«Γράφουν» μια ολόκληρη αγορά…

Πραγματικά είναι ιδιαίτερα λυπηρό, για να μην πω τίποτε άλλο, πώς οι ελληνικές κυβερνήσεις γράφουν στα παλιά των υποδημάτων τους, αγορές και τόσους χιλιάδες απασχολούμενους. Ιδιαίτερα σήμερα που το… αίμα των εργαζομένων αλλά και των ανθρώπων που προσπαθούν να επιχειρήσουν χύνεται διαρκώς.

Ο πρωθυπουργός, λοιπόν, κάνοντας μια πρωτοποριακή -για τα ελληνικά πολιτικά δεδομένα- κίνηση κάλεσε πριν τις γιορτές στο γραφείο του τους επικεφαλής μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών ζητώντας τους να πιέσουν τη μαμά-εταιρεία να επενδύσουν στη χώρα.

Ο πρωθυπουργός είδε τους επικεφαλής των εταιρειών Unilever, PepsiCo, Specifar, Nestle, Bic-Violex, Lafarge, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Cosco, Vodafone, Philip Morris, Procter & Gamble, Novartis, ΑΒ Βασιλόπουλος και Friesland.

Όπως διαπιστώνετε, δεν κάλεσε ούτε μία εταιρεία από την αγορά αυτοκινήτου, έστω κι αν ο συγκεκριμένος χώρος -προτού τον «σκοτώσουν» οι πολιτικές υπουργών τύπου Παπακωνσταντίνου κλπ.- πρόσφερε δημοσιονομικά έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ. Μια αγορά ουσιαστικά που έχει τη δυνατότητα να επενδύσει στη χώρα μας και πέρα από τις εισαγωγές.

Σε συνέχεια παλαιότερου άρθρου μας, ο πρωθυπουργός και το επιτελείο του φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να βολιδοσκοπήσουν τις ορέξεις αλλά και τι ζητούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να γίνει μια συζήτηση για κατασκευή μιας παραγωγικής μονάδας που θα μπορούσε να προσφέρει χιλιάδες θέσεις εργασίας....

Πραγματικά είναι ιδιαίτερα λυπηρό, για να μην πω τίποτε άλλο, πώς οι ελληνικές κυβερνήσεις γράφουν στα παλιά των υποδημάτων τους, αγορές και τόσους χιλιάδες απασχολούμενους. Ιδιαίτερα σήμερα που το… αίμα των εργαζομένων αλλά και των ανθρώπων που προσπαθούν να επιχειρήσουν χύνεται διαρκώς.

Ο πρωθυπουργός, λοιπόν, κάνοντας μια πρωτοποριακή -για τα ελληνικά πολιτικά δεδομένα- κίνηση κάλεσε πριν τις γιορτές στο γραφείο του τους επικεφαλής μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών ζητώντας τους να πιέσουν τη μαμά-εταιρεία να επενδύσουν στη χώρα.

Ο πρωθυπουργός είδε τους επικεφαλής των εταιρειών Unilever, PepsiCo, Specifar, Nestle, Bic-Violex, Lafarge, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Cosco, Vodafone, Philip Morris, Procter & Gamble, Novartis, ΑΒ Βασιλόπουλος και Friesland.

Όπως διαπιστώνετε, δεν κάλεσε ούτε μία εταιρεία από την αγορά αυτοκινήτου, έστω κι αν ο συγκεκριμένος χώρος -προτού τον «σκοτώσουν» οι πολιτικές υπουργών τύπου Παπακωνσταντίνου κλπ.- πρόσφερε δημοσιονομικά έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ. Μια αγορά ουσιαστικά που έχει τη δυνατότητα να επενδύσει στη χώρα μας και πέρα από τις εισαγωγές.

Σε συνέχεια παλαιότερου άρθρου μας, ο πρωθυπουργός και το επιτελείο του φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να βολιδοσκοπήσουν τις ορέξεις αλλά και τι ζητούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να γίνει μια συζήτηση για κατασκευή μιας παραγωγικής μονάδας που θα μπορούσε να προσφέρει χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Αγνόησαν λοιπόν εμφανώς μια αγορά που απασχολούσε πάνω από 100.000 άτομα (τώρα έχουν μειωθεί στους 70.000), ενώ ευρύτερα οι εμπλεκόμενοι με το αυτοκίνητο κλάδοι απασχολούσαν πάνω από 350.000 (τώρα πια πολύ λιγότερους).

Θα μου πείτε ότι ήταν αδύνατον να κληθούν όλοι οι κλάδοι και όλες οι εταιρείες ενώπιον του πρωθυπουργού. Σωστά, αλλά δεν μπορείς να μην έχεις στις βασικές προτεραιότητες για ανάπτυξη έναν κλάδο στον οποίο ποντάρουν πάμπολλα οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Δεν γίνεται να αδιαφορείς για την προσπάθεια που κάνουν οι εταίροι σου οι οποίοι διαβλέποντας την απαρχή της κρίσης στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισαν άμεσα να κινητοποιηθούν προκειμένου να μην πληγεί οικονομικά ένας βασικός πυλώνας της οικονομίας των κρατών τους. Αυτοί δεν το έκαναν τυχαία, ούτε γιατί τους αρέσουν τα αυτοκίνητα.

Δεν μπορείς να μην καλείς τους επικεφαλής μιας ολόκληρης αγοράς η οποία αποδεδειγμένα εδώ και μία δεκαετία θεωρείται ο νούμερο ένα επενδυτής στην Ευρώπη με ποσά που αγγίζουν το ένα τρισεκατομμύριο ευρώ…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr