E-LA-WON: το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ελαιόλαδου
E-LA-WON: το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ελαιόλαδου
Ο Γιάννης Καμπούρης, διευθύνων σύμβουλος της βραβευμένης E-LA-WON, που ταξιδεύει το ελληνικό ελαιόλαδο στον κόσμο, εξηγεί την πίστη του σε έναν μύθο…
Ο Γιάννης Καμπούρης είναι παθιασμένος άνθρωπος. Παθιασμένος με ένα premium προϊόν όπως είναι το ελληνικό ελαιόλαδο. Και αεικίνητος. Τα πάντα περνούν από το χέρι του. Ίσως γι’ αυτό και κάθε χρονιά φέρνει όλο και περισσότερα βραβεία για την E-LA-WON, πάνω από 70 μέχρι σήμερα, επικυρώνοντας το αυτονόητο για όποιον δοκιμάσει έστω μια σταγόνα από αυτό το ελαιόλαδο. Εδώ μιλάμε για ένα προϊόν που αντιπροσωπεύει με άριστο τρόπο το παρελθόν και το μέλλον της μεγάλης παράδοσης της Ελλάδας.
Γιατί όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα, μια εικόνα, μια ανάμνηση, μια αρχαία τέχνη που ο Γιάννης Καμπούρης αποφάσισε να διατηρήσει αυτούσια στο χρόνο και κυρίως, να μεταλαμπαδεύσει στο προϊόν του. Ούτε εύκολο, ούτε αυτονόητο για μια χώρα που στηρίζεται στο ελαιόλαδο αλλά ποτέ δεν το στήριξε όσο του αξίζει.
Και ο Γιάννης Καμπούρης είναι από αυτούς που πίστεψαν στη δημιουργία ενός διεθνούς brand name. Και πάνω σε αυτό τον στόχο δόμησε μεθοδικά, με σταθερότητα και ευρηματικότητα αλλά κυρίως, πίστη, το προϊόν του. Τη σειρά Ελαιόλαδων Ε-LA-WON Luxury, Super Premium, Premium, Green Fresh, Organic, Traditional, που έχουν σαρώσει τα βραβεία από το Λονδίνο μέχρι το Λος Αντζελες με δημοσιεύσεις στον διεθνή τύπο και εξαγωγές από Ντουμπάι μέχρι Ταιβάν.
Άθλος όλο αυτό το κατόρθωμα από μόνο του. Για τον διευθύνοντα σύμβουλο της E-LA-WON, όμως, ήταν θέμα αρχής και παράδοσης. Με αφορμή την τελευταία μελέτη, που έφερε στο φως της δημοσιότητας η E-LA-WON με το Παγκόσμιο Κέντρο Ελιάς για την Υγεία, σχετικά με την συμβολή του ελαιόλαδου στη μάχη για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, ο Γιάννης Καμπούρης μιλά στο olivemagazine.gr για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ελαιολάδου…
Περισσότερα στο Olivemagazine.gr
Γιατί όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα, μια εικόνα, μια ανάμνηση, μια αρχαία τέχνη που ο Γιάννης Καμπούρης αποφάσισε να διατηρήσει αυτούσια στο χρόνο και κυρίως, να μεταλαμπαδεύσει στο προϊόν του. Ούτε εύκολο, ούτε αυτονόητο για μια χώρα που στηρίζεται στο ελαιόλαδο αλλά ποτέ δεν το στήριξε όσο του αξίζει.
Και ο Γιάννης Καμπούρης είναι από αυτούς που πίστεψαν στη δημιουργία ενός διεθνούς brand name. Και πάνω σε αυτό τον στόχο δόμησε μεθοδικά, με σταθερότητα και ευρηματικότητα αλλά κυρίως, πίστη, το προϊόν του. Τη σειρά Ελαιόλαδων Ε-LA-WON Luxury, Super Premium, Premium, Green Fresh, Organic, Traditional, που έχουν σαρώσει τα βραβεία από το Λονδίνο μέχρι το Λος Αντζελες με δημοσιεύσεις στον διεθνή τύπο και εξαγωγές από Ντουμπάι μέχρι Ταιβάν.
Άθλος όλο αυτό το κατόρθωμα από μόνο του. Για τον διευθύνοντα σύμβουλο της E-LA-WON, όμως, ήταν θέμα αρχής και παράδοσης. Με αφορμή την τελευταία μελέτη, που έφερε στο φως της δημοσιότητας η E-LA-WON με το Παγκόσμιο Κέντρο Ελιάς για την Υγεία, σχετικά με την συμβολή του ελαιόλαδου στη μάχη για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, ο Γιάννης Καμπούρης μιλά στο olivemagazine.gr για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού ελαιολάδου…
Περισσότερα στο Olivemagazine.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα