Πτώση -34,4% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ μετά το Πάσχα
Πτώση -34,4% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ μετά το Πάσχα
Οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσίασαν μείωση κατά 34,4%
Ρυθμό ανάπτυξης που φτάνει στο 11,9% και που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού, παρουσιάζουν οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου (την «Κυριακή του Θωμά»), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Ειδικότερα, από τα μέσα Μαρτίου, η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16%. Ωστόσο, η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Olivemagazine.gr
Ειδικότερα, από τα μέσα Μαρτίου, η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16%. Ωστόσο, η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Olivemagazine.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα