Save vintage 2019: Το ψηφιακό κελάρι του 2019

Μια νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να δώσει ώθηση στα κρασιά της περσινής σοδειάς που λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν πουλήθηκαν ποτέ.

Ο οινικός κλάδος δέχτηκε δυνατό χτύπημα από τον κορωνοϊό. Οι μήνες Μάρτιος και Απρίλιος είναι εκείνοι κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάζεται στους επαγγελματίες του κρασιού η εκάστοτε νέα εσοδεία κάθε χώρας, ωστόσο, η πανδημία αναστάτωσε την οινική ατζέντα σε παγκόσμια κλίμακα ακυρώνοντας πάμπολλες σημαντικές εκδηλώσεις. Ο κορωνοϊός χτύπησε το κρασί τη χειρότερη στιγμή, με τις δεξαμενές των οινοποιείων γεμάτες και τους χονδρεμπόρους έτοιμους να προβούν σε παραγγελίες για τη μεγάλη αγορά του καλοκαιριού ―παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ. Ένα από τα μεγάλα θύματα του κορωνοϊού είναι η εξαιρετικής ποιότητας εσοδεία του 2019, πολλά από τα οποία θα μπορέσουν να παλαιώσουν για πολλές δεκαετίες.

Διαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr