θα συμβεί, αφού είναι σαφές ότι σήμερα το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται ο Ελληνας είναι η αντικατάσταση του αυτοκινήτου του.
Το μόνο λοιπόν που θα καταφέρει αυτή τη στιγμή η δίκαιη (το τονίσουμε) απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης είναι να στρέψει κάποιους αποφασισμένους αγοραστές σε diesel κινητήρα. Σε καμία περίπτωση, όμως, η αγορά δε θα σημειώσει γενική αύξηση των πωλήσεων και συνάμα τα έσοδα του κράτους θα παραμείνουν χαμηλά, όπως είναι σήμερα… _Τάκης Τρακουσέλλης
Η αλήθεια είναι οτι οι εισαγωγείς είναι μοιρασμένοι στο θέμα της πετρελαιοκίνησης. Από τη μία μεριά βρίσκονται οι πολυεθνικές εταιρείες, που συνήθως έχουν πίστωση από τη μητρική εταιρεία και οι οποίες πανηγυρίζουν για αυτή την απελευθέρωση. Απο την άλλη βρίσκεται η πλειονότητα των Ελλήνων επιχειρηματιών-εισαγωγέων, οι οποίοι πληρώνουν σχεδόν τοις μετρητοίς τα αυτοκίνητα που εισάγουν και θα αναγκαστούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, μπας και βρουν κανένα ευρώ για να εισάγουν κάποιους κωδικούς με diesel κινητήρες… Παράλληλα υπάρχει προβληματισμός για το στοκ των αυτοκινήτων που ήδη έχουν εισάγει και πληρώσει, ένα στοκ πoυ όπως και να το κάνουμε έχει ημερομηνία λήξης, αφού όπως και να το κάνουμε ανανεώνονται.
Οπως και να ’χει, η απελευθέρωση έπρεπε να γίνει, κάτι στο οποίο συμφωνούν όλοι. Όμως σε καμία περίπτωση δεν έγινε για να βοηθήσει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, κάτι που είναι δεδομένο πως δε θα συμβεί, αφού είναι σαφές ότι σήμερα το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται ο Ελληνας είναι η αντικατάσταση του αυτοκινήτου του.
Το μόνο λοιπόν που θα καταφέρει αυτή τη στιγμή η δίκαιη (το τονίσουμε) απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης είναι να στρέψει κάποιους αποφασισμένους αγοραστές σε diesel κινητήρα. Σε καμία περίπτωση, όμως, η αγορά δε θα σημειώσει γενική αύξηση των πωλήσεων και συνάμα τα έσοδα του κράτους θα παραμείνουν χαμηλά, όπως είναι σήμερα… _Τάκης Τρακουσέλλης
UPD:
9
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα