«Πάμε Supermarket» – Σήμερα: Ψωνίζουμε σοκολάτες

Περπατήσαμε στους διαδρόμους όλων των supermarket, μελετήσαμε όλες τις επιλογές για σοκολάτες που βρήκαμε στα ράφια και επιλέξαμε κλασικές, αλλά και πιο σύγχρονες επιλογές

Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε τις πιο γλυκές αναμνήσεις της παιδικής μας ηλικίας σε μία συσκευασία, σίγουρα θα μιλούσαμε για τη σοκολάτα. Οι γνώριμες μάρκες, με γεύσεις που θυμίζουν γέλια, αγκαλιές αγαπημένων προσώπων και ατελείωτα παιχνίδια στην παιδική χαρά, φλερτ στα παγκάκια και κρυμμένα μηνύματα, περνούν από γενιά σε γενιά. Ακόμα και όταν, μεγαλώνοντας μαθαίνουμε περισσότερα για τη θρεπτική τους αξία και τη ζάχαρη που περιέχουν, όλα αυτά μοιάζουν να ξεθωριάζουν μόλις βρούμε ξανά στα ράφια των supermarket εκείνες τις κλασικές σοκολάτες που μας ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο.

Η νοσταλγία είναι τάση

Αυτές οι γεύσεις δεν χάνονται με το πέρασμα του χρόνου. Η βιομηχανία σοκολάτας καταφέρνει να ανανεώνει την παράδοση, διατηρώντας ζωντανή τη σύνδεση του χθες με το σήμερα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον μας. Ελληνικές και διεθνείς μάρκες εξελίσσονται είτε γευστικά, είτε οπτικά για να συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες. Καθώς συζητάμε για νέες τάσεις όπως «καθαρή ετικέτα» με λίγα συστατικά, βιωσιμότητα, υγεία και ευεξία, η νοσταλγία παραμένει ισχυρή. Οι ειδικοί του marketing ονόμασαν αυτή την τάση «νέο-νοσταλγία» (στα αγγλικά New-Nostalgia) προσδιορίζοντας, έτσι την αναβίωση αγαπημένων προϊόντων με σύγχρονη προσέγγιση. Αυτό μπορεί να σημαίνει βελτίωση της συνταγής, καλύτερη ποιότητα υλικών, χρήση βιώσιμων πρακτικών στη συσκευασία ή προσαρμογή στις νέες διατροφικές ανάγκες, όπως vegan εκδοχές, προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή γλουτένη.

Δείτε τη συνέχεια στο cantina.protothema.gr.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr