Διαμάχη στο TripAdvisor για τα παιδικά μενού στα εστιατόρια

Ένα εστιατόριο απάντησε σκληρά σε κριτική πελάτη στο TripAdvisor, που δυσαρεστήθηκε επειδή δεν σέρβιραν στην ίδια (όχι σε παιδί που συνόδευε) παιδικό μενού.

Η γυναίκα αναφέρει στην κριτική της: «Επισκεφτήκαμε το εστιατόριο πρόσφατα με την οικογένειά μας μετά από 2 ώρες ταξίδι. Δεν ήθελα μεγάλο γεύμα οπότε ρώτησα αν θα μπορούσα να έχω διπλή μερίδα ζυμαρικών από το παιδικό μενού. Δεν ζήτησα να αλλάξουν κάτι από το ήδη υπάρχον μενού, απλά διπλή μερίδα. Η απάντηση ήταν “όχι” και εγώ το δέχτηκα λέγοντάς τους ότι θα πάρω την παιδική μερίδα. Μια μικρή μερίδα ζυμαρικών (όχι φρέσκων), τρία μικρά κομμάτια κοτόπουλου με μία κουταλίτσα κόκκινη σάλτσα και εντελώς κρύα. Αυτό μου σέρβιραν. Όταν ο σύζυγός μου πήγε για να πληρώσει, είπε και στον υπεύθυνο του εστιατορίου τι είχε συμβεί. Η απάντησή του ήταν αγενής τύπου “δεν αλλάζουμε το μενού για τους πελάτες” ενώ όσο ήμουν μπροστά με αποκάλεσε “επιλεκτική”. Το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει αποσπάσει πολλά βραβεία στο παρελθόν αλλά νομίζω ότι πλέον δεν τα αξίζει. Το φαγητό είναι μέτριο και το μέρος πια ξεπερασμένο. Δεν θα το σύστηνα».

Διαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr